[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/03/2010 @ 12:16 Babywens | Dag dames,,ik ben op 24 februari ongesteld geworden (gewoon na een pilstrip) ik ben 2 dagen erna (26februari) terug begonnen met de pil. Maar ik neem vanaf 23 februari sint janskruid. En dan is er het schijnt een verminderde werking van de pil... ik moet 17 maart stoppen met deze strip dan krijg ik ze normaal rond de 21/22 maart. Als ik nu zwanger zou zijn zou ik mijn regels dan nog krijgen of is dat nu op zo een korte periode nog niet "merkbaar" of je ewanger bent of niet. En wanneer kan ik een zwangerschapstest halen? Lieve groetjes!! ![]() |
| 10/03/2010 @ 00:37 amina | hallo, mag ik vragen waarom je geen stopweek van 7d houd? En wa is sint-janskuid of bedoel je sint-janskruid? Is da om sneller zwanger te worden? Ik zou gewoon wachten tot 21maart, heb je uw regels dan nog ni, zou ik een testje doen. succes |
| 10/03/2010 @ 00:39 amina | kzie juist da ik me heb vergist, je hebt een stopweek van 7d, als jij met de pil stopt, krijg jij pas een 5tal dagen daarna uw regels, of heb ik dit fout gelezen? |
| 10/03/2010 @ 11:53 Babywens | Klopt 4/5 dagen erna. Ik neem sintjanskruid omdat ik met een lichte depressie zit. En daar kan de pil het schijnt minder van werken. Maar ik wil gewoon weten of je op zo korte tijd zwanger kan worden...Of zijn ik ken er ook niks van ![]() |
| 10/03/2010 @ 12:05 Koekje | Waarom slik je de pil? Je nickname duidt erop alsof je graag zwanger wilt worden. Ik snap het even niet... Als het st Janskruid een verminderde werking zou hebben en je wilt niet zwanger worden, dan zou ik nu even veilig klussen of algehele onthouding. Dan zou je nu ongeveer je vruchtbare periode kunnen hebben (14 dagen na de eerste dag van je ms). Maar is afhankelijk van je cyclus. |
| 10/03/2010 @ 12:23 Babywens | Omdat mijn vriend en ik nu pas beslist hebben om aan kindjes te beginnen!!!!!!!!!!!!!!! |
| 10/03/2010 @ 12:30 Koekje | Waarom pas 17 mrt stoppen met je strip? Zou nu lekker al stoppen meid! Ga ervoor! |
| 10/03/2010 @ 12:49 Babywens | Maar is het dan al niet mogelijk dat ik nu zwanger ben? Omdat we seks hebben gehad na mijn maandstonden en de pil misschien ni werkte... Ik weet niet he ![]() |
| 10/03/2010 @ 19:10 Koekje | In theorie kan het he! Of dat bij jou aan de hand is... de meesten zijn nog niet eens zwanger in ronde 1. Het zou wel heel wonderlijk zijn als je zwanger bent nu. Maar je weet het alleen als je test. Daarmee kun je nu beter 10 dagen tot 2 weken wachten, want eerder kun je toch niet positief testen... Zou anders gewoon lekker nu stoppen met die pil. Afmaken van die strip is toch zinloos nu jullie besloten hebben voor een kindje te gaan? En dan gewoon je ms afwachten... (of testen als je wilt). Tip voor jou als starter : als je testjes koop. Ze zijn er in verschillende prijsklassen. Gooi er niet teveel geld tegenaan. Bij het kruidvat heb je al 2 testen voor 5 euri's. Of de dopsticks van sensitest via internet ook heel goedkoop. |
| 10/03/2010 @ 19:38 babywens | Kweet dat mijn mama na het stoppen van de pil al onmiddelijk zwanger was na de eerste maand. Hopelijk dat ik ook zo vruchtbaar ben! Ik heb ook besloten om te stoppen met de pil en dan afwachten. Hoop dat we snel prijs hebben,,we verlangen er alletwee zo naar! Ben alleen bang dat ik mijn maandstonden heeeel fel ga krijgen... Ik neem mijn pil al van mijn 13de.. Omdat ik ze toen fel had en een vriendje al een half jaar,,mama wou geen risico nemen. Dus ik weet niet hoe fel of niet ik ze ga hebben en of ik ze regelmatig krijg. Dat is het enige waar ik zo bang van heb maarja we zien wel. Ik hoop dat we snel positief resultaat zien van al dat klussen ![]() Dikke zoen |
| 10/03/2010 @ 19:42 babywens | Ik weet ook gewoon niet hoe het allemaal zit,,ben een echte leek erin. Van al die berekeningen van vruchtbare dagen enz... Dus ja kan ook niet iedere dag zwanger worden enzo?? This maar op bepaalde dagen? ![]() |
| 10/03/2010 @ 22:20 Amina | nee, je kunt niet elke dag van de maand zwanger worden, dus alleen in je vruchtbare periode, die begint meestal een 10tal dagen, te tellen vanaf de eerste dag van uw menstruatie en da duurt een 5d. (spreekt wel over een normale cyclus) Er is echter maar 1 dag da je zwanger kunt worden, de eicel leeft maar 1dag. Maar zoals je weet sperma blijft een 2tal dagen leven. Dus daarom is het best da je vanaf de 10d tot de 15d vrijd, ook ni elke dag, want de kwaliteit van het sperma verminderd dan, doe het bv om de dag? Hopelijk begrijp je mijn uitleg wa. Veel succes. |
| 11/03/2010 @ 19:41 Koekje | Babywish, alle vragen die je hebt stel je maar hoor! Maar ik zou als ik jou was eerst je ms zonder die pil afwachten om te kijken hoelang je cyclus duurt. Ik ben al 6,5 jr van de pil af en dat was niet om zwanger te willen worden. Dus ik heb geen ervaring ermee. Maar ik zie hier en daar wel eens topics die gaan over meiden die net gestopt zijn met de pil. Je vind vast wel iemand die raad weet met je pilstop-vragen. |
[Reageer]

Sint-janskuid en de pil!!?

Dikke zoen