< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Peuters » badproblemen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Peuters
badproblemen
08/03/2010 @ 13:51
palmira

Mijn oudste dochterje van 3 jaar als ze die in een badje moet is dat geen probleem maar haar haar wassen en spoelen is een groot probleem
roepen en tieren doet ze dan .Ik kan moeilijk nooit haar haar wassen he.Maar ik zou het graag doen zonder dat geroep en getier

Palmira
Link naar deze reactie
08/03/2010 @ 13:59
Merriejane

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Heeft ze bang van haar haartjes nat maken? Of van de shampoo?

Bij baby-walz kan je een beschermer voor de sproeikop bestellen zodat de straal maar lichtjes loopt. Ik denk dat het met een dolfijntje is.
Ook kan je daar een soort van kap bestellen om rond het hoofdje te doen zodat de shampoo niet in de oogjes loopt.

Link naar deze reactie
08/03/2010 @ 14:38
palmira

alleen voor het water op haar hoofdje en oogjes

palmira
Link naar deze reactie
08/03/2010 @ 14:44
Merriejane

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Link naar deze reactie
08/03/2010 @ 18:33
Trein

Online Status Stuur bericht
hey,

Hier ook altijd groot drama bij het haar wassen.
Ik maak het eerst nat met een washandje, daarna shampoo erin. Bij het uispoelen probeer ik eerst met een nat washandje zoveel mogelijk schuim eruit te halen ook al met het nodige protest en daarna met een bekertje of de sproeier (zacht) maar het blijft een getier!
Ik ga meestal voor de korte pijn, snel en kort en dan kan hij rustig verder spelen.

geen tips hier dus!

Link naar deze reactie
09/03/2010 @ 11:14
anny

Online Status Stuur bericht
Mijn moeder gaf mij als het tijd was om mijn haren uit te spoelen, een schoon washandje wat ik voor mijn ogen kon houden. Zo gaat er geen schuim in je ogen. Ook hield ik mijn hoofd zo ver mogelijk achterover, hoofd dus helemaal in de nek, zodat het schuim naar achteren wegloopt in plaats van over je gezicht. Als je dat voorzichtig doet (en je kind wil stilstaan omdat ie het snapt), wordt je gezicht zelfs niet nat!
Dit laatste moet je eerst wel duidelijk uitleggen, want het vereist een meewerkend kind.

Link naar deze reactie
09/03/2010 @ 11:52
Eva

Wij doen het precies zo als bij Anny, werkt perfect!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]