< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » Kamers Heilig Hart Leuven

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
Kamers Heilig Hart Leuven
08/03/2010 @ 10:23
ikke

Online Status
Dag iedereen,

bij mij zijn het ook de laatste loodjes. Nu was ik nieuwsgierig naar de kamers in het Heilig Hart. Ik heb wel een rondleiding geboekt (maar de datum hiervan ligt héél dicht bij de vermoedelijke bevallingsdatum omwille van drukte).
Ik had eigenlijk de volgende vragen:
- Heeft er iemand al ervaring met de kamers?
- Welke kamers zijn er (ik had iets gehoord over een luxekamer, maar weet niet of dat inderdaad zo bestaat en wat het inhoudt)?
- Wat is aanwezig en waar moet je zelf voor zorgen?
- Moet je een kamer op voorhand reserveren?

Je ziet het... vragen genoeg! Hopelijk zijn er hier op het forum ervaren mensen. Alvast bedankt!
Groetjes,

ikke.
Link naar deze reactie
08/03/2010 @ 10:45
Sam

Online Status Stuur bericht
Er zijn daar tweepersoonskamers, eenpersoonskamers en luxekamers.
De luxekamers is voorzien van een zetelbed, zodat ook papa kan blijven slapen. In de andere kamers is dat niet mogelijk.
Als je binnengaat, vragen ze welke kamer je wil, op voorhand reserveren is niet mogelijk. Als je geluk hebt, is jouw voorkeur nog vrij, anders moet je je tevreden stellen met wat er nog vrij is.

Normaalgezien krijg je tijdens die rondleiding een boekje waarin staat wat je moet meenemen en wat voorhanden is.
Voor jezelf: washandjes en handdoeken meenemen, verzorgingsproducten zelf voorzien (shampoo enzo).
Voor de baby: verzorgingsproducten worden aangeboden tegen betaling als je er zelf geen bijhebt, handdoeken mag je meenemen, net als tetradoeken, maar ze hebben die ook wel daar. Pampers krijg je van daar (uiteraard betaal je daarvoor).

Ik hoop voor jou dat het niet voor vandaag is, want ik ben ook terug naar huis gestuurd wegens geen plaats. :-)
Succes.
Link naar deze reactie
09/03/2010 @ 10:49
ikke

Online Status
Bij mij is het nog niet zo ver. Ik heb gisteren nog een controle gehad en voorlopig nog niets. Hopelijk begint het snel, want mijn geduld begint op te geraken.
Bedankt voor de info en veel succes!
Link naar deze reactie
11/03/2010 @ 17:16
julie

Hoi,

Ben 17 dagen geleden bevallen in het H Hartziekenhuis te Leuven. Wij hadden een luxekamer dan kon mijn man blijven slapen in het zetelbed en kreeg hij 's morgens ontbijt. De luxekamers zijn ook veel groter dan de éénpersoonskamers, dus handiger voor wanneer je bezoek moet ontvangen.

Je moet voor jezelf en de baby handdoeken meenmenen. Tetradoeken kan je van daar gebruiken maar mag je waarschijnlijk ook wel zelf meenemen. Verzorgingsproducten en pampers voor de baby krijg je daar (inderdaad tegen betaling). Je krijgt ook borskompressen (als je borstvoeding geeft) en kraamverband (zorg voor grote slippen, want deze zijn echt wel enorm!)
Ik had dus eigenlijk gewoon kledij voor mezelf en de baby mee en handdoeken. Voorzie voor je man ook nachtkledij en reservekledij als hij zou blijven slapen. Wij zijn 's nachts bevallen en gelukkig hadden we dit voorzien want hij had toen echt geen tijd/zin meer om naar huis te gaan om nieuwe kledij te gaan halen.

Ziezo, hopelijk ben je er iets mee. over de andere kamers kan ik natuurlijk niets vertellen, maar de luxekamer was echt goed. Ben blij dat ik die genomen heb.

Groetjes,
Julie
Link naar deze reactie
12/03/2010 @ 16:51
janneman

Hey,

ik had een vraagje ivm die luxe kamer.
Een vriendin van mij is onlangs bevallen in hh en zei dat je voor een luxekamer 80 euro per dag moet opleggen en 50 euro voor een eenpersoonskamer.....
Bij mijn hospitalisatieverzekering zit een kamer voor mij alleen niet in de verzekering en moet ik zelf 10% betalen.

Weten jullie hier iets meer over.
Want als ik een luxekamer wil is dat dus 400 euro extra te betalen hé
Link naar deze reactie
16/03/2010 @ 11:23
Sam

Online Status Stuur bericht
De prijzen van de kamers worden uitgelegd als je je gaat inschrijven. Maar er is idd 50 of 80 euro op te leggen bij de individuele kamers in de materniteit. Je kan daar ook altijd eens voor bellen hoor.
Naast die opleg,zijn er nog supplementen van honoraria die kunnen gevraagd worden. Hoe dat allemaal precies zit, kan je best navragen voor je je keuze maakt, kwestie van niet voor onaangename verrassingen komen te staan bij het ontvangen van de factuur.

Heb je al eens op de website van het heilig hart gekeken voor meer uitleg?
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]