< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » kinderkamer socmut antwerpen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
kinderkamer socmut antwerpen
03/03/2010 @ 19:59
Anastacia.Newkirk

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
jah kllinkt raar maar toch.
ik heb gekozen voor de kinderkamer omdat dit een grote hap zou betekenen uit onze budget.
nu vraag ik mij af hoe deze er uit ziet. bij baby 2000 geven ze ni veel uitleg.
we zouden ook gaan voor de deurkast waar je dan extra betaling vaneen kleine 50 moet doen er bij krijgt. weet iemand hoe deze er uit ziet en of deze eigenlijk wel een goede kinderkamer is.
wat ik wel lastig vind is dat je hem pas kunt gaan halen als u kleintje geboren en aangegeven is op de gemeente.
krijg nu spijtig genoeg ni echt een zicht van men kinderkamertje en iets opbergen is ook al ni mogenlijk pfff erg e

hoop dat ik toch ergens meer nieuws heb.
alvast bedankt

Link naar deze reactie
03/03/2010 @ 20:46
wiske

Online Status
hallo,

we zijn ook langs geweest bij baby2000, maar eigenlijk niet tevreden van. we zijn dan gebotst op http://www.mienoesj.be, en dat is iemand die niet anders doet dan kinderkamer-inrichting. Echt een heel vriendelijke en professionele aanpak.
we hebben hier heel wat toffe ideetjes opgedaan en helemaal niet duur.

ze heeft trouwens ook een leuk winkeltje (en webshop) waar je terecht kan voor allerlei leuke spulletjes.

groetjes,
wiske
Link naar deze reactie
03/03/2010 @ 22:06
vanessa

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

De kamer staat hier al bijna 2 jaar en doet het prima. Voor een "gekregen" iets, durf ik zelfs zeggen dat ze super is! Is het de beste kwaliteit, neen, waarschijnlijk niet, maar het bedje is stevig en degelijk, het geheel is neutraal (grenen, met wat discreet zilver en beige afgeboord...), de kast is groot en ruim, de commode stevig.

Ik zou niet durven klagen. Zoveel euros uitgespaard voor die beperkt aantal jaren dat een babykamer meegaat,...

Ik heb zelf ook betere, mooiere ideëen, maar die spaar ik tegen dat mijn kind beseft wat juist een leuke, mooie kamer is. En dat is niet in deze levensfase voor mij. Met "gewone" accessoires maak je van deze GRATIS kamer, een gezellig, knus en veilig nestje, het enige wat een baby verlangt!

Als je ze wil zien, ze staat gewoon bij Baby 2OOO opgesteld (nu ja, 2 jaar geleden toch). Mijn man is de baby gaan aangeven de dag na de geboorte, is langs de mutualiteit gegaan, langs baby 2000, thuis...om te zorgen dat het kamertje klaar was tegen onze thuiskomst. Gelukkig had hij wat hulp van een "handige" vriend anders had hij dit niet klaargespeeld

Groetjes!!
Vanessa

Link naar deze reactie
04/03/2010 @ 10:07
Meilan

Online Status Bekijk profiel
Wij hebben deze kamer ook.
We zijn er heel tevreden van. Het is heel neutraal en wij hebben het eigen gemaakt dmv stickers enzo.
Voor die paar jaartjes dat je het gebruikt is het ideaal.
Het is idd een beetje lastig dat je moet wachten tot na de bevalling, maar dat neem je er maar bij.
Mijn man is dat ook allemaal op 1 dag gaan doen. Ik moest lang in het ziekenhuis blijven, dus alles was klaar bij thuiskomst.

Link naar deze reactie
04/03/2010 @ 10:14
Mirjam

Hey

Wij zijn er heel tevreden over!
http://www.socmut.be/NR...UCTFICHEKINDERKAMER.pdf

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
04/03/2010 @ 10:15
Mirjam

Oh en hier is m'n ventje de kamer gaan halen als wij nog in het moederhuis lagen, als we thuis kwamen had hij alles ook al opgesteld dus we konden het direct gebruiken.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
09/03/2010 @ 23:38

wij hebben dat kamertje ondertussen ook al 3 jaar.
ik heb het zelf in elkaar gezet omdat mijn man twee linker handen heeft en ik héél ongeduldig ben.
het is idd een mooi geheel, bij ons zijn de handvaten we losgekomen van de comode en de kast en daarvoor ben ik nu op zoek naar een leuk bloemetje ofzo iets liefs.
maar ik zou het zeker aanraden.

veel plezier
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]