[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/03/2010 @ 18:09 meurrenske | hey meid ik heb dit 3 weken aan een stuk gehad is helemaal niks om je over te schamen, is ook je hormonen die helemaal overhoop liggen en je moedergevoelens die spreken maar je moet ook zien dat het niet overgaat in een postnatale depressie want tijdens de babyblues ben je hier extra gevoelig voor. als je echt het gevoel hebt dat het je overmand en je uzelf niet meer bent zou ik toch je huisarts raadplegen. geef toe aan je babyblues en huil maar eens lekker want als je u inhoudt en je kropt het op zal het zeker escaleren in postnatale depressie.![]() |
[Reageer]

overmand door emoties

is helemaal niks om je over te schamen, is ook je hormonen die helemaal overhoop liggen en je moedergevoelens die spreken maar je moet ook zien dat het niet overgaat in een postnatale depressie want tijdens de babyblues ben je hier extra gevoelig voor. als je echt het gevoel hebt dat het je overmand en je uzelf niet meer bent zou ik toch je huisarts raadplegen. geef toe aan je babyblues en huil maar eens lekker want als je u inhoudt en je kropt het op zal het zeker escaleren in postnatale depressie.