< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Februari 2010-Club » Welke februari-dames lopen ook nog steeds rond?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Februari 2010-Club
Welke februari-dames lopen ook nog steeds rond?
27/02/2010 @ 12:47
Kimmetje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Inga, ik duim voor je meid!

Lina & Juflissy bedankt voor jullie nummer, breng ik voor de zekerheid jullie beiden op de hoogte? Want wie weet ben jij zelf net aan het bevallen ofzo hé Lina

Grtjs Kim

Link naar deze reactie
28/02/2010 @ 14:47
janetdevries

hier vanacht ook wat pijnlijke harde buiken hopelijk begint het nu snel

Link naar deze reactie
28/02/2010 @ 14:52

@janetdevries ik hoop het voor jou ook, hier loop ik al 2 dagen met pijnlijjke harde buiken, en sommige trekken echt door naar mijn rug! maar elke keer ik denk als het binnen half uur nog zo is gaat alles liggen

ik ben het echt allemaal dik beu, ik heb overal pijn, iedereen die me ziet of hoort "is het er nog niet" of " loop jij nu nog rond"! grrr
van mij mag het zeker stoppen, ik heb nog nooit zo verlangt om naar het ziekenhuis te gaan!!!

ik hoop echt dat ik snel ons meisje in mijn armen kan houden,

alle ik ga nog wat wii spelen, mss bevorderd het alles een beetje

Link naar deze reactie
28/02/2010 @ 20:34
janetdevries

Lina; tja het gaat hier net zo elke keer als er iemand belt of als ik iemand tegen kom krijg ik ook van die reacties hoor echt helemaal niet leuk....Hoop nu ook snel mijn kindje te mogen vasthouden en te zien hoe hij eruit ziet.....Hopelijk mag jij ook snel nu...

Link naar deze reactie
28/02/2010 @ 21:20
Kimmetje

Inderdaad die reacties van de mensen rond je, ...
Om gek van te worden

Link naar deze reactie
28/02/2010 @ 21:23

komop dames, we blijven posi denken, ze komen wel, ik had beloofd als laatste te gaan dus ik hoop dat jullie snel bevallen hahahaha

Link naar deze reactie
28/02/2010 @ 22:07
juflissy

Hihi LIna, seffes zijt gij de volgende al... wie weet

Ik kan me die reacties van de mensen nog goed herinneren... soms echt ambetant ja

"Loop jij nog rond?"
" Nog niks?"

Ze zagen toch ook dat ik nog een dikke buik had...
Maar ja, ze bedoelden het goed...

Link naar deze reactie
01/03/2010 @ 07:23
katiake

Online Status
het zullen maart kindjes worden!!
hopelijk niet te lang meer!
ik was zaterdag uitgerekend en nog altijd niks ik word er moedeloos van! ik moet om 16.30 naar de gynaecoloog en ook aan de monitor en een afspraak om in te leiden ik heb mijn zoontje sowieso in mijn armen deze week!! er komt een einde in zicht daar ben ik zo blij om!
maar zo te zien gaan er wel veel dames overtijd he?!

Link naar deze reactie
01/03/2010 @ 07:36

het worden inderdaad maart-kindjes of er zou vannacht nog snel eentje voor 12h moeten gekomen zijn

maar voor iedereen zal het nu wel het laatste weekje worden dus het einde is in zicht en dan kan een prachtige babytijd beginnen

Link naar deze reactie
01/03/2010 @ 07:36

@juflissy: ja ik heb de hoop opgegeven,ik ben ervan overtuigd dat ik donderdag nog aan de monitor kan...maar ze zal wel komen als ze zin heeft, haar zus was ook zo koppig, (bevallen met 41.2weken)
mijn vriend is een weekje thuis en toen we gisteren gingen slapen kreeg ik naar mijn voeten dat ik toch niet WIL bevallen!! leuk hoor, hij bedoelde het niet zo maar had echt zoiets van hallo ik loop hier niet meer voor mijn plezier zenne!

@katiake, hier ook eentje die voor zaterdag was uigerekend, 2 dagen overtijd, maar zoals je ziet zijn hier dames die minstens 10 dagen overtijd gaan al denk ik niet dat ik het zolang nog volhoud, veel pijntjes enzo

gisteren aan het bowlen geweest op de wii, savonds weer erg veel harde buiken, die nadien gingen liggen, vannacht zalig geslapen! ik ben rond half 12 gaan slapen en ben nog maar net wakker, maar 1 plaspauze gehad) lang geleden dat ik nog zo vast geslapen heb!!

vandaag zullen we is naar de videotheek gaan, filmke huren, en even langs de gb, babaybells halen (ben ik tegenwoordig aan verslaafd en dan verschieten dat ik kilos bijkom haha)

tot straks dames

Link naar deze reactie
01/03/2010 @ 09:32
Lieff

Heel veel succes aan de mama's die overtijd zijn. Hopelijk mogen jullie snel jullie kindjes in jullie armen houden.
Link naar deze reactie
01/03/2010 @ 10:52
katiake

Online Status
@lina: ik heb ook al van vorige week last van allerlei pijntjes en s'nachts pijnlijke harde buiken en heb gans de dag door harde buiken en toch wilt het niet doorzetten! ook al 3 weken 1 cm ontsluiting en verweekte baarmoederhals, soms begrijp ik het gewoon allemaal niet meer! ik ben benieuwd wanneer we gaan bevallen!
Link naar deze reactie
01/03/2010 @ 12:00

@katiake, ja ik snap wat je wil zeggen, mijn gyn zei me dat ik voor donderdag zou bevallen zijn, maar ik denk niet dat hij gelijk heeft, ik denk dat ik donderdag mooi terug mag voor mijn monitoring haha
vorige donderdag had ik 1cm ontsluiting, verweekte baarmoederhals en beebje ingedaald, hij zei:"je moet donderdag voor monitoring komen, maar ik denk niet dat je dat haalt!" tja, pech... ik denk het wel, of de volle maan van dinsdag moest helpen...

Link naar deze reactie
01/03/2010 @ 16:45
janetdevries

kimmetje: ik neem de telefoon al niet meer op hoor ik heb nummer herkenning dus neem alleen op als mijn ventje belt de rest mag me gestolen worden tis toch elke keer hetzelfde verhaaltje....uch om ziek van te worden. Dat deden ze de vorige keer ook niet toen Tessa geboren moest worden LAAT ME MET RUST... zo dat moest er even uit..

Lina: we zullen er maar geen wedstrijdje van maken toch hahahaha, ja hier ook zo.n mannetje die vanmorgen zei dat HIJ er toch echt wel aan toe was, what the ..... ik loop hier met die dikke buik hoor niet hij hij gaat lekker naar het werk de hele dag en ik maak voor het grootste gedeelte het huis nog schoon enzo niet hij.....Oh is het vanacht of morgennacht volle maan...?

Katiake: hier ook bij alles wat ik doe harde buiken dus zal wel niet heel lang meer duren hoop ik..

SOrry hoor dames dat ik loop te zeuren en te klagen hoor maar ben het zo zat hoop op morgen maar weer

Link naar deze reactie
01/03/2010 @ 16:47
juflissy

wij hebben dit allemaal niet zo lang geleden meegemaakt janet dus wij begrijpen heel goed hoe je je voelt

Link naar deze reactie
02/03/2010 @ 07:34
katiake

Online Status
goeiemorgen

ik ben gisteren naar de gynaecoloog geweest en ik word woensdagavond ingeleid! wat ben ik blij! nog 1 nachtje slapen,maar de gyn heeft gezegd dat ik mij ook moet voorbereiden op keizersnede omdat hij nog niet is ingedaald en omdat ik een zware baby heb! dus de kans zit erin maar is nog niet zeker!
maar hoe bereid je u voor op keizersnede? iemand ervaring mee?
Link naar deze reactie
02/03/2010 @ 19:55
janetdevries

Katiake: laat het maar gewoon over je heen komen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]