Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/02/2010 @ 14:47 janetdevries ![]() | hier vanacht ook wat pijnlijke harde buiken hopelijk begint het nu snel |
| 28/02/2010 @ 21:20 Kimmetje ![]() | Inderdaad die reacties van de mensen rond je, ... Om gek van te worden ![]() |
28/02/2010 @ 21:23 ![]() | komop dames, we blijven posi denken, ze komen wel, ik had beloofd als laatste te gaan dus ik hoop dat jullie snel bevallen hahahaha ![]() |
| 01/03/2010 @ 07:23 katiake | het zullen maart kindjes worden!! hopelijk niet te lang meer! ik was zaterdag uitgerekend en nog altijd niks ik word er moedeloos van! ik moet om 16.30 naar de gynaecoloog en ook aan de monitor en een afspraak om in te leiden ik heb mijn zoontje sowieso in mijn armen deze week!! er komt een einde in zicht daar ben ik zo blij om! maar zo te zien gaan er wel veel dames overtijd he?! ![]() |
| 01/03/2010 @ 09:32 Lieff | Heel veel succes aan de mama's die overtijd zijn. Hopelijk mogen jullie snel jullie kindjes in jullie armen houden. |
| 01/03/2010 @ 10:52 katiake | @lina: ik heb ook al van vorige week last van allerlei pijntjes en s'nachts pijnlijke harde buiken en heb gans de dag door harde buiken en toch wilt het niet doorzetten! ook al 3 weken 1 cm ontsluiting en verweekte baarmoederhals, soms begrijp ik het gewoon allemaal niet meer! ik ben benieuwd wanneer we gaan bevallen! |
| 01/03/2010 @ 16:47 juflissy ![]() | wij hebben dit allemaal niet zo lang geleden meegemaakt janet dus wij begrijpen heel goed hoe je je voelt |
| 02/03/2010 @ 07:34 katiake | goeiemorgen ik ben gisteren naar de gynaecoloog geweest en ik word woensdagavond ingeleid! wat ben ik blij! nog 1 nachtje slapen,maar de gyn heeft gezegd dat ik mij ook moet voorbereiden op keizersnede omdat hij nog niet is ingedaald en omdat ik een zware baby heb! dus de kans zit erin maar is nog niet zeker! maar hoe bereid je u voor op keizersnede? iemand ervaring mee? |
| 02/03/2010 @ 19:55 janetdevries ![]() | Katiake: laat het maar gewoon over je heen komen |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Welke februari-dames lopen ook nog steeds rond?

al denk ik niet dat ik het zolang nog volhoud, veel pijntjes enzo