[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/02/2010 @ 13:53 wonderland | Er is bij ons ook altijd wel iets om voor op te staan snachts. Nu zijn het de tandjes. Voorheen ook hoesten. We zijn verhuisd, en we hebben nog geen goede verduistering op de kamer. En dan is er blijkbaar nog een sprongetje. Gemiddeld per week: 2 nachten doorslapen en de rest is het feest. Vannacht moest ik er maar 1x uit om 1u en dan terug om 6u wakker. (protjes in de broek blijkbaar). Dat was voor mij een goede nacht. Zeer vermoeiend, al bijna 16 maanden lang. Ik probeer me er niet tegen te verzetten, ook al put het me uit. Want eens ik met stress rondloop, ons meisje ook. Elke donderdagavond gaat ze naar de oma; dan heb ik toch zeker ene keer goed geslapen. En op tijd een dagje verlof inplannen. Ik hoop gewoon dat het binnenkort eens veranderd. Als we al een tijdje in het huis wonen en de juiste gordijnen hebben... hoop. Ook als ik weet waarom ze wakker wordt, kan ik me er vlugger overheen zetten. vb nu tandjes die duwen. Ik merk ook dat als de dag niet echt volgens het vast ritme was, dat ze snachts meer wakker wordt. Veel te verwerken zeker. Ikzelf kan ze ook niet laten huilen. Ik voel me er niet goed bij en meestal werkt dat toch niet. Ze valt zo zelden in slaap. Ik denk 'ach, ze wil even gerustgesteld worden door haar mama'. Ik hoor het verschil echt wel tussen huilen als ze haar zin niet krijgt en echt huilen. Ieder kind en moeder is anders. Ik hoop met je mee dat het vlug weer een nacht doorslapen wordt! |
[Reageer]

wie zit er ook in het 15à 16 maandensprongetje?