[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/02/2010 @ 21:05 Flappiefien | Hallo, even mijn twijfel-item in telegramstijl - ben op 6/1/2010 bevallen van ons tweede kindje - als we ergens naartoe gaan (meestal grootouders) dan zeul ik alles mee in een grote weekendtas (1 vak met alle spullen als een rommelboeltje door elkaar) - heb nu een geboortelijst bij Dreamland - op de lijst stond een beaba verzorgingstas - de tas heb ik van de lijst verwijderd omdat ik die ene weekendtas heb en daarnaast ook nog die babyboomzak van de materniteit enz - ergens wil ik wel eens een ruime zak waar alles geordend in kan zou ik nu een tas kopen of niet misschien die beaba met mijn 10% op de totale geboortelijst of wat denken jullie van deze tas bij La Redoute? Die van Hema kost minder maar ik vrees dat ik al mijn spullen er niet in kwijt kan (dochter wil ook haar pyama en knuffel enz mee als we eens naar mijn pa gaan) http://www.laredoute.be...xclusiviteit-voor.aspx? enz enz |
| 09/02/2010 @ 11:29 Lisa | Hoi Ik had een 'grote' verzorgingstas van kipling op de geboortelijst staan. Die gebruik ik nu als ons kindje ergens gaat slapen. Heb nog een kleinere tas bijgekocht van het merk 'ju-ju-be' en ben hier heel tevreden over. Deze gaat mee als we op uitstap gaan (kan gemakkelijk vanalles in: pampers, doekjes, potje eten, flesje drinken, slab en met een beetje geluk ook mijn portefeuille en gsm, zo moet ik geen extra handtas meer meenemen) Deze is niet té groot, maar zeker ook niet te klein. Heb hem via internet gekocht: ju-ju-be.nl Je hebt er hier verschillende soorten en maten in, ik heb de 'Be All'. Heb na een halfjaar ook de clips aangekocht om de tas aan de buggy te hangen. Dat maakt het nóg gemakkelijker. Ik zeg niet dat je deze tas moet kopen, maar als je een tweede tas wil, dan koop je hem gewoon. Anders erger je toch maar mateloos! |
| 16/02/2010 @ 15:45 ellen_ ![]() | Hier de tas van beaba, superhandig! |
[Reageer]

Kunnen jullie me van mijn twijfel verlossen?