< 9Maand-Sponsor >

Pampers.be

< Publiciteit >

Dreambaby

BabyGoodies.eu

Houten speelgoed

Popje.com

Baba BabyWear

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » Kunnen jullie me van mijn twijfel verlossen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
Kunnen jullie me van mijn twijfel verlossen?
08/02/2010 @ 21:05
Flappiefien

Online Status
Hallo,

even mijn twijfel-item in telegramstijl

- ben op 6/1/2010 bevallen van ons tweede kindje
- als we ergens naartoe gaan (meestal grootouders) dan zeul ik alles mee in een grote weekendtas (1 vak met alle spullen als een rommelboeltje door elkaar)
- heb nu een geboortelijst bij Dreamland
- op de lijst stond een beaba verzorgingstas
- de tas heb ik van de lijst verwijderd omdat ik die ene weekendtas heb en daarnaast ook nog die babyboomzak van de materniteit enz
- ergens wil ik wel eens een ruime zak waar alles geordend in kan

zou ik nu een tas kopen of niet

misschien die beaba met mijn 10% op de totale geboortelijst of wat denken jullie van deze tas bij La Redoute?
Die van Hema kost minder maar ik vrees dat ik al mijn spullen er niet in kwijt kan (dochter wil ook haar pyama en knuffel enz mee als we eens naar mijn pa gaan)

http://www.laredoute.be...xclusiviteit-voor.aspx? enz enz

Link naar deze reactie
08/02/2010 @ 22:39
Leigh

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
als je die tas wil dan zou ik hem gewoon kopen hebben hier ook 2 tassen hoor, eerst een kleine toen mijn oudste geboren was, en toen ik een 2de kreeg heb ik de grote zak van Kipling gekocht en zit nu nog elke keer helemaal vol! Je moet denken tegen dan nog groente pap en fruitpap 2 soorten pampers, natte doekjes 2 x pyama, mss reservekledij tegen zindelijkheidtraining. Veel succes!

Vermoedelijke bevalling op 16/06/2009.
Al 78 weken en 3 dagen zwanger (196.32% ver), nog 38 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
09/02/2010 @ 08:56
Merriejane

Wij deden het in het begin met die zak van Babyboom. Maar eenmaal die te klein werd, hebben we een verzorgingstas van Babymoov gekocht. Op zich een handige tas waar veel in kan, maar het was ook één vak en hij was niet stevig, dus werd het ook al vlug een rommeltje.
Mijn man heeft dan bij de fietswinkel een handige fietstas gekocht en die gebruiken we nu als verzorgingstas. Hij heeft een lang lint voor aan de buggy te hangen en hij is stevig, ook als er niets in zit.
Ik weet wel niet of hij groot genoeg gaat blijven als er een tweede kindje bijkomt.

Link naar deze reactie
09/02/2010 @ 11:29
Lisa

Hoi

Ik had een 'grote' verzorgingstas van kipling op de geboortelijst staan. Die gebruik ik nu als ons kindje ergens gaat slapen.
Heb nog een kleinere tas bijgekocht van het merk 'ju-ju-be' en ben hier heel tevreden over. Deze gaat mee als we op uitstap gaan (kan gemakkelijk vanalles in: pampers, doekjes, potje eten, flesje drinken, slab en met een beetje geluk ook mijn portefeuille en gsm, zo moet ik geen extra handtas meer meenemen) Deze is niet té groot, maar zeker ook niet te klein.
Heb hem via internet gekocht: ju-ju-be.nl
Je hebt er hier verschillende soorten en maten in, ik heb de 'Be All'. Heb na een halfjaar ook de clips aangekocht om de tas aan de buggy te hangen. Dat maakt het nóg gemakkelijker.

Ik zeg niet dat je deze tas moet kopen, maar als je een tweede tas wil, dan koop je hem gewoon. Anders erger je toch maar mateloos!
Link naar deze reactie
14/02/2010 @ 00:57
rubia

hoi,
ik gebruik de grote tas van beaba als 'weekendtas' en ik heb nog een kleinere van samsonite, die is echt handig, kan niet zooooooveel in, maar is goed voor de korte uitstapjes.
die tas van beaba heb ik altijd al groot, log en onhandig te bevestigen aan buggy gevonden.
Als je een tas kiest, dan moet je hem eens over je schouder hangen, en eens zien als hij goed blijft hangen, dat is dus niet met die grote tas.
met andere heb ik geen ervaring, een vriendin heeft wel een van kipling en is daar redelijk tevreden over!
groetjes

Link naar deze reactie
16/02/2010 @ 15:45
ellen_

Hier de tas van beaba, superhandig!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]