Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/04/2010 @ 20:43 hope | de hypofyse maakt prolactine aan en dat is het hormoon die borstvoeding aanmaakt en als je borstvoeding geeft heb je geen ei maar als als je geen bosrtvoeding geeft en dus je hormonen in de war zijn krijg je ook geen ei maar heb er medicijnen voor al een tijdje maar de ene keer heb ik wel een ei en de andere keer niet. *vrijdag moet ik weer naar de gyn dus gaan we t erover hebben ben benieuwd. bedankt voor de bemoedigende woorden |
| 08/04/2010 @ 11:16 Bokkie ![]() | hope: succes morgen bij de gyn ik mag maandag gaan ... pff ben zenuwachtig! |
| 09/04/2010 @ 23:28 hope | hallo dames even verslag van het bezoek bij de gyn mijn prolactine was goed maar omdat ik nog steeds niet zwanger ben na een jaar proberen mogen we de 21ste voor vruchtbaarheids onderzoeken meestal doen ze dit veel later maar ben erg blij dat we nu mogen omdat ik rond mijn 30ste sterk verminderd vruchtbaar word waarschijnlijk. Ben dan ook echt super BLIJ nu nog even zwanger worden maar deze onderzoeken geven me rust ondanks dat we dingen te horen kunnen krijgen die je niet wilot horen misschien su6 iedereen bokkie suc6 bij de gyn ik hoop voor jou ook goed nieuws |
| 10/04/2010 @ 13:02 Koekje | Hope wat een goed nieuws dat ze je gaan helpen met jullie kinderwens! Wie weet ben je wel heel snel zwanger! Ik hoop het echt! |
| 11/04/2010 @ 13:20 Bokkie ![]() | ik heb deze morgen mijn ms gekregen, ben zo blij! Wel lange cyclus gehad van 50 dagen dan ... laatste ms was 19 febr! Morgen gyn afbellen dus!!! |
| 11/04/2010 @ 20:27 hope | @ bokkie wat fijn dat je ms doorgekomen is maar kun je niet beter alsnog naar de gyn gaan???? |
| 21/04/2010 @ 08:40 hope | er wordt hier niet echt veel meer gekletst zie ik ik had ook niet zoveel te melden vandaag over een half uurtje naar vruchtbaarheidsarts ben best zenuwachtig was gaat ze zeggen wat voor onderzoeken gaan we doen erg spannend allemaal hoe is het met jullie?? |
| 22/04/2010 @ 09:32 hope | het ging opzich wel goed maar had een inwendige echo werd veel pijn deedt gisteren had ik mijnj eisprong moeten hebben maar heb deze niet gehad ze kon geen eitje vinden en ook geen rijpe eiblaasjes dus moet maandag weer en mijn vriend wordt volgende week ook gecheckt. vind het totch wel errug spannend allemaal ben bang voor sloecht nieuws aan de ene kant maar aan de andere kant als alles werkt waarom ben ik na 11 of 12 maanden dan nog steeds niet zwanger hoop voor je dat het lukt juni zwanger en hoop ook dat die olie werkt!! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

NOD in maart, wie nog meer?

maar ja zwanger worden op bestelling gaat niet he