Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 09:00 | gisteren mijn balen!! teleurstelling nummer 9 begin er al bijna aan te wennen gefeliciteerd aan de zwangeren veel deze maand ik hoop volgende maand er bij te horen groetjes |
| Gisteren @ 12:42 Zi ![]() | Proficiat aan al de zwangere dames ![]() Hier is het WEER negatief!! Ik word er echt zo moedeloos van... ![]() het is ons echt niet gegund... xx |
| Gisteren @ 12:54 Zi ![]() | Merci Cathy, kan het gebruiken... ![]() Hopelijk draait het voor jullie positiever uit op 19/03, ik |
| Gisteren @ 13:18 evi147 | hier test negatief ![]() nu 4 dagen overtijd hopelijk kan het nog |
| Gisteren @ 18:58 Koekje | Gefeliciteerd aan alle zwangeren!!! ![]() ![]() En voor allen die hun op bezoek kregen: ik leef met jullie mee . |
| Gisteren @ 19:43 leentje | OVERTIJD: Knorretje 1 maart (?e ronde, 1ste kind) Kaatje 1 maart (1ste ronde, 3de kind)ZWANGER Phoebe 3 maart (2de ronde,1ste kind) ZWANGER Samantha80 3 maart (3de ronde, 1ste kind) Twinkle 5 maart (3e ronde, 2e kind) Kathy 5 maart (? ronde ? kind) Valerie 5 maart (1 ronde,1kind) Zi 5 maart (44 ronde, 1e kind) evi147 5 maart (3e ronde, 1ste kind) Hope 7 maart (8e ronde, ? kind) Anitab 7 maart (1e ronde (na MK), 2e kindje) ZWANGER WACHTBANK: Jacqueline 8 maart (3e ronde, 2e? kind) Koekje 9 maart (5e ronde, 2e kind) Stephke 9 maart (7e ronde, 1ste kindje) Griet 11 maart (5e ronde, 2e kind) ZWANGER Lotte 12 maart (8e ronde, 2e kind) Jaydee, 13 maart (3e ronde, 1e kindje Emma, 14 maart (3e ronde, 2de kindje) Meisje 22 maart (6e ronde, 1e kind) Marjolijn, 25 maart (4e ronde, 3de kindje) Jozine, 29 maart (12e ronde, 1e kindje) Leentje, 8 maart (2de ronde, 3de kindje) |
| Vandaag @ 00:08 phoebe | ben nu 5 weken en ondertussen heb ik echt een gezwollen buik ben precies 3 maand zwanger of zo..waarschijnlijk door de darmpjes maar vind het wel leuk..kan ook amper in mijn broeken en heb regelmatig wat krampjes, binnenkort naar de gyn. ben echt benieuwd proficiat aan de zwangeren en succes aan de testers |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

NOD in maart, wie nog meer?
balen!! teleurstelling nummer 9 begin er al bijna aan te wennen
veel deze maand 

.