< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Doopsuiker Suikerdraakje

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » NOD in maart, wie nog meer?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
NOD in maart, wie nog meer?
07/04/2010 @ 20:43
hope

Online Status
de hypofyse maakt prolactine aan en dat is het hormoon die borstvoeding aanmaakt en als je borstvoeding geeft heb je geen ei maar als als je geen bosrtvoeding geeft en dus je hormonen in de war zijn krijg je ook geen ei maar heb er medicijnen voor al een tijdje maar de ene keer heb ik wel een ei en de andere keer niet.
*vrijdag moet ik weer naar de gyn dus gaan we t erover hebben ben benieuwd. bedankt voor de bemoedigende woorden

Link naar deze reactie
08/04/2010 @ 11:16
Bokkie

Online Status Stuur bericht
hope: succes morgen bij de gyn

ik mag maandag gaan ... pff ben zenuwachtig!
Link naar deze reactie
09/04/2010 @ 23:28
hope

Online Status
hallo dames

even verslag van het bezoek bij de gyn mijn prolactine was goed maar omdat ik nog steeds niet zwanger ben na een jaar proberen mogen we de 21ste voor vruchtbaarheids onderzoeken meestal doen ze dit veel later maar ben erg blij dat we nu mogen omdat ik rond mijn 30ste sterk verminderd vruchtbaar word waarschijnlijk.

Ben dan ook echt super BLIJ nu nog even zwanger worden maar deze onderzoeken geven me rust ondanks dat we dingen te horen kunnen krijgen die je niet wilot horen misschien

su6 iedereen

bokkie suc6 bij de gyn ik hoop voor jou ook goed nieuws

Link naar deze reactie
10/04/2010 @ 10:33
Bokkie

Hope: succes met de onderzoeken, is goed dat je dat mag doen he! Ondanks de angst voor wat je misschien te horen krijgt, maar dan weet je het tenminste he ... goede hoop houden, ... Hope ... hihi ... veel veel succes, het komt wel goed!!!

Bedankt! Overmorgen mag ik al gaan ... het komt nu dichterbij! Stress!
Link naar deze reactie
10/04/2010 @ 13:02
Koekje

Online Status
Hope wat een goed nieuws dat ze je gaan helpen met jullie kinderwens! Wie weet ben je wel heel snel zwanger! Ik hoop het echt!

Link naar deze reactie
11/04/2010 @ 13:20
Bokkie

ik heb deze morgen mijn ms gekregen, ben zo blij! Wel lange cyclus gehad van 50 dagen dan ... laatste ms was 19 febr!

Morgen gyn afbellen dus!!!
Link naar deze reactie
11/04/2010 @ 20:27
hope

Online Status
@ bokkie wat fijn dat je ms doorgekomen is maar kun je niet beter alsnog naar de gyn gaan????

Link naar deze reactie
11/04/2010 @ 21:04
Bokkie

euhm ik zou niet weten waarom ik dan nog naar de gyn zou gaan!? Hij ging mij die pillen voorschrijven om ms op te wekken ... en ja ik had hem dan toch eens gevraagd om te kijken of alles ok was, maar ja ik heb nu toch een eisprong gehad dus ik ben gerust ... en dat die cyclus wat lang is kan voor mij geen kwaad hoor, ik weet dat ik eisprong heb dus alles is ok! Ik ga die teunisbloemolie gaan halen en dan zal die ook wel korter worden ...
Link naar deze reactie
21/04/2010 @ 08:40
hope

Online Status
er wordt hier niet echt veel meer gekletst zie ik ik had ook niet zoveel te melden

vandaag over een half uurtje naar vruchtbaarheidsarts ben best zenuwachtig was gaat ze zeggen wat voor onderzoeken gaan we doen erg spannend allemaal

hoe is het met jullie??

Link naar deze reactie
21/04/2010 @ 21:38
Bokkie

hope: hoe waren de onderzoeken? Ben je meer te weten gekomen?

Hier alles goed, ik neem mijn teunisbloemolie in ... dus hopelijk is mijn cyclus dan korter. Ga nog niet meteen volop klussen om zwanger te worden, ik ben zo hard bezig met de leuke maanden waarin ik wil bevallen ... alsof ik na 1 super goede poging direct zwanger zal zijn ... maar ja zo was het vorige keer ... zou het leuk vinden om in juni zwanger te zijn ... maar ja zwanger worden op bestelling gaat niet he
Link naar deze reactie
22/04/2010 @ 09:32
hope

Online Status
het ging opzich wel goed maar had een inwendige echo werd veel pijn deedt gisteren had ik mijnj eisprong moeten hebben maar heb deze niet gehad ze kon geen eitje vinden en ook geen rijpe eiblaasjes dus moet maandag weer en mijn vriend wordt volgende week ook gecheckt. vind het totch wel errug spannend allemaal ben bang voor sloecht nieuws aan de ene kant maar aan de andere kant als alles werkt waarom ben ik na 11 of 12 maanden dan nog steeds niet zwanger

hoop voor je dat het lukt juni zwanger en hoop ook dat die olie werkt!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]