[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/02/2010 @ 11:31 marieke | Hallo, hier een zoontje van 32 weken, 1.3kg en 40cm aanvankelijk sliep hij zeer veel maar nu de laatste tijd veel minder en ook zeer snel wakker. Het lijkt alsof iedere prikkel extra overkomt bij hem, begrijp je? een streepje licht is al voldoende om te ontwaken, een kleine tuut van de gsm, ook al slaapt hij net diep, en hij is klaarwakker. Zou dat kunnen dat ze hier meer gevoelig voor zijn dan andere babies? Ik weet het niet, kan ook niet vergelijken want het is mijn enig kindje (hebben nogal moeite moeten doen om aan hem te geraken en hoofd staat echt nog niet op opnieuw die toer op te gaan) Oh ja, hij is nu 7 maanden veel groeten, Marieke |
| 15/02/2010 @ 16:13 | dysmatuur Hai meiden, Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die een kindje heeeft met slaapproblemen,ons zoontje is ook ee ndysmatuurtje,het is hier een bron van herkenning.Slecht slapen,gevoelig voor prikkel,bij de gastouder geen oog dicht doen,thuis daaardoor vervelend en oververmoeid en daardoor niet kunnen slapen en zo is de cirkel weer rond.Ons zoontje is nu 4 maand,ik hoop dat hij er snel overheen groeid,als hij 6 maand is. groet een soms wanhopige moeder,zeker als het om de nachten gaat |
| 26/02/2010 @ 21:09 | hoi, mijn dochtertje is geboren na 36w1d zwangerschap en woog 1535gr.. dysmatuur dus... hier slaapt ze wel goed... baker ze wel in.. dat heeft ze graag.. ik hoop dat het zo blijft.. moet wel nog 2keer/nacht opstaan, zolang ze geen 3kg weegt... |
[Reageer]

Dysmatuur - slaapgedrag

.
'k heb op een keer zelfs mijn vuilbak kapot geslaan...Hier dan nog eens het probleem dat als ik eentje in slaap had gekregen er nog eentje was die moest slapen. En "nummertje 2" wou dan niet slapen en maar tieren bijgevolg "nummertje 1" terug wakker. Dan stond ik echt op ontploffen!! Daarbij nog eens die slapeloze nachten (elk uur tot elk half uur van de nacht uit ons bed) en ik geef eerlijk toe dat ik er soms echt geen zin meer in had! 
Ben dan toch niet de enige.
zoals het hoort.