< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Doopsuiker Suikerdraakje

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Twee- en meerlingen » wat zouden jullie doen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Twee- en meerlingen
wat zouden jullie doen
03/02/2010 @ 15:12
sophie

Online Status Bekijk profiel
Heleba

Zit een beetje in de knoei , weet niet goed wat te doen.
Wil terug op vakantie gaan maar weet niet goed wat te doen. Een all iclusief hotel , een apartement . We willen naar mallorca.
Wij zijn vorig jaar met de jongens naar corfu geweest in een all in hotel . Vakantie washeel goed meegevallen maar enkel het eten was voor ons een hel. Als zun gedaan met eten hebben,hebben wij ook gedaan met eten. dat was gewoon niet te doen . wilden uit hun stoel begonnen te wenen ...en iedereen naar ons kijken natuurlijk. we zijn nu al een paar keer gaan "oefenen" in de lunchgarden maar is echt geen succes. op zich zou daarom een apartement voor ons beter zijn of we zouden een all in aparthotel moeten vinden waar we kunnen eten in de kamer . ? Heeft iemand dit al gedaan?heb al aan het kijken geweest en het schilt echter niet veel in prijs of je daar nu logies pakt of all in.... wat zouden jullie doen?

weet echt ni wat te doen en wil echt wel op vakantie gaan.

Sophie

Link naar deze reactie
03/02/2010 @ 21:09
sarah

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,

Ik ga eerlijk zijn e,maar voor mij is vakantie genieten en u van nieks aantrekken.Daarmee bedoel ik ni hoeven te kuise,koken.En dat moet je wel doen als je een appartementje neemt. Voor mij is dat geen vakantie alle mijn mening e.
wat de kindere betreft.Daar moet je u nieks van aantrekke. Presies of een ander zijn kind altijd braaf op de stoel blijft zitten.Laat ze maar kijken. Oke het is mss niet zo leuk maar echt nieks van aantrekken.

Gr Sarah

Link naar deze reactie
03/02/2010 @ 21:32
sophie

hey

Ik weet het , ik mag het mij ni aantrekken dat andere mensen naar ons kijken maar dat is ni altijd zo simpel.en die reis vorig jaar is echt goe meegevallen . Het was enkel dat eten .jij hebt ook een kindje van de zelfde leeftijd . hoe doen jullie het als jullie gaan eten.
Zijn jullie al op vakantie geweest met jullie kindjes?

grts Sophie

Link naar deze reactie
03/02/2010 @ 21:49
Cheyenne

Online Status
hoi sophie,
ik zie dat je knulletjes nu 2 jaar oud zijn en vorig jaar op vakantie dus 1,5 jaar, je zou de eerste moeder zijn waarvan de kindjes stil blijven zitten tijdens een complete maaltijd hoorze zijn dus tijdens de vakantie ongeveer 2,5 jaar, nog erg klein en geen geduld om een half uur of langer stil te zitten, gewoon lekker genieten en niks van anderen aantrekken is mijn advies en misschien kun je ze iets ter afleiding geven?ook dat zal maar voor eventjes lukken, ze zijn gewoon nog te klein om stil te zitten.

Link naar deze reactie
03/02/2010 @ 22:16
Britt

Wij hebben onze kindjes van jongs af aan mee op restaurans genomen, maar we namen wel telkens boekjes of autootjes mee waarmee ze zich aan tafel konden bezighouden. Zo konden wij rustig eten als zij klaar waren.
Misschien kunnen jullie proberen om wat speelgoed mee te nemen, dat ze zich niet zo snel vervelen?
Succes!
Link naar deze reactie
04/02/2010 @ 12:08
sophie

Hey

Ik ga het zeker proberen met die auto'tjes of boekjes. Zit ook gewoon in een moeilijke periode. Maak me in alles druk wat ze doen , ze luisteren op dit moment niet en dan zeggen ze nog tegen me dat ik niet streng genoeg ben. Terwijl ik vind dat ik wel streng ben maar die luisteren gewoon niet altijd. Eigelijk moet ik gewoon mijn hart volgen....maar zal niet goed zijn blijkbaar . Zit er gewoon even door.
Die kunnen echt braaf zijn zene maar soms. dan hoor ik van andere dat die mooi meegaan op restaurant en dat dat allemaal vanzelf gaat of dat die op bezoek gaan en dat je die gewoon niet hoort . bij mij gaan die op ontdekking en die proberen vanalles om in de belangstelling te staan. Ben ik dan zo slecht bezig?

grts Sophie

Link naar deze reactie
04/02/2010 @ 13:40
Marinetje

Sophie,

Ik ben zelf moeder van een tweeling van 10 en een tweeling van 2 jaar.
Op vakantie zorg ik ook altijd voor een stapel kleine goedkope cadeautjes voor als de kinderen even stil moeten zijn. Bijv. met eten.
In veel reastaurants krijgen de kinderen al een klein kleurboekje met een klein pakje potloden, die ze mogen houden of zijn er speeltjes aanwezig. je moet het soms even (durven) vragen.

De kleine cadeautjes die ikzelf meeneem geef ik pas als ze echt niet meer te houden zijn. Er zijn inderdaad gezinnen waar de kinderen zich voorbeeldig gedragen, nou de mijne niet hoor.
Iedere maaltijd thuis is al nauwelijks zonder mopperen en zonder kinderen die van tafel willen door te komen, laat staan die in een vreemde omgeving.

wat ook wel eens helpt is ze een klein koffertje of tasje geven en ze die thuis al laten vullen met wat kleine speeltjes (en wat kleine snoepjes) voor als ze klaar zijn met eten. Zo zijn ze voorbereid dat het eten wat langer kan duren en weten ze al vantevoren waar ze aan toe zijn.

Ik denk zelf dat 2 kinderen sneller elkaar aansteken om te gaan klieren dan 1tje (of verschillende leeftijden), de oudsten nemen tegenwoordig hun nintendo-ds overal mee naartoe. Misschien niet het netst in een restaurant, maar wel lekker rustig voor een stel ouders die willen genieten van een rustige maaltijd (tijdens hun vakantie.)

Groetjes,
Marina
Link naar deze reactie
08/02/2010 @ 14:55
joopie

Hoi Sophie,

Je zou eens moeten kijken naar een vakantie met GoBest / Kidsworld
De heeft vakantie speciaal voor kinderen & baby,s.

Wij zijn vorig jaar ook geweest en het was super !
Allemaal ouders met kinderen in alle leeftijden, en tijdens het eten zagen wij allemaal ouders met hetzelfde probleem. "De kids op de stoelen houden".

Niemand die zich eraan ergens want iedereen heeft hetzelfde probleempje !Waar wij waren hadden ze een speciale kindertafel en mochten de kids allemaal bij elkaar aan tafel eten, dit vond mijn zoontje helemaal het einde en zo hebben wij ook echt super genoten van een heerlijke vakantie !

Liefs Joopie

Link naar deze reactie
08/02/2010 @ 23:25
Klaan

Online Status Stuur bericht
Hier 3 kids van bijna 5, bijna 3 en bijna 2. Jaja, ook heel kort op elkaar hoor.
Al vanaf we met de oudste op vakantie gaan, nemen we de draagbare dvd mee naar het restaurant voor het avondeten. Die komt pas 'boven water' als ze flink gegeten hebben. Bij ons is dat echt een succes!
1x kregen we er negatieve reactie op, toen nog met de 2 oudsten op reis en zwanger van de 3de (nota bene van een koppel met ook 3 kids die ouder waren dan de onze! en helemaal niet beleefd waren en nog niet stilzaten ook) die ouders vonden het niet kunnen dat er tv aan tafel gekeken werd. Wij hebben beleefd geantwoord dat we hun mening respecteerden, maar dat dit voor ons de ideale oplossing was voor op vakantie. De dag nadien zaten hun bengels wel bij ons aan tafel mee te kijken hoor! Die hadden hun mening snel herzien blijkbaar. Ik vraag me nog steeds af of zij nu ook tv kijken aan tafel op vakantie???
Link naar deze reactie
09/02/2010 @ 09:33
lore

Dat van die draagbare dvd-speler vind ik wel een goede oplossing voor op vakantie! Wat een stomme opmerking trouwens van dat andere koppel. Wat je op vakantie doet is niet hetzelfde als jullie routine thuis hé.

Ik heb voorlopig zelf nog geen kindjes, dus misschien is mijn mening wel wat hard, maar mijn vriend en ik hebben ons op vakantie ook vaak heel hard geërgerd aan huilende en schreeuwende kinderen aan tafel. Kraaien van plezier of lachen daar hebben we helemaal geen probleem mee! Dat is alleen maar leuk. Maar echt huilen en blijven huilen... Bah, daar verpest je het wel mee voor andere mensen die daar aan het eten zijn. Nog iets waar wij gek van werden: kinderen die tikkertje aan het spelen zijn bij het buffet! Hallooo je loopt daar met gloeiend hete soep! En dan zie je de ouders daar even verder rustig zitten eten en zich er niets van aantrekken... Nee, daar kan ik echt niet mee om.

Daarom vind ik het wel goed dat je hier een oplossing zoekt! Veel succes en prettige vakantie!
Link naar deze reactie
09/02/2010 @ 16:53
Daphne

ze groeien er wel uit en veel mensen moeten maar wat verdraagzamer worden

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]