[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/02/2010 @ 21:49 Cheyenne | hoi sophie, ik zie dat je knulletjes nu 2 jaar oud zijn en vorig jaar op vakantie dus 1,5 jaar, je zou de eerste moeder zijn waarvan de kindjes stil blijven zitten tijdens een complete maaltijd hoor ze zijn dus tijdens de vakantie ongeveer 2,5 jaar, nog erg klein en geen geduld om een half uur of langer stil te zitten, gewoon lekker genieten en niks van anderen aantrekken is mijn advies en misschien kun je ze iets ter afleiding geven?ook dat zal maar voor eventjes lukken, ze zijn gewoon nog te klein om stil te zitten.![]() |
| 03/02/2010 @ 22:16 Britt | Wij hebben onze kindjes van jongs af aan mee op restaurans genomen, maar we namen wel telkens boekjes of autootjes mee waarmee ze zich aan tafel konden bezighouden. Zo konden wij rustig eten als zij klaar waren. Misschien kunnen jullie proberen om wat speelgoed mee te nemen, dat ze zich niet zo snel vervelen? Succes! |
| 04/02/2010 @ 13:40 Marinetje | Sophie, Ik ben zelf moeder van een tweeling van 10 en een tweeling van 2 jaar. Op vakantie zorg ik ook altijd voor een stapel kleine goedkope cadeautjes voor als de kinderen even stil moeten zijn. Bijv. met eten. In veel reastaurants krijgen de kinderen al een klein kleurboekje met een klein pakje potloden, die ze mogen houden of zijn er speeltjes aanwezig. je moet het soms even (durven) vragen. De kleine cadeautjes die ikzelf meeneem geef ik pas als ze echt niet meer te houden zijn. Er zijn inderdaad gezinnen waar de kinderen zich voorbeeldig gedragen, nou de mijne niet hoor. Iedere maaltijd thuis is al nauwelijks zonder mopperen en zonder kinderen die van tafel willen door te komen, laat staan die in een vreemde omgeving .wat ook wel eens helpt is ze een klein koffertje of tasje geven en ze die thuis al laten vullen met wat kleine speeltjes (en wat kleine snoepjes) voor als ze klaar zijn met eten. Zo zijn ze voorbereid dat het eten wat langer kan duren en weten ze al vantevoren waar ze aan toe zijn. Ik denk zelf dat 2 kinderen sneller elkaar aansteken om te gaan klieren dan 1tje (of verschillende leeftijden), de oudsten nemen tegenwoordig hun nintendo-ds overal mee naartoe. Misschien niet het netst in een restaurant, maar wel lekker rustig voor een stel ouders die willen genieten van een rustige maaltijd (tijdens hun vakantie.) Groetjes, Marina |
| 09/02/2010 @ 09:33 lore | Dat van die draagbare dvd-speler vind ik wel een goede oplossing voor op vakantie! Wat een stomme opmerking trouwens van dat andere koppel. Wat je op vakantie doet is niet hetzelfde als jullie routine thuis hé. Ik heb voorlopig zelf nog geen kindjes, dus misschien is mijn mening wel wat hard, maar mijn vriend en ik hebben ons op vakantie ook vaak heel hard geërgerd aan huilende en schreeuwende kinderen aan tafel. Kraaien van plezier of lachen daar hebben we helemaal geen probleem mee! Dat is alleen maar leuk. Maar echt huilen en blijven huilen... Bah, daar verpest je het wel mee voor andere mensen die daar aan het eten zijn. Nog iets waar wij gek van werden: kinderen die tikkertje aan het spelen zijn bij het buffet! Hallooo je loopt daar met gloeiend hete soep! En dan zie je de ouders daar even verder rustig zitten eten en zich er niets van aantrekken... Nee, daar kan ik echt niet mee om. Daarom vind ik het wel goed dat je hier een oplossing zoekt! Veel succes en prettige vakantie! |
| 09/02/2010 @ 16:53 Daphne ![]() | ze groeien er wel uit en veel mensen moeten maar wat verdraagzamer worden |
[Reageer]

wat zouden jullie doen

ze zijn dus tijdens de vakantie ongeveer 2,5 jaar, nog erg klein en geen geduld om een half uur of langer stil te zitten, gewoon lekker genieten en niks van anderen aantrekken is mijn advies en misschien kun je ze iets ter afleiding geven?ook dat zal maar voor eventjes lukken, ze zijn gewoon nog te klein om stil te zitten.
.