[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/01/2010 @ 17:05 Nathje | Hey, ik neem al enkele jaren de Nuvaring en ben sinds kort gestart met het nemen van sintjanskruid. Nu weet ik dat sintjanskruid een invloed heeft op de hormonen in de pil. Echter had dit volgens mijn huisarts geen gevolgen voor de nuvaring. Nu maak ik mij toch een beetje zorgen, een kindje zou zéér welkom zijn, maar ik studeer nog, dus ik zou graag nog even wachten hiermee. Heeft er iemand ervaring (negatief of positief?) met het gebruik van Nuvaring en sintjanskruid? |
| 08/02/2010 @ 21:01 Nathje | oei... nu, ik ben deze maand alleszins ongesteld geworden, ondanks toch onveilig te zijn geweest (pas daarna er aan gedacht toch maar eens op te zoeken of het kwaad kan of niet) nu heb ik ook al wel van vriendinnen verhalen gehoord van zussen/nichten die zwanger werden tijdens het gebruik van de nuvaring. Ik gebruik 'm nu reeds 2 jaar en tot op heden dus nog geen zwangerschap ;) ga toch proberen het veilig te houden de komende maanden dan :D |