[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/01/2010 @ 16:31 even anomniem | Hoi, ik doe dit even anoniem omdat ik mijn verhaal even kwijt wil en mss van jullie wel wat reacties krijg. Ik ben een vrouw van 24 jaar (prov. A'pen B) en heb een vriend en 2 kindjes. Ik weet al wel een lange tijd dat ik ook opgewonden kan geraken van vrouwen. Mijn vriend weet dit en ik kan er met hem goed over praten en dat is allemaal oke. Ik heb al meermaals geprobeerd om vrouwen in de buurt te zoeken die dezelfde gevoelens hebben. Om gewoon mee op te trekken, erover te praten en wie weet gebeurd er wel eens iets. Op internet heb ik helaas nog geen succes gehad, allemaal fake mensen, en in mijn vriendenkring kan ik hier niet zo open over praten. Ik weet zelfs niet echt of ik bi ben of gewoon hetero. Heb ook nog niets ervaring met vrouwen, maar het is iets dat mij toch bezig houdt. Kan het niet goed uitleggen, maar het is een gevoel dat ik dit toch een beetje 'mis'. Ik zou denk ik bv nooit een relatie met een vrouw hebben, maar toch trekt het mij wel aan. Wat ik hier zoek, weet ik ook niet precies, maar ik zit al langere tijd op dit forum en weet dat hier wel 'echte' mensen zijn. Daarom zou ik graag wat horen van mensen die hetzelfde meemaken of hebben meegemaakt. Bv. waar en hoe hebben jullie vriendinnen gevonden die hetzelfde voelen? Hoe hebben jullie dit aangepakt? Zijn er mensen die in contact willen komen? Ik zit nog met heel veel vragen en hoop dat er reactie komt. Groetjes Even Anoniem |
| 26/01/2010 @ 21:08 even anoniem | Bedankt voor de snelle reactie, en mag ik vragen via waar dat je dat meisje kende waar je jou ervaring mee hebt gehad? Of was dat al langer een vriendin? En doe je nu dan niets meer met je gevoelens? Bij mij komen ze steeds meer en meer naar boven precies. Al goed dat ik er met mijn vriend gewoon over kan praten, maar ik wil toch wel meer dan praten nu haha ![]() Nog reacties? |
| 09/02/2010 @ 00:13 Anoniem | Hoi anoniem! Ik heb ook zo'n probleem.. Alleen ik weet wel dat ik het ben. Vrouwen kunnen mij opwinden, denk ook de spanning ervan en hun zachtheid.. Alleen zou ik er ook nooit een relatie mee kunnen hebben. Ik heb gelukkig ook een aantal vriendinnen die zo zijn dus dat maakt het makkelijker. Alleen nu ik jonge moeder ben voel ik me niet meer superzeker van mezelf en dat heb je dan wel nodig.. Ik zou zegge gewoon een x probere |
| 31/03/2010 @ 10:19 | bi zijn Hier nog zo'n zwangere bi meid. Ik weet al enkele jaren dat ik bi ben en als je even googled zie je dat het echt niks vreemds is. Ik heb het gelukkig altijd wel met mijn man kunnen bespreken. Die weet overal van. Ik heb in de tussentijd ook al wat ervaring opgedaan, alleen, maar ook samen met mijn man in een club. Op dit moment ben ik 5 maanden zwanger en speelt het weer erg op weet niet of dit aan mijn zwangerschapshormonen ligt. Ik zou graag met een vrouw willen zoenen en vrijen al zit daar waarschijnlijk nu geen ene vrouw op te wachten. Ik zou verder ook niet relatie met een vrouw willen maar op de een of andere manier is het zo sensueel, lekker geil en tederder met een vrouw. Hihi wie kent het lichaam van een vrouw nou beter dan een vrouw. Maarja zonder man is het ook niks![]() Ik zou zeggen maak het bespreekbaar en geniet er lekker van maar wees voorzichtig op het net zijn heel veel fakers zoek een goede site waar ook via cam gekeken wordt of je daadwerkelijk een meid bent. xx van een zwangere bi meid |
[Reageer]

vrouwen die bi zijn of twijfelen!!??

het was maar 1 ervaring, en toen zijn wij verhuisd en is ons contact verwaterd.