< 9Maand-Sponsor >

Pampers.be

< Publiciteit >

Dreambaby

BabyGoodies.eu

Houten speelgoed

Popje.com

Baba BabyWear

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » vrouwen die bi zijn of twijfelen!!??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
vrouwen die bi zijn of twijfelen!!??
26/01/2010 @ 16:31
even anomniem

Hoi,

ik doe dit even anoniem omdat ik mijn verhaal even kwijt wil en mss van jullie wel wat reacties krijg.

Ik ben een vrouw van 24 jaar (prov. A'pen B) en heb een vriend en 2 kindjes.
Ik weet al wel een lange tijd dat ik ook opgewonden kan geraken van vrouwen. Mijn vriend weet dit en ik kan er met hem goed over praten en dat is allemaal oke.
Ik heb al meermaals geprobeerd om vrouwen in de buurt te zoeken die dezelfde gevoelens hebben. Om gewoon mee op te trekken, erover te praten en wie weet gebeurd er wel eens iets. Op internet heb ik helaas nog geen succes gehad, allemaal fake mensen, en in mijn vriendenkring kan ik hier niet zo open over praten.

Ik weet zelfs niet echt of ik bi ben of gewoon hetero. Heb ook nog niets ervaring met vrouwen, maar het is iets dat mij toch bezig houdt. Kan het niet goed uitleggen, maar het is een gevoel dat ik dit toch een beetje 'mis'. Ik zou denk ik bv nooit een relatie met een vrouw hebben, maar toch trekt het mij wel aan.

Wat ik hier zoek, weet ik ook niet precies, maar ik zit al langere tijd op dit forum en weet dat hier wel 'echte' mensen zijn. Daarom zou ik graag wat horen van mensen die hetzelfde meemaken of hebben meegemaakt.

Bv. waar en hoe hebben jullie vriendinnen gevonden die hetzelfde voelen? Hoe hebben jullie dit aangepakt?
Zijn er mensen die in contact willen komen?
Ik zit nog met heel veel vragen en hoop dat er reactie komt.

Groetjes
Even Anoniem
Link naar deze reactie
26/01/2010 @ 16:53

Online Status Stuur bericht
hey eventjes anoniem

ik ben ook een bi vrouw , ik weet wel 100 % zeker van mezelf dat ik bi ben, ik kan ook geen relatie hebben met een vrouw maar seksueel trekken ze mij enorm aan. ik heb een goed ventje, 2 gezonde kids en een derde onderweg. gelukkig begrijpt mijn man het en heeft hij er ook geen probs mee als ik verder ga met een meisje/vrouw. mijn vriendenkring weet het wel, heb er ook al doorverloren maar ik ben liever eerlijk. ik heb nog maar 1 vrouw/vrouw ervaring gehad als ik 18 jaar was dus al 7 jaar geleden.

ik moet zeggen het is moeilijk te vinden vooral in belgie heb ik zo de indruk. je hebt idd zoals je zegt chatrooms, maar wie zegt dat het geen vent is aan de ander kant .... ik heb er niet veel vertrouwen in.

Link naar deze reactie
26/01/2010 @ 21:08
even anoniem

Bedankt voor de snelle reactie,

en mag ik vragen via waar dat je dat meisje kende waar je jou ervaring mee hebt gehad? Of was dat al langer een vriendin?

En doe je nu dan niets meer met je gevoelens?
Bij mij komen ze steeds meer en meer naar boven precies. Al goed dat ik er met mijn vriend gewoon over kan praten, maar ik wil toch wel meer dan praten nu haha

Nog reacties?
Link naar deze reactie
27/01/2010 @ 08:43

Online Status Stuur bericht
hey

dat was een meisje dat ik leren kennen had op een chat, overgegaan op msn en bleek dat ze maar paar straten verder van me woonde.
zij was 36 en ik was 18 het was maar 1 ervaring, en toen zijn wij verhuisd en is ons contact verwaterd.

mja ik heb die gevoelens ook maar je vind het niet veel, enigste dat je het zou vinden is het in een parenclub en dergelijke en dat is nu echt niks voor mij

Link naar deze reactie
09/02/2010 @ 00:13
Anoniem

Hoi anoniem!
Ik heb ook zo'n probleem..
Alleen ik weet wel dat ik het ben.
Vrouwen kunnen mij opwinden, denk ook de spanning ervan en hun zachtheid..
Alleen zou ik er ook nooit een relatie mee kunnen hebben.
Ik heb gelukkig ook een aantal vriendinnen die zo zijn dus dat maakt het makkelijker.
Alleen nu ik jonge moeder ben voel ik me niet meer superzeker van mezelf en dat heb je dan wel nodig..
Ik zou zegge gewoon een x probere
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]