< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Doopsuiker Suikerdraakje

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » Cadeau CM

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/01/2010 @ 12:58
roxy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Tja...het zal wel overal iets zijn he.
Wat wel een voordeel is in de regio Leuven... ik heb een heel jaar gratis een babyweegschaal en een afkolfapparaat in bruikleen gehad terwijl je daar in andere regio's dus wel moet voor betalen. Die babyweegschaal tot daar aan toe, maar ik heb 11 maanden gekolfd...dus ik heb heus wel wat geld uitgespaard.

Groetjes,
Roxy

Link naar deze reactie
25/01/2010 @ 09:07
Leen

Ik ben gisteren na het lezen gaan kijken en vergelijken en er is wel een heel groot verschil, vind ik.
Wij behoren tot cm Turnhout en daar krijg je enkel de meegroeistoel. Niks keuze uit verschillende paketten of premie.

Ik ben even gaan kijken op de site van baby dump en de stoel die wij kregen kost daar 59€, terwijl de nuna stoel die je kan kiezen bij cm Antwerpen minstens 170€ kost én je daarbij nog een relax krijgt van ongeveer 70€.

Heb een mailtje gestuurd om te vragen hoe dat komt en of het misschien gewoon nog aangepast moet worden op de site, ik ben benieuwd....
Link naar deze reactie
09/02/2010 @ 07:18
Tacha

Die eetstoel, hoe ziet die eruit?

Link naar deze reactie
09/02/2010 @ 09:40
Nieke

Hoi,

wij zijn bij CM-Turnhout. Toen bij onze oudste kreeg je pas een eetstoel als geboortegeschenk voor kindjes geboren vnaf 1januari 2007... wij hadden dus net pech van die niet te krijgen. Vriendinnen uit West-Vlaanderen kregen daarentegen wel al een stoel. We zijn gaan 'klagen' (akkoord, een geschenk is een geschenk, maar ik vind CM is CM ). Ze gaven ons als uitleg dat we dan bij CM-Turnhout andere voordelen hadden die ze dan bijvoorbeeld bij de CM in West-Vlaanderen niet hebben.
Ons geluk was toen wel dat we lang op mijn uitkering hebben moeten wachten en dat er van hen uit fouten waren gebeurd... en om dit goed te maken hebben we alsnog voor onze oudste een meegroeistoel gekregen .

Veel succes en ga ervoor hé

Groetjes
Nieke

PS: wij verkopen een aantal van onze babyspullen... wie interesse heeft: op mijn profiel staan de foto's en prijzen

Link naar deze reactie
09/02/2010 @ 09:42
Nieke

@Leen: een premie krijg je wel hoor bij CM-turnhout

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]