Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/02/2010 @ 17:08 Naomi | hi Kidnurse (nu snap ik je naam ), heb bij hun thuis gewerkt ![]() mijn eerste werk ooit! als soort kindermeisje hoor. zij begon net weer te werken na hun tweeling. ze zochten dus opvang voor hun drie kleine kindjes. Peter is inderdaad ook wel een specialleke. ongelooflijk veel verstand in 1 familie alvast! hun oudste dochter was toen 2 jaar, maar nooit meer zo een slim kind gezien op die leeftijd. zelfs mijn kinderen niet ![]() ik woon beneden in Pollare, niet de berg op dus ... wonen er 5 jaar en bevalt ons best enkel wat jammer dat er niet meer jonge gezinnen rond ons wonen. altijd gewoon geweest contact met buren te hebben, maar kom je hier niet echt tegen.. Waar in Pollare heb jij gewoond ? ![]() |
| 15/02/2010 @ 17:44 Naomi | Hoi kidnurse, dan hebben we wel heel dicht bij elkaar gewoond ![]() ik woon in de nekkerput, 10 m verder van dat kruispunt... met zicht op de dendervallei ![]() ![]() |
| 25/02/2010 @ 23:24 Naomi | hoi kidnurse je berichtje nu pas gezien drukke tijden hier. ik word dit jaar 31. ik heb 3 kindjes. zoontje van bijna 8, meisje van bijna 6 en een kleine jongen van 8 maand! op dit moment TBM, wat wel fijn is voor de kindjes. wel aan het uitkijken naar iets half times, maar dat leuk te combineren is met de kindjes.. ben jij full time werkende mama? TBM in Pollare heb je weinig interactie in de buurt, dus af en toe slaat het alleen zijn wel eens toe! afspreken ben ik altijd voor te vinden! soms wel nood aan volwassen klapke ![]() tot hoors! ![]() |
| 01/07/2010 @ 15:52 | hey, ik ben een toekomstige mama van 23 jaar en woon in Erembodegem |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Mama's uit de omgeving van Aalst?

maar heb hem wel graag. Ben jij verpleegkundige dan? Ik wel, heb nog op de spoed gewerkt in het ASZ.