< 9Maand-Sponsor >

Pampers.be

< Publiciteit >

Dreambaby

BabyGoodies.eu

Houten speelgoed

Popje.com

Baba BabyWear

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's voeding » altijd willen drinken

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's voeding
altijd willen drinken
10/03/2010 @ 12:57
kk

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
leuke kat dat jij hebt

Willem had dus ook om 3u zijn flesje gekregen en heeft dan geslapen tot 10u.
Maar yannick was al wakker om 7u, ik ben dus goed moe

Sebiet naar de osteo se, ik ben benieuwd wat hij van yannick gaat zeggen want ik zie niet echt verbetering meer.

alle ik ga me nog efkes bezig houden met yannick. Om 14u dan afspraak bij osteo.

doeikes

Link naar deze reactie
10/03/2010 @ 13:18
Sweettalk

Heeft hij geen school gehad vandaag?

Kheb nog geen afspraak gemaakt, kga wel deze maand nog eens gaan om te zien of het onder controle is.. Hij heeft om 10uur zn fles leeggedronken, gespeeld & nu slaapt hij al een tijdje!

Jael wil nooit langer slapen dan 8u30.. maakt niet uit wnr hij gegeten heeft al was het om 6uur.. Altijd vroeg wakker maar ja das goed voor als ik moet gaan werken!

[Laatst gewijzigd door Sweettalk - 10/03/2010 @ 13:22] - Link naar deze reactie
10/03/2010 @ 16:25
kk

nope, school was gesloten vandaag.

De osteo voelt een enorm verschil bij beide. Ik moet dus niet meer terugkomen, maar hij heeft wel voorgesteld om met yannick toch eens naar die andere kinesiste te gaan om een 2de mening. En ik heb morgenvroeg om 9u al een afspraak , dus morgen gaat yannick dan niet naar school he.

Willem is echt het zonneke in huis en slaapt supper goed. Alleen heb ik wat schrik voor de komende week/2 weken. Als er dan een sprongetje aankomt ga ik weer twijfelen of het dat is of toch de reflux die terug is. Dat maakt het zo moeilijk he, maar ik mag altijd terug een afspraak maken bij osteo als ik denk dat het terug is, maar die twijfels he.

Link naar deze reactie
11/03/2010 @ 11:21
Sweettalk

Super! En hoe is het geweest? Ik denk moest het nu omslaan dat dat puur het sprongetje zal zijn hoor! Volgens mij gaat hij nu niet meer 'hervallen'..

Gisterenavond was hij vrolijk! Geen huiluurtje tussen 19 en 21u.
Hij had wel die borax gekregen vd osteopaat & daarna was hij even lastig, kweet niet of het daaraan lag. Altijd in slaap vallen en weer wenend wakker worden. Om 23u lag hij goed in slaap & heeft dan tot kwart voor 5 geslapen.
Zo heb ik het liever hoor Dan gaan wij ook bijna slapen rond dat uur ipv als hij om 20u al in dromenland ligt. En dan vanmorgen tot 9u, kben dus redelijk goed uitgeslapen vandaag

Nog steeds niet veel drinken, vannacht wel een fles van 210 volledig op maar tijdens de dag zijn flessen van 180, toch zeker nog 50 overlaten! Anders waren die altijd leeg.. Maar ja!

Link naar deze reactie
11/03/2010 @ 16:38
kk

wel, ik ben dus geweest en ze heeft oefeningetjes met hem gedaan. Hij moest op een bepaalde manier iets aantikken. Met de armen nadoen. Het werd telkens moeilijker en moeilijker en het was dus duidelijk dat hij een motorische achterstand heeft. Toen ik dan vroeg hoe dat dan komt (ik ben er nochtans veel mee bezig), zei ze dat ze dat niet weet maar dat voorkomt bij kinderen die vroeger reflux hadden EN voorkeurshouding met afgeplathoofdje.
Bij willem zal die kans kleinder zijn omdat hij nu behandeld geweest is door osteopaat.
Ik moet dus nu met yannick 2x per week naar de kine gaan. De huisarts moet een voorschrift schrijven van 9 afspraken, maar kan dus wel dat het er meer worden. Amai die rekening .
Maarja, als het helpt.
Je moet eens googlen naar hendrickx methode, het is dat dat die kinesiste gaat toepassen.
Ben benieuwd, want weet niet wat het inhoud.
Nu maandag om 9u volgende afspraak.

Met willem gaat het nog steeds goed. Deze morgend na zijn fles toch een beetje overgegeven maar niks vergeleken met een paar weken terug.
Hij is het zonneke in huis. Gisteren om 21.30 flesje gehad en deze morgend om 6u terug.

Ik ga straks misschien nog eens in het boek oei ik groei kijken voor het volgende sprongetje

Link naar deze reactie
11/03/2010 @ 22:15
kk

in het boek oei ik groei las ik net dat babytjes tijdens het sprongetje van 12 weken soms niet goed drinken. ZE drinken traag of ze laten nog een deel erin. Dit laatste is toch wat Jaël nu doet, maar hij is toch niet lastig. Het sprongetje zou bij onze jongens nu al kunnen beginnen (11weken en half), maar hier merk ik nog niks. NOg steeds het zonneke in huis. Ik vrees voor dit weekend. Dan gaan ze bij men broer en schoonzus logeren. Stel dat hij dan dat sprongetje heeft. In het boek staat in dat ze dan MAMA nodig hebben. En ik ga er dan niet zijn .

Het sprongetje zou max een week duren en bij sommige is het na 1 dag al weg. We duimen voor het laatste he

Onze jongen moest normaal om 22u eten, maar slaapt nog

Link naar deze reactie
11/03/2010 @ 23:15
Sweettalk

Gohh erg hé al die kosten, maar ja, tis het waard hé!

Amai seg.. Jael volgt alle regeltjes zenne kzal mijn boek ook nog maar eens boven halen! Vanavond was hij lastig! Tbegon al om 17u.. Even geslapen rond 20u dan weer huilen, en nu slaapt hij toch al een half uurtje! Tzal alleszins gaan beginnen volgens mij!

Hij heeft vandaag 4 flessen gehad! En weer altijd overgelaten.. Maar ja precies toch genoeg want als je het hem aanbiedt moet hij er niets van weten Khoop dat hij weer tot een uur of 5 slaapt vandaag!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:34
kk

en, heeft hij goed geslapen.

Hier hebben we willem gisteren om 23u wakker gemaakt voor zijn flesje en heeft geslapen tot 8u. Heb hem wel een paar keer tutje gaan geven.
En hij is nog steeds het zonneke, maar heb wel schrik voor wat komen zal.

Daarstraks in school een brief meegekregen om een afspraak met clb op 1 april. Komt uit dat ik die dag geen kindjes heb, maar ik heb zoveel afspraken tijdens de week dat ik niet weet wanneer ik wel kan werken. Mijn ma zal binnenkort dan wel 2x per week naar kine gaan, maar ze ziet er wel tegenop. Als er dan nog eens logo ofzo moet bijkomen, pffff. Dat kost allemaal pakken geld he en ik weet dan nog niet eens of die kine gaat helpen. Ik lees positieve maar ook negatieve dingen op het internet.
Het zit ons echt niet mee, komt nog eens bij dat men man die kine niet ziet zitten pffff

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:19
Sweettalk

Bwa.. niet zo lang! Om 1u tutje ggeven, om 3u wakker voor flesje... Dan tot 7u30! Kheb er moeite mee te weten of hij zich verveelt of of hij moe is of hij pijn heeft.. Nu slaapt hij, maar was even lastig, nochtans had hij 2u geslapen en zou dus eigenlijk niet moe zijn.. maar wou toch niet spelen!

Ale dan gaat ze er toch mee door.. Pf kan me voorstellen dat dat zeer druk wordt bij jullie! Kzou zeggen, probeer het eens hé de kine & kijk dan of je het nodig vindt of niet.. Tis allemaal duur eh seg! Hier zal het in april ook druk worden, want ik begin dan te werken & dan moeten we ook verhuizen!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:54
kk

amai seg, ik vrees dat het sprongetje begonnen is. Om 12u daarstraks flesje gekregen en pas om 15u is hij in slaap gevallen, maar ondertussen wel veel geweend hoor. Om 16u moest hij terug flesje hebben maar hij sliep, dus heb hem laten slapen. Om 18u is hij dan wakker geworden. Nu, 2 uur later, slaapt hij nog niet. Hij lijkt doodop te zijn ,maar blijft maar wenen. ZElfs op de arm. Ik hoor hem wel af en toe slikken, maar denk eerder dat dat komt door het huilen. En dat hij dus nu wel een sprongetje heeft en niet weent door reflux ofzo. Zou te toevallig zijn he.
Normaal moesten ze dit weekend op loge gaan, maar ventje moet werken, dus het gaat niet door. Gelukkig misschien he, ocharme men broer en schoonzus anders.

pffff, wel vermoeiend dat huilen.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:48
Sweettalk

Ja hier ook hoor! Hij is nu ook al terug van 18u wakker, heeft daarvoor ook niet veel geslapen. Veel wenen maar wel af en toe lachen tussendoor! Kheb hem nu ook de hele tijd rondgedragen maar nu even in bed gelegd en om de 5min gaan troosten. Hij laat wel veel protjes maar kdenk toch ook niet dat het door pijn is ze! Zo vechten tegen zijn slaap altijd grr.. Khoop echt dat het niet zo lang duurt als de vorige

Frustrerend hé als je zo alles probeert en niets helpt?! Hij ging ook nrml morgenavond terug bij de schoonmama mr ze kan niet dusja. Nog zolang tot zijn volgende fles pfft!

Kga hem nog maar eens in slaap proberen wiegen!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:17
kk

Hier is hij dan toch om 20.10 stil gevallen en dan in slaap gevallen. Hij was doodop amai.
Hier ook veel windjes, maar pijn niet.
Het kan niet anders dat dit een sprongetje is:
1: hij is zogoed als 12 weken en op 11weken en half kan het sprongetje beginnen
2: willem en Jaël hebben hetzelfde

dus ... sprongetje hoor.

Wel gemakkelijk dat onze jongens zo samen lopen. Zitten we beide in de miserie he . och, nu lach ik wel, maar daarstraks toen hij zo aan het huilen was, pffff, moeilijk hoor. Het helpt wel door te denken dat het aan dat sprongetje ligt, dus ik blijf wel rustig, wat nodig is voor willemke he. Deze voormiddag was hier alles nog goed. Rond de middag, na zijn flesje, lag hij hier nog vrolijk op zijn speelmat. Maar dan geraakte hij dus niet in slaap he. Na zijn flesje van 18u heeft hij ook nog een tijdje in park gelegen, vrolijk. Dus hij heeft nog wel zijn vrolijke momenten. Ik denk dat het nu stilletjes aan aan het beginnen is en dat vandaag het begin dus was. Ik vrees voor een moeilijk weekend en heb yannick er dan nog eens bij .
Bij het vorig sprongetje helpte het soms dat ik hem boven ging leggen (weg van de drukte), dus ga ik dan morgen wel eens proberen of het terug wat helpt.

En is Jaël in slaap gevallen?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]