< 9Maand-Sponsor >

Pampers.be

< Publiciteit >

Dreambaby

BabyGoodies.eu

Houten speelgoed

Popje.com

Baba BabyWear

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Juni 2010-Club » 20 weken echo

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
12/02/2010 @ 11:24
Betteke

Online Status Bekijk profiel
Hoi K'tje
zo een stomme dokter zeg heb je hem niets gezegd of zo
Als je echt vind dat hij dat niet kan maken moet je hem dat zeggen e meid echt mega balen zoiets
Wij zelf hebben ook geen mooie foto's maar dat kwam door ons overactief meisje
En kun je niet vragen in het ziekenhuis om iemand anders te krijgen ik wordt ook opgevolgd door de huisarts en zij bood iemand aan maar als je je niet goed voelt mocht je iemand anders kiezen
Dus ik denk dat dat ook moet lukken bij jullie niet
Groetjes en hopelijk lukt er iets e en kun je der iets aandoen

Link naar deze reactie
12/02/2010 @ 16:14
K'tje

op
http://www.studio9months.be
vind ik niets terug over een afdeling in Gent... enkel over Antwerpen, Namen, Parijs en in het Verenigd Koninkrijk...

Link naar deze reactie
12/02/2010 @ 16:30
K'tje

ik heb wat zitten opzoeken en vind verschillende berichtjes terug (van in 2007) dat ze rond die tijd ermee gestopt zijn in Gent bij Studio9months, dus dat zal geen optie zijn...

Als iemand nog iets weet in de buurt van Gent, laat maar weten.

groetjes,
K'tje

Link naar deze reactie
12/02/2010 @ 21:44
Manica

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hi allen

eergisteren 20 weken echo gehad, kwas juist 21 weken. Ik moest wel op consultatie gaan bij een andere gynaecologe, maar een heel vriendelijk mens. omdat opname alleen kon op een dvd-rw van bepaald merk en dit nie bijhad, heeft z wa moeite gedaan om een echo van het profiel te krijgen, en ook een 3d echo van het gezichtje. Ze was heel geduldig, paar keer tegen de buik geschud, om zeker van te zijn of alles in orde was met het hartje, en ook bevestiging van het geslacht. We hebben ook hele tijd kunnen meekijken en ze wees ook alles aan.

Ik ben in Lommel geweest voor 3D/4D echo op 18 weken, en op 28weken ga ik terug, is goedkoper als je meteen voor 2 sessies beslist...Misschien als je van Gent bent, eens kijken over de grens, in Nederland?

Heb ook profiel-echo van mn zoontje erbij gehaald en dat van het nieuwe beebje lijkt echt heel fel op elkaar...ben eens benieuwd hoe het eruit gaat zien.

groetjes

Link naar deze reactie
15/02/2010 @ 13:46
Biebel

Online Status
Hoi hoi,

Ook wij hebben enkele daagjes geleden onze 20w echo gehad...ik was toen eigenlijk 20wen 6d dus das altijd fijn dat je toch wat verder bent

Alles was in orde met ons boeleke!!!

Ik sta er elke keer verstomd van dat dat allemaal groeit en doet zonder dit echt dagelijks te beseffen...
Toch echt wel een wonder!

Binnen 2w een pret 3D-echo...ik ben echt eens benieuwd

Groetjes aan alle

Link naar deze reactie
16/02/2010 @ 12:03
Sitara

Hallo,

Vanmorgen was 't aan mijn beurt.

Wel zijn we volgens de echo nog 3 dagen verder dan gedacht ;).

De totale lengte van m'n kindje weet ik niet, maar wel het gewicht en da's nu 497 gram voor 22w5d.

Groetjes !

Link naar deze reactie
18/02/2010 @ 15:46

Wij hebben 3D echo laten doen op 20weken & 4dagen. was echt wel de moeite onze baby woog 400gr & 22cm, alles was in orde en wij zijn super gelukkig! xxx

Link naar deze reactie
22/02/2010 @ 14:14
trezeke

nog 2 dagen en we mogen terug naar de gyn.
Een beetje naar ons kleintje op het grote scherm gaan kijken

Link naar deze reactie
23/02/2010 @ 18:12
kimm

Online Status
echo
Wij hebben vandaag 20weken echo gehad(ben 21weken en 6dagen)
Alles was perfect in orde.
Kleintje woog460gr en was24cm groot.
Maar had eens opgezocht en nu lijkt het zo klein?
Weten jullie of dit iets is om zorgen over te maken?Gyneacoloog had gezegd dat alles in orde was maar over de lengte is weinig gezegd voor de rest en ben toch beetje ongerust

Groetjes

Link naar deze reactie
23/02/2010 @ 22:19
rukoize

Hey Kimm, leuk dat je echo zo goed meeviel! En over die grootte....ik ben ook op 21w5d geweest voor m'n 20-weken echo en de gyne vond het heel moeilijk om een exacte lengte te meten. Ze heeft gewoon een paar dingen gemeten (beentje, armpje, rugje, ...) en daar dan een extrapolatie van berekend om op de totale lengte te komen. Resultaat was "ongeveer een 25 à 26 centimeter", maar 't kon dus evengoed 23 cm of 27 cm zijn hé. Dus je geen zorgen maken. Hoe groter je beebje wordt, hoe moeilijker ze het exact kunnen meten op de echo omdat je kleintje nu éénmaal niet mooi gestrekt op één scherm te filmen valt ;-) Het gewicht berekenen ze aan de hand van de buikomtrek en da's wel vrij accuraat. Was bij mij toen een kleine 400 gram.

Link naar deze reactie
23/02/2010 @ 23:51
kimm

Online Status
lengte/gewicht
Oke, bedankt Rukoize

Is 1ste kindje en allemaal zo nieuw en spannend enz

Maar het is wel zalig gevoel, zo'n kleintje dat in u buik groeit!
En het gaat ook wel snel vooruit,amai,het zal snel juni zijn denk ik:)

x

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]