Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/02/2010 @ 16:14 K'tje ![]() | op http://www.studio9months.be vind ik niets terug over een afdeling in Gent... enkel over Antwerpen, Namen, Parijs en in het Verenigd Koninkrijk... |
| 15/02/2010 @ 13:46 Biebel | Hoi hoi, Ook wij hebben enkele daagjes geleden onze 20w echo gehad...ik was toen eigenlijk 20wen 6d dus das altijd fijn dat je toch wat verder bent ![]() Alles was in orde met ons boeleke!!! Ik sta er elke keer verstomd van dat dat allemaal groeit en doet zonder dit echt dagelijks te beseffen... Toch echt wel een wonder! ![]() Binnen 2w een pret 3D-echo...ik ben echt eens benieuwd ![]() Groetjes aan alle ![]() |
18/02/2010 @ 15:46![]() | Wij hebben 3D echo laten doen op 20weken & 4dagen. was echt wel de moeite onze baby woog 400gr & 22cm, alles was in orde en wij zijn super gelukkig! xxx |
| 22/02/2010 @ 14:14 trezeke ![]() | nog 2 dagen en we mogen terug naar de gyn. Een beetje naar ons kleintje op het grote scherm gaan kijken ![]() |
| 23/02/2010 @ 18:12 kimm | echo Wij hebben vandaag 20weken echo gehad(ben 21weken en 6dagen) Alles was perfect in orde. Kleintje woog460gr en was24cm groot. Maar had eens opgezocht en nu lijkt het zo klein? Weten jullie of dit iets is om zorgen over te maken?Gyneacoloog had gezegd dat alles in orde was maar over de lengte is weinig gezegd voor de rest en ben toch beetje ongerust ![]() Groetjes |
| 23/02/2010 @ 23:51 kimm | lengte/gewicht Oke, bedankt Rukoize ![]() Is 1ste kindje en allemaal zo nieuw en spannend enz ![]() Maar het is wel zalig gevoel, zo'n kleintje dat in u buik groeit! En het gaat ook wel snel vooruit,amai,het zal snel juni zijn denk ik:) x |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

20 weken echo

onze baby woog 400gr & 22cm, alles was in orde en wij zijn super gelukkig!