< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Doopsuiker Suikerdraakje

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschapswens opgeborgen... » Toch moeilijk

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/06/2010 @ 00:24
Bianka 9Maand Moderator

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
dankje dames! maar duim voor de overige dames ook die moeite hebben met kinderen krijgen, of denk alleen al eens aan ons!

veder heb ik vanochtend weer eens een test gedaan, en tja de streep wordt wel steeds beter, maar niet wat je zegt, wow duidelijk. En ik vind het dan veel te langzaam gaan mocht ik zwanger zijn, dan zou ik 6 weken en 2 dagen zijn, dus dan neem ik aan dat je test super zwanger aan moet geven, toch?

en zeg nou zelf, bloed verlies (met stosels) en dan nog zwanger zijn? zal wel dan niet goed zijn, vooral met die blijvende raare vaage testen. ppff ik hoop niet wat ik denk dat het is.

Groetjes Bianka

Link naar deze reactie
07/06/2010 @ 17:27
Lies

Online Status Stuur bericht
Dag Bianka,

Ik blijf toch meehopen. Ik heb twee zwangerschappen met veel bloedverlies gehad, dus het kan. Maar ik wil je ook geen ijdele hoop geven ...

liefs
Lies

Link naar deze reactie
08/06/2010 @ 01:47
Bianka 9Maand Moderator

ja ik lees ook wel dat het wel eens voor komt (mijn 2 tantes hebben het ook gehad, die wisten pas toen ze zwanger waren op 4 a 5 maand zwangerschap).

Maar heb jij dan ook wat stosels verloren? ikke wel, niet zo veel als mijn normale ongie maar toch wat. ook niet zo veel bloedverlies als normaal en maar 1 dag (nou 2 als je de hele lichte roze verlies mee telt).

wel begint mijn liezen meer pijn te doen en lage rugt pijn, vooral in de ochtend bij het opstaan, en aan het einde van de avond.

En ik heb heel vaak zin in wortels (wat niet zn slechte gewoonte is) maar ook in pure chocolade (wat weer niet zn goede gewoonte is) dat heb ik meer als ik ongie ben, cholade.

ook heb ik eens wat korstje/veletjes gehad op mijn tepel.

allemaal maar heel raar.

morgen bellen voor uitslag, spannend! maar ik verwacht er niks van, misschien ben ik wel schrijnzwanger omdat ik het zo graag wil.

Groetjes Bianka

Link naar deze reactie
08/06/2010 @ 23:40
Bianka 9Maand Moderator

Nou heb uitslag gekregen, en ben niet zwanger, het HCG stond maar op 4 dus heel laag.

wel kan ik die pijn in mijn liezen verklaren, namelijk een eisprong. maar ja wat moet je er mee he.

Groetjes Bianka

Link naar deze reactie
09/06/2010 @ 19:43
Lies

Online Status Stuur bericht
Ach meid, dat spijt me echt! Ik wou dat ik je wat troost kon bieden ...

Lies

Link naar deze reactie
09/06/2010 @ 22:36
Bianka 9Maand Moderator

ach het alleen al willen is goed genoeg voor mij
bedankt voor je troots in ieder geval!

Groetjes Bianka

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]