Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 10:24 anitab | hey dames, het is weer enige tijd dat ik hier geweest ben, paar weken op vakantie geweest naar spanje, was heerlijk, lekker bijgekomen. hoe is het met iedereen hier? Koekje, ik zie dat je weer zwanger bent, proficiat meid . Ik hoop dat alles goed gaat (en mag blijven gaan).Sylver jij ook zwanger, proficiat! !!nancy, meisje en bokkie, ik duim hard voor jullie, het is jullie vn harte gegund !!xxx |
| Gisteren @ 14:15 Anitab@work | hey nancy wat rot voor je , weet niet wat ik zeggen moet.idd erg vervelend en naar dat ze dit niet hebben zien aankomen?? ik bedoel dat groeit toch zo snel niet op 1 of 2 dagen? sterkte meid! ![]() |
| Gisteren @ 14:16 Meisje ![]() | Nancy, wat verschrikkelijk !! Ik weet niet goed wat ik moeten zeggen, vind het zo erg voor je Inderdaad heel vreemd dat ze dat niet eerder hebben gezien.Heel veel sterkte ![]() ![]() ![]() |
| Gisteren @ 17:04 sylver ![]() | oh nee nancy zo verschrikkelijk ik heb er gewoon geen woorden voor, dat die zo snel kunnen groeien zeg pffff ![]() |
| Gisteren @ 21:06 Koekje | Nancy wat een ontzettend slecht nieuws zeg!! !Gaan ze die cyste nu in de gaten houden om te zien of die volgende cyclus kleiner is en je mss toch eerder mag beginnen? Ik hoop het zo voor je meid! Want wachten is zo erg. Ik snap niets van cystes. Hebben vrouwen die niet onder behandeling zijn ook cystes zo nu en dan? Of heb je door de IUI behandeling meer kans daarop dan? Nogmaals heel veel sterkte met het verwerken van deze tegenslag. Ik vind het heel verdrietig voor je. ![]() |
| Vandaag @ 15:46 sylver ![]() | HCG is gestegen van 200 naar 1324 alleen is men progesteron waarde wa te laag en moet dus via de mond utrogestan bijnemen uit voorzorg |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

nieuwe nod in januari ! meiden we gaan ervoor!

. Ik hoop dat alles goed gaat (en mag blijven gaan).
!!

Inderdaad heel vreemd dat ze dat niet eerder hebben gezien.