< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » nieuwe nod in januari ! meiden we gaan ervoor!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
nieuwe nod in januari ! meiden we gaan ervoor!
28/07/2010 @ 21:40
Bokkie

Online Status Stuur bericht
Hier alles ok, heb weer energie, vandaag weer veel gedaan in huis, naar winkel geweest, dus alles ok ... daarstraks mijn pil genomen en ben halverwege mijn eerste strip ... ik probeer positief te blijven he ...

santana: goh jammer van die suikertest seg, is wel ff balen ... hopelijk vallen de bijkomende onderzoeken mee he!

Nancy en Meisje, we zijn met niet veel meer he ...

Goh de rest ben ik alweer vergeten .... tssss sorry hoor ... mijn geheugen laat me in de steek!
Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:24
anitab

Online Status
hey dames,

het is weer enige tijd dat ik hier geweest ben, paar weken op vakantie geweest naar spanje, was heerlijk, lekker bijgekomen.

hoe is het met iedereen hier?
Koekje, ik zie dat je weer zwanger bent, proficiat meid . Ik hoop dat alles goed gaat (en mag blijven gaan).

Sylver jij ook zwanger, proficiat!!!

nancy, meisje en bokkie, ik duim hard voor jullie, het is jullie vn harte gegund !!

xxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:00
nancy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Schrap mij maar van de lijst, zit er helemaal doorheen ik zal proberen nog wel te komen hier maar weet niet hoe vaak. Ik weet echt niet meer wat te doen

Kreeg vanochtend weer te horen dat de IUi niet door zal gaan en waarschijnlijk de volgende ook niet. Ik heb links 2 enorme cystes zitten 1 van 4,5 CM en 1 van 5 CM. Niet normaal hoe kan dat nou op dag 3 niets te zien en nu op dag 10 zooo groot. Ze staan daar ook voor een raadsel de 2de keer al dat het zo gaat.

Alles is nu weer stop gelegd inclusief de geslachtsgemeenschap, want er bestaat een kans dat de cystes om hun as kunnen gaan draaien en dan krijg je hevige echt hevige pijnen en moet je direct naar het ziekenhuis om het operatief terug te laten draaien.

Ben zo bang

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:15
Anitab@work

hey nancy wat rot voor je , weet niet wat ik zeggen moet.
idd erg vervelend en naar dat ze dit niet hebben zien aankomen?? ik bedoel dat groeit toch zo snel niet op 1 of 2 dagen?

sterkte meid!
Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:16
Meisje

Online Status Bekijk profiel
Nancy, wat verschrikkelijk !! Ik weet niet goed wat ik moeten zeggen, vind het zo erg voor je Inderdaad heel vreemd dat ze dat niet eerder hebben gezien.

Heel veel sterkte

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:04
sylver

oh nee nancy
zo verschrikkelijk

ik heb er gewoon geen woorden voor, dat die zo snel kunnen groeien zeg pffff

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:06
Koekje

Online Status
Nancy wat een ontzettend slecht nieuws zeg!! !
Gaan ze die cyste nu in de gaten houden om te zien of die volgende cyclus kleiner is en je mss toch eerder mag beginnen? Ik hoop het zo voor je meid! Want wachten is zo erg.

Ik snap niets van cystes. Hebben vrouwen die niet onder behandeling zijn ook cystes zo nu en dan? Of heb je door de IUI behandeling meer kans daarop dan?

Nogmaals heel veel sterkte met het verwerken van deze tegenslag. Ik vind het heel verdrietig voor je.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:45
Meisje

Online Status Bekijk profiel
Nancy, hoe gaat het met je ? Wat gaan ze nu voor je doen ? Hopelijk mogen jullie volgende maand gewoon weer verder met de IUI !! Heb telkens even aan je zitten denken, vind het zooo rot voor je

Anitab, fijn om weer wat van je te horen. Lekker zo'n vakantie naar Spanje. Hoe gaat het verder met je ? Verloopt de zwangerschap vlotjes ?

Koekje, met jou ook alles goed ?

Hier weet ik nu eigenlijk wel zeker dat ik mijn eisprong heb gehad. Vanmorgen weer mijn temperatuur opgemeten, en hij was 37,0. Nu dus maar afwachten he. Ik voel wel telkens heel lichtjes steekjes onder in de buik, vooral rechts. 10 of 11 augustus mag ik van mezelf testen. Nog even geduld dus.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 15:46
sylver

HCG is gestegen van 200 naar 1324

alleen is men progesteron waarde wa te laag en moet dus via de mond utrogestan bijnemen uit voorzorg

Link naar deze reactie
Vandaag @ 17:54
Cindy1984

Online Status Stuur bericht
Oh my god nancy alweer slecht nieuws meid
Wanneer mag daar voor jullie allemaal eens een eind aan komen??? Verschrikkelijk gewoon!
Ik begrijp heel goed dat je nu even een break wilt nemen en hier niet meer zo vaak wilt langskomen...
Sterkte alvast!!!

Sylver dat ziet er heel goed uit meisje!

Voor iedereen hoop ik dat jullie snel zwanger mogen worden

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]