< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Te vroeg geboren » ik vind het zo spannend

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Te vroeg geboren
ik vind het zo spannend
01/04/2010 @ 08:06
snuitje

Online Status Stuur bericht
ik denk dat je bevallen bent

Link naar deze reactie
02/04/2010 @ 10:48
kruimel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

Snuitje ik ben idd bevallen. 30 maart om 13u26 is ons derde zoontje Vic geboren. Alles is super, bevalling wel lang geduurd, maar hij mocht direct bij mij blijven
Supergevoel

Hoe gaat het met jou?

Link naar deze reactie
02/04/2010 @ 11:00
sterretje

hé kruimel!!! dikke proficiat met jullie 3e zoontje...

gaat het wat?
alles goed gegaan tijdens de bevalling?

super!

Link naar deze reactie
06/04/2010 @ 12:28
snuitje

oh super! proficiat zeg !

en hoe gaat het met jullie ondertussen? Hoeveel was gewicht/lengte, en deed hij het direct goed?

Link naar deze reactie
06/04/2010 @ 17:20
kruimel

Heykes,

Het verhaal van mijn bevalling staat op mijn profiel, is wat lang om nog eens te typen. Maar al bij al is het redelijk gegaan, mijn langste zwangerschap en bevalling ( 16u)

Vic weegt 3275g en is 49cm groot. Hij is na de bevalling bij mij gebleven en dat was echt zalig. De eerste keer dat ik dit meemaakte, vroeg mij af of dit dan wel normaal was, na een uur hebben ze hem pas zijn kleertjes aangedaan. Dan bij papa en terug bij mij.

We zijn ondertussen al thuis van vrijdag en het gaat goed hoor. Broers zijn heel blij.

Hoe gaat het met je dochtertje sterretje?

En met je zwangerschap snuitje?

Link naar deze reactie
07/04/2010 @ 11:57
snuitje

oh heb het gelezen, zalig zeg !
ik hoop ook dat ik deze keer mijn kleintje bij me mag houden en dat alles gewoon helemaal in orde is!

Hier gaat het snel met de zwangerschap, al 20 weken ! En voel al 3 weken leven

Link naar deze reactie
20/04/2010 @ 09:06
snuitje

Heyla, hoe gaat het nu met jullie?

en welke aanpassing vond je eigenlijk het moeilijkst : van 0 kindjes naar 1, van 1 naar 2 of van 2 naar 3?

Link naar deze reactie
23/04/2010 @ 09:13
kruimel

hey snuitje,

hier alles oke hoor
vic doet het heel goed, eten slapen, enkel wat last van krampjes. hij woog dinsdag 3400g. Echt een zalig ventje hoor.
Ik vond de overgang van geen naar 1 het grootst. Nu je er een kindje bijkrijgt is het in het begin weer een kwestie van organiseren he. Was bij de 2e zo en is nu weer zo. Moet wel zeggen dat ik blij ben dat er nu 3jaar tussen de 2e en de Vic zit hoor. Ze zijn dan al wat zelfstandiger he.

Hoe gaat het met jou? verloopt alles goed?

groetjes

Link naar deze reactie
25/04/2010 @ 17:58
snuitje

Hier alles goed, we weten t geslacht nu (zijn supersuperblij !) en de echo was alles goed... was alleen zeer sterk teleurgesteld omdat mijn schattie (die speciaal verlof had genomen en er zo naar uitkeek) te laat was, ik kwam net buiten toen hij aan de deur stond om naar binnen te komen...

Verder 2 weken veel buikpijn gehad, maar kon ook minder rusten omdat onthaalmoeder er niet was, mijn buik is ook enorm gegroeid dees 2 weken, misschien ook daardoor de extra buikpijn...

ik hou het kort verder, want ben koffer aant maken... morgen vertrekken we naar centerparcs !
Tot volgend weekend !

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]