< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » ICSI

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
27/07/2010 @ 15:29
leeuwtje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
het bloedverlies had idd verder gezet, in alle hevigheid zelfs al.Vandaag dus bloedafname gehad en daarjuist telefoon gekregen dat het negatief was, maar dat wist ik al, hij zei dan hebben we nog een bloedafname op dag 3 van je cyclus nodig. Ik van, dit is dag 3. Dus moeten we een nieuwe afspraak maken,want gisteren brief gekregen, geen cryo zoals ik had verwacht. Al veel tranen gelaten,weer een kindje verloren:zo voel ik het momenteel. Mijn man dit weekend ook zo van we gaan nooit geen kindjes hebben,al wenend.
Een collega van mij is zwanger geworden na 2 jaar of zo door IUI in de 2de poging. Ik ben heel blij voor haar, maar toch doet het pijn. Heb wel steun aan mijn man en heel veel aan collega's.
Nu gaan we eerst genieten van ons verlof en morgen, of zo ga ik een afspraak maken bij dr Blockeel en dan zien we wel verder. Het is nu al de derde keer dat ik mijn maandstonden krijg voor mijn bloedafname.

Link naar deze reactie
28/07/2010 @ 08:26
Heidi

Hoi Leeuwtje,

hopelijk kan je snel terecht bij dr Blockeel. Wachtlijsten zijn er niet meer dus dat is al een geluk. Ik krijg nooit mijn ms voor de bloedname. Bij mij houdt de utrogestan die tegen. Krijg ze altijd pas een dag of drie na het stoppen met utro.
Ween zeker samen maar eens goed uit maar je mag de hoop zeker nog niet opgeven. Mss geven ze je voor de volgende poging een ander schema en heb je dan veel goede embryo's en blijft het eerste direct plakken. De eerste dagen na negatief nieuws zijn altijd heel zwaar maar ik merk dat de meeste dames op een of andere manier meestal toch snel terug de energie vinden om er terug voor te gaan.
en als je ziet, is de helft van de dames op dit topic toch al zwanger dus wij zullen wel spoedig volgen.
Dikke knuf meid

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:53
leeuwtje

nog steeds hevig bloedverlies.
Heb naar jette gebeld,de eerste afspraak bij dr blockeel kon ik krijgen op 13/9 maar dan start ik met nachten en ik zou daar om half 8, s' avonds een afspraak hebben, dus dat lukt niet. De volgende zou zijn op 27/9, dan heb ik de laten, voor mij geen probleem, ik kan makkelijk wisselen, voor mijn man een groter probleem. Bij hem lukt dat niet zomaar,daarmee zei ze om maandag terug te bellen voor de lijst van oktober.
Och, ik weet het allemaal niet meer. Het is zo lastig en moeilijk.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 15:26
Leeloo

Online Status Bekijk profiel
dag meiden,

ben al even weggeweest, heb me echt volledig van het icsi gedoe afgezet en genoten van het 'pillen', alhoewel genieten nu ja ik wou even uit gans die mallemolen.
gisteren laatste pil genomen en vandaag dus dag 1 , volgende dinsdag decaceptyl starten en donderdag menopur, dus we zijn vertrokken eh.

ik wens jullie super veel succes en ik volg jullie vanaf heden van dichterbij eh....

groetjes en dikke knuf

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]