Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/08/2010 @ 08:13 Petra | Goeiemorgen meiden Hier vandaag op controle terug, moet om 11 u in ziekenhuis zijn voor monitor, bloeddruk en bloedafname laat ons hopen dat die nog altijd dezelfde zijn als donderdag dat mijn datum niet nog eens vervroegd of mss wel verbeterd lol . en dan naar de gyne voor controle. ik ben benieuwd hoeveel mijne kleine nu is van gewicht en of ik nog verder verweking en opening heb gekregen. hou jullie zeker op de hoogte .@ nessa : ja hier is ook nestdrang maar kan niet veel doen maar vanaf maandag is ventje thuis en denk dat we dan samen toch nog een paar dingen gaan doen. moet nog parkbekleding, maxi-cosi hoes, relax hoes wassen en opleggen en zijn bedje opmaken, ik weet nog wat doen tegen woensdag ![]() @ katrien : we blijven duimen voor je meid Morgen speciale dag Mijn grote vent zijn 1 ste schooldag er zullen traantjes vloeien bij mama vrees ik ![]() |
| 31/08/2010 @ 11:46 Nessa ![]() | Laat wat weten, hé!! |
| 31/08/2010 @ 12:42 Petra | hey hier een dolblije mama alles was perfect in orde, bloedwaarde nog altijd zelfde dus niet verslechterd. echo was super de kleine heeft een groeispurt gedaan op 4 weken tijd en is van 2 kg naar 3kg 200 gegaan had het al gezien aan mijn tonneke hij wordt dus voor volgende week tussen de 3kg 200 en 3kg 500 geschat, mijn zwaarste kindje van de 3 . ik heb nu geen afspraak meer, woensdag 8/9 moet ik om 16u naar materniteit krijg ik een infuus antibiotica, worden mijn kouzen gemeten, geschoren,papierwerk in orde gebracht en dan mag ik thuis gaan slapen en donderdag is het DE grote dag, uur van de keizersnede ga ik woensdag maar weten. dus het komt nu HEEL dichtbij ![]() |
| 31/08/2010 @ 12:49 Nessa ![]() |
| 31/08/2010 @ 13:58 Nessa ![]() | Goh Lisa, ![]() kan me niet voorstellen hoe het voelt , kan me enkel inbeelden hoe het zou zijn nadat ik je verhaal nog eens las... |
| 31/08/2010 @ 20:45 Katrien | Nog steeds geen hier.... en nog geen ongi-pijnen!! Durf niet te hopen maar ga morgen of overmorgen nog eens testen als ze er niet aangekomen zijn....Voor de meiden met laatste loodjes: succes!! x katrien x |
| Gisteren @ 07:55 Petra | Goeiemorgen meiden, iedereen een leuke 1 ste schooldag achter de rug met de kindjes? hier was het Robbe zijn eerste schooldag, hij superenthousiast en mama al snotterend hahaha, maar het is allemaal goed verlopen. heb voor de voormiddag te vullen mijn keukenkastjes en oven onder handen genomen en zo was het snel tijd om weer achter mijne kleine man te gaan . @ lily : ja hoor volgende week deze tijd ben ik mij aan het klaarmaken brrrr krijg er kippevel van tzal er idd heel snel zijn ventje moet morgen nog werken en dan heeft hij verlof, kunnen we eerst nog beetje genieten en dat bollebuikje. eva en steve zijn de chefs/beheerders van de forum .ooo fijn eindelijk mag je genieten van de laatste loodjes krijg nu niet te veel nestdrang he ![]() alle ik ga mijn kleine man klaarmaken voor zijn 2 de schooldag ![]() |
| Gisteren @ 14:07 Vlinder ![]() | ik heb een iniminifijn lijntje op mijn clearblue .... |
| Gisteren @ 14:37 Petra | ooooo vlinder een lijntje is een lijntje he ![]() |
| Gisteren @ 23:39 Katrien | Zo Vlinder: een lijn is een lijn... zo denk ik er ook over want ik heb zo'n zachte lijn op een kruidvattest Ik wist niet wat ik zag, had er echt niet op gerekend!! Meteen mijn gyneacoloog gebeld want ik neem antibiotica voor een wijsheidstandprobleem... en ik moest niet stoppen met innemen. Mag maandag weerbellen om een afspraak te maken. Ik mag lekker snel gaan om goed te controleren: ben ik super blij om!! Het begin is gelegd... het is nog pril en ik bescherm me wel héél erg deze keer! Ik wil eerst ZIEN dat het in orde is!! Maar ik ben zoooooooooooooooooooooo blij!!!! x katrien x |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

we gaan voor een derde kindje sinds 1/11 wie nog ?
. en dan naar de gyne voor controle. ik ben benieuwd hoeveel mijne kleine
nu is van gewicht en of ik nog verder verweking en opening heb gekregen. hou jullie zeker op de hoogte
.

. ik heb nu geen afspraak meer, woensdag 8/9 moet ik om 16u naar materniteit krijg ik een infuus antibiotica, worden mijn kouzen gemeten, geschoren,papierwerk in orde gebracht en dan mag ik thuis gaan slapen en donderdag is het DE grote dag, uur van de keizersnede ga ik woensdag maar weten. dus het komt nu HEEL dichtbij 
zie er zo tegenop tegen die datum?!

hier.... en nog geen ongi-pijnen!! Durf niet te hopen maar ga morgen of overmorgen nog eens testen als ze er niet aangekomen zijn....