Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/03/2010 @ 16:13 annie ![]() | hej Nessa, veel plezier met de echo morgen! |
| 12/03/2010 @ 18:56 Nessa ![]() | Hoi allemaal, net een prachtige echo gezien ![]() ![]() Alles perfect in orde met beebje! Een supergelukkige mama, Nessa |
| 12/03/2010 @ 20:12 lily ![]() | nessa , !!!!! nu ook al heel kort bij die 12 weken grens, alles ok, lekker genieten nu hé!!! lily |
| Gisteren @ 08:36 Nessa ![]() | Jaja, gisteren reeds bloed afgenomen voor de tripletest en op 25 maart mag ik al weer voor een echo en nekplooimeting! ![]() Nessa |
| Vandaag @ 08:48 Nessa ![]() | Veel succes allemaal!!!! ![]() Nessa |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

we gaan voor een derde kindje sinds 1/11 wie nog ?

!
lily
wat gaat het toch snel he!
. verder niet veel nieuws te vertellen. het gaat goed buiten de vermoeidheid valt de rest goed mee. de kindjes groeien gelijk kool, is vandaag de eerste dagdat ik hun ochtendfles heb afgeschaft, jaja ze drinken hier nog beiden ochtend en avondfles. heb ze nu in de plaats sandwich met smeerkaas, petit gervais en robbe fruitsap( weigerde melk te drinken in beker) en roxan een beker melk met een rietje. ben eens benieuwd.
zal zeer verdrietig zijn moest we het huisje niet mogen huren ook al ga ik megaveel werk hebben om in 3 maand alles in te pakken en dan te verhuizen als ik 26 weken zwanger ben en alles opkuizen en uitpakken 
)
We hebben bijna alles zelf gedaan, dus waren we heeeeel blij dat het eindelijk klaar ( alleee, bewoonbaar toch) was, want na 2 jaar , krijg je er toch echt genoeg van hoor..!
!!!!! nu ook al heel kort bij die 12 weken grens, alles ok, lekker genieten nu hé!!!