< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » wanneer mee op fiets

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
wanneer mee op fiets
09/09/2009 @ 17:50
sofie

vanaf wanneer kan je een baby/peuter meenemen achterop de fiets, in zo'n kinderstoeltje? Mag dit al van zodra ze kunnen zitten? of wacht je beter tot bepaalde leeftijd?

iemand ervaring?
Link naar deze reactie
09/09/2009 @ 18:01

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

wij hebben gewacht tot Julie goed zelfstandig kon zitten, ze was ongeveer 9 maanden toen we voor de eerste keer zijn gaan fietsen, en we hebben een fietsstoel die je een beetje kan kantelen.
Ze vond het geweldig!!

Link naar deze reactie
09/09/2009 @ 18:05
sofie

Ok, bedankt voor de tips. Zoontje is nu bijna 7m, en zit al alleen maar nog niet echt stabiel. Ik ga altijd met de fiets werken, maar doordat ik hem nu moet naar onthaalmoeder brengen neem ik de auto. En ik verlang toch wel om terug met de fiets te gaan werken en kindje achterop de fiets afzetten bij onthaalmoeder.

Dus nog paar maanden geduld oefenen.
Link naar deze reactie
09/09/2009 @ 21:20
Inkie33

Online Status Bekijk profiel
Hee hallo,

Ik weet niet of je met achterop, letterlijk achterop bedoelt, of dat je ook denkt aan een stoeltje dat je aan je stuur kan hangen. Dat hebben wij namelijk, en onze Jessie vindt het geweldig. Pluspunt is ook dat je precies kan zien wat ze doet, en ze kan er echt niet uit vallen.

Op het consultatiebureau zeiden ze dat ik moest wachten tot ze zelf kon zitten, daarna langzaam opbouwen. Jessie zat er ongeveer in met 9 maanden.

Groetjes,

Inkie

Link naar deze reactie
10/09/2009 @ 13:35

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Fabio zat er in toen hij 9 maand wel, wel voor maar 5 minuutjes om er aan te wennen.
Langzaam aan hebben we dit dan zo opgebouwd en hij vind het fantastisch!

Fabio zat ook vooraan aan het stuur zodat ik goed kon zien wat hij aan het uitsteken was want het is nogal een kapoen.

Nu begint dit zitje een beetje krap te worden dus binnenkort verhuist hij naar achteren op de fiets. Eens benieuwd wat dit gaat geven.

Groetjes

Link naar deze reactie
11/03/2010 @ 20:22
Nikita

Online Status
Wat doen jullie als het regent? Bestaat er ook een soort regenhoes of poncho voor een fietsstoeltje?

Heeft er iemand slechte of goede ervaring met een bepaald merk?

[Laatst gewijzigd door Nikita - 11/03/2010 @ 20:23] - Link naar deze reactie
12/03/2010 @ 08:11
Nyphredil

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Heb je al eens aan een fietskar gedacht? Daar kunnen ze in vanaf de geboorte, en zitten ze droog. Wij hebben Arwen de eerste keer meegenomen toen ze een week of 8 oud was...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]