Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/06/2010 @ 12:48 mieke ![]() | en is evi al bevallen???? |
| 15/06/2010 @ 22:18 gwentje_001 ![]() | amaaai, wat een vlotte bevalling zeg! wens haar een dikke proficiat met de geboorte van de kleine meid. nu kan ze volop genieten van haar kleine spruit. gwentje |
| 16/06/2010 @ 07:16 mieke ![]() | wauw ,zo snel! proficiat evi en man ( en broer ook natuurlijk!) en zo'n mooie naam! best wel grappig, toen mijn nicht zwanger was ging het lars of lotte zijn ![]() |
16/06/2010 @ 09:53![]() | Proficiat voor evi! (en zo'n vlugge bevalling...) |
| 16/06/2010 @ 20:27 Muis ![]() | Ik ben Evi gaan bezoeken en ze ziet er stralend uit. Het is zo'n mooi, klein poppemieke. Ik begin weeral te dromen. |
| 23/06/2010 @ 13:28 gwentje_001 ![]() | heyla, hoe stelt evi het met de kleine meid??? hier begint het stilletjes zwaar worden met dat buikje en nu terug zo warm. gwentje |
| 23/06/2010 @ 20:42 Muis ![]() | gwentje: ze stelt het super, het is een vré goedje. En Evi klinkt zo opgewekt...dus, al goe nieuws! En jij? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

iemand bevallen (of nog moeten) in ieper

wordt 
goesting dak heb in een derde

maar heb wel een beetje hoop, heb vandaag gezegd dat ik alle kleertjes ging wegdoen die niet meer passen voor juliette, en hij zei wacht nog een beetje je weet nooit of er een 3de komt