< 9Maand-Sponsor >

Pampers.be

< Publiciteit >

Dreambaby

BabyGoodies.eu

Houten speelgoed

Popje.com

Baba BabyWear

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » iemand bevallen (of nog moeten) in ieper

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
iemand bevallen (of nog moeten) in ieper
02/03/2010 @ 14:58
Lottie87

Online Status Stuur bericht
hallo,

ik woon in westrozebeke, ga nu momenteel nog naar roeselare naar de gyn
maar mijn grote wens is onder water bevallen in ieper
welke gyn raden jullie aan ?

Link naar deze reactie
03/03/2010 @ 12:33
mieke

Online Status Bekijk profiel
hey,
ik heb verhulst, is een sympathieke arts laat je niet graag overtijd gaan en hij is voor onderwaterbevalling. succes!

Link naar deze reactie
03/03/2010 @ 14:02
Sandra

hoi,

ik moet wel niet meer bevallen in ieper, maar lees toch af en toe beetje mee in dit topic. (ja... noem het gezonde jaloezie... ).

weet iemand waar ik die afleveringen van tienermoeders kan herbekijken? ik wil ook wel eens dr page bezigzien op tv.
ik heb die afleveringen niet gezien.
heb al zitten snuffelen op de site van vt4, en daar staan paar filmpjes op, maar natuurlijk niet diegene die ik wil zien.

mercikes!
Link naar deze reactie
03/03/2010 @ 15:08
evelienclaus

hallo,

Ik ga bij dokter page vind ik persoonlijk een goeie gyn weet niet of hij voor onderwaterbevalling is heb het hem nooit uitdrukkelijk gevraagt.

Groetjes en succes

Link naar deze reactie
03/03/2010 @ 15:10
evelienclaus

@ sandra veel heb je niet gemist ze van die aflevering zijn gezicht is niet herkenbaar en voor derest is hij normaal zoals bij iedere consultatie. kweet niet waar je die aflevering kan herbekijken misschien op c more op vt4 zelf

Link naar deze reactie
03/03/2010 @ 15:36
Muis

Mieke, ik ga morgen naar Christophe in Nieuwkerke, dat was toch dedien hé voor de kids...hoop het alvast!

Link naar deze reactie
04/03/2010 @ 05:39
mieke

a muis jaja christophe tylleman. een hele goein! oei goat het nog altid nie met nina? veel succes morgen!!!

Link naar deze reactie
04/03/2010 @ 19:36
Muis

hei
ja, ne goeien hoor!

zou blijkbaar komen van haar sleutelbeen. een zenuw die daar loopt zou gekneld zitten omdat het sleutelbeen niet juist (gedraaid) zit. en die zenuw heeft te maken met de vertering. hij heeft het allemaal heel goed uitgelegd. raar hé hoe die dat voelen. ze heeft al veel geweend zekers zei hij, ik kan het geloven!

de dokters geven medicatie zonder veel te onderzoeken...op het eerste zicht zien ze niks eraan, dus zal wel goed zijn.
raar dat ze dat op de materniteit niet voelden bij de controle van de kinderarts...ik zei dat het dan superdruk was. jammer want nu was het 5 maanden al afzien en lastig...da schaapje.

Link naar deze reactie
08/03/2010 @ 14:42
Lottie87

Online Status Stuur bericht
gaat er iemand van jullie naar het zwangerschapszwemmen,
ik ga altijd de woensdag van 1 tot 2 u, zal binnenkort wss eenzaam worden, 1 meisje moest vorige week woensdag bevallen en het ander meisje moet binnen 2 weken bevallen geloof ik

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]