Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/07/2010 @ 15:09 Marie | ik had bij mijn eerste zwangerschap ook last van een veel te lage bloeddruk... ben echt een paar keer tegen dek gegaan en ook paar keer op de pechstrook moeten stoppen... ge kunt er niet veel tegen doen, ja er bestaat medicatie maar dat wordt (zeker bij een zwangerschap) afgeraden. wat zou helpen is drop, dat is enrzijds zout en anderzijds zou er in drop een bepaalde stof zitten dat goed is voor je bloeddruk... nu ik heb er niet veel baat bij gehad, maar misschien jij wel? anders zout water drinken (vichy, appolinaris)... maar dat zijn allemaal maar kleine trukjes. mijn gyne zei wel: beter een te lage dan een te hoge bloeddruk!! Lynn, oooh nee, weer een ziek schatje!! pfff, sterkte jong! |
| 08/07/2010 @ 15:10 Marie | ook sterkte voor Tibe uiteraard! |
| 12/07/2010 @ 07:58 Krulje | Hoi dames, toen Tibe deze ochtend opstond had hij in zijn gehoorgang allemaal nat oorsmeer. Zou dit een gesprongen ook ontsteking kunnen zijn? Gisterren raakte hij heel moeilijk in slaap, niets was goed en zeker niet neerliggen in zijn bedje. Hij at en dronk ook heel weinig. Maar geen koorts. In tegendeel zelfs, hij had maar 36,6 terwijl hij de laatste dagen niet onder de 37,5 is gegaan... Hij viel pas in slaap toen ik hem een groot hoofdkussen gaf. Zou dit een gesprongen oorontsteking kunnen zijn? We zijn nu voor een paar dagen op vakantie en gingen normaal morgen naar centerparks gaan. Dit zouden we dan beter niet doen waarschijnlijk? Groeties |
| 12/07/2010 @ 09:49 Krulje | Dank je Poohke. Intussen is zijn temp alweer de hoogte in gegaan. Een half uurtje geleden was het 38,1. Ik had gelukkig antbiotica voorgesschreven gekregen en ik had de fles al mee. Dus er intussen toch mee gestart want mijn schatteke lijkt er wel van af te zien ![]() |
| 12/07/2010 @ 10:26 Kimpie ![]() | Krulje, ik hoop dat Tibe snel opknapt met de ab. Hopelijk kunnen jullie dan wel naar CP. ![]() Anders is die kleine schat en ziek en kan hij ook niet op vakantie! |
| 12/07/2010 @ 10:40 Melly ![]() | Krulje idd, als je ziet dat niet kop onder gaat, denk ik idd dat het geen kwaad kan.... Veel beterschap !!!! |
| 12/07/2010 @ 14:13 Krulje | Bedankt, meiden ![]() Gelukig lijkt het idd al wat beter te gaan. Alhoewel zijn oogjs nog wat paraplu staan, maar hij heeft ook een behoorlijke verkoudheid en die valse kroep zal ook nog in zijn lijfje zitten he. Daarnet zijn we binnengesprongen bj Mc Donalds (mijn man had er zooo zin in ). Tibe at gewoon zijn eten hoor, voor hem bijlange nog geen hamburgers ofzo . Wel het heeft niet lang geduurd eer Tibe daar werd geknuffeld door enkele spelende kindjes. Echt aandoenlijk om te zien .En plots zat meneertje ook in het speeltuigje. Hij was er in een keer ingekropen. Natuurlijk boos toen we hem eruit haalden .Straks gaan we toch eens richting CP ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

ziekte bij je baby

.

.
.