Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 19:50 lica | Mien, veel sterkte! Leuk dat je huwelijk goed verlopen is. Brien, jammer dat ze het al verteld had. Dat is echt niet leuk. Ze zal dit ongetwijfeld doen omdat ze fier is maar toch,... Wij weten ook dat we het de grootouders nog niet direct moeten vertellen ofdat het heel de familie rondgaat. Lotte, zo leuk dat je u kindje al voelt! Echt geweldig denk ik. Cindy, super dat uw eisprong geweest is. Nu is het afwachten dus. Tanhee, ik duim voor goede eitjes vrijdag!!! Fancyface, super dat alles in orde is. Zo'n echo is toch een beetje een geruststelling. Wendyke, zijn u regels er ondertussen al? Gina, ook nog een goede tip om sneller zwanger te worden is er niet te veel mee bezig te zijn. En goed ontspannen. Je hoort wel vaker dat kindjes verwekt zijn in een vakantieperiode. Ik weet dat er een aantal van ons (waaronder ik) zwanger zijn geraakt tijdens hun verlof. Nog 29 dagen tot eerste echo.... |
| Gisteren @ 20:40 mien ![]() | brien dat is op zich niet eens zo'n gek idee zeg |
| Vandaag @ 09:52 gina | danku lica ;) ja binnekort vertrek ik voor 10 dagen naar egypte, maar ja mijn lichaam moet nog ontpillen waarschijnlijk :s er zijn er hier dat al veel langer proberen :s |
| Vandaag @ 11:53 Cindy ![]() | Wendyke : Misschien kan je morgen nog eens testen? Er bestaat een test die je 4 daqen voor je NOD kan doen. Ik weet wel niet van welk merk. |
| Vandaag @ 12:38 Cindy ![]() | Lotte : Wat leuk dat je je kindje al zo goed voelt. Wendyke : Veel succes met het testen zondag. |
| Vandaag @ 18:19 Brien ![]() | heb net ook weer wat voor.... Ben soep aan het maken en ineens 'splatch' een hele hoop hete soep over mijn hand!! Tranen staan in men ogen. Gans mijn hand verbrand seg ![]() |
| Vandaag @ 19:09 Cindy ![]() | Tahnee : Wat jammer voor je. De hoeveelste dag van je cyclus is dit? |
| Vandaag @ 19:43 Heather ![]() | brien: een beetje voorzichtig hé? ik heb mijn buik ook al verbrandt hoor stom hé? ![]() tanhee: spijtig van je eitje hopelijk woensdag beter nieuws! ![]() |
| Vandaag @ 20:13 Brien ![]() | Tanhee: Wat jammer! Hopelijk woensdag toch nog een eitje! Heather: er was ook een beetje op mijn buik maar daar is het niet zo hard verbrand. |
| Vandaag @ 20:39 fancyface ![]() | hey dames! Hier vandaag en gisteren super emotioneel geweest... Door niets begin ik ineens te huilen... echt niet leuk :( |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

2010 gaan we voor 1e kindje maar aftellen is zwaar, wie ook?

zelfs al zou mijn NOD dan pas volgende week ergens zijn. Maar ik weet niet goed wat ik van het resultaat moet denken. Heb getest met zo een klein stickje van sensitest (die had ik gratis bij de ovulatietestjes gekregen). En op het eerste zicht was er niets te zien. Maar toen ik later nog eens heel goed keek leek ik precies een héééééél vage schijn van een lijntje te zien. Ik ben echt absoluut niet zeker en mijn vriend die ziet het zelfs niet. Het is precies alsof ik zie waar het lijntje zou moeten komen ... dat zegt hij ook wel, maar hij denkt niet dat dat positief is. Ik weet het niet. Op de verpakking staat ook dat zodra je iets ziet er toch hcg in het bloed zit ... maar ja, het is echt wel heel miniem. Ik ga dus nog niet te euforisch zijn en binnen een paar dagen gewoon een nieuw testje doen. We zien dan wel wat het wordt 
Hebben jullie niet teveel last van kwaaltjes?

ik heb mijn buik ook al verbrandt hoor stom hé?