< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » 2010 gaan we voor 1e kindje maar aftellen is zwaar, wie ook?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
2010 gaan we voor 1e kindje maar aftellen is zwaar, wie ook?
Gisteren @ 19:50
lica

Online Status
Mien, veel sterkte!
Leuk dat je huwelijk goed verlopen is.

Brien, jammer dat ze het al verteld had. Dat is echt niet leuk. Ze zal dit ongetwijfeld doen omdat ze fier is maar toch,... Wij weten ook dat we het de grootouders nog niet direct moeten vertellen ofdat het heel de familie rondgaat.

Lotte, zo leuk dat je u kindje al voelt! Echt geweldig denk ik.

Cindy, super dat uw eisprong geweest is. Nu is het afwachten dus.

Tanhee, ik duim voor goede eitjes vrijdag!!!

Fancyface, super dat alles in orde is. Zo'n echo is toch een beetje een geruststelling.

Wendyke, zijn u regels er ondertussen al?

Gina, ook nog een goede tip om sneller zwanger te worden is er niet te veel mee bezig te zijn. En goed ontspannen. Je hoort wel vaker dat kindjes verwekt zijn in een vakantieperiode. Ik weet dat er een aantal van ons (waaronder ik) zwanger zijn geraakt tijdens hun verlof.

Nog 29 dagen tot eerste echo....

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:40
mien

Online Status Stuur bericht
brien dat is op zich niet eens zo'n gek idee zeg

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:09
Wendyke

Online Status Bekijk profiel
Helaba iedereen!!

Ben er even niet geweest door de verhuis en zo, maar ondertussen zijn we wel al wat geïnstalleerd. Er is wel nog veel te doen ook, maar dat komt wel, beetje bij beetje. Ben supergelukkig hier :D Ondertussen is internet ook terug geïnstalleerd dus kan ik alles hier eens bijlezen :)

Mijn regels zijn er nog niet Lica ... als ik mijn eisprong had wanneer ik denk dat ik hem had zouden ze volgende week moeten komen, of niet, we zullen zien

Ik had de laatste keer dat ik online was gezegd dat ik wat last had in mijn buik, buikpijn en zo en dat ik dacht dat het een eisprong was (of hopelijk een bevruchting :P ). Nu die pijn is eigenlijk een week of zo blijven aanhouden. Bij de verhuis had ik er bij momenten toch echt wel last van. Ook gewicht heffen was moeilijk. Ik voelde echt mijn buik helemaal samentrekken. Heb dat dan ook tot een minimum beperkt en subtiel wat lichtere taakjes gezocht :P Ik hoop echt dat dat een teken was dat er een bevruchting is of zo, maar teveel durf ik er niet op hopen. De laatste paar dagen is die last wel veel beter, maar nu heb ik vandaag vooral heel veel last van mijn borsten ... die doen bij momenten echt wel pijn. Kheb vanmorgen al eens een testje gedaan, kon het niet laten zelfs al zou mijn NOD dan pas volgende week ergens zijn. Maar ik weet niet goed wat ik van het resultaat moet denken. Heb getest met zo een klein stickje van sensitest (die had ik gratis bij de ovulatietestjes gekregen). En op het eerste zicht was er niets te zien. Maar toen ik later nog eens heel goed keek leek ik precies een héééééél vage schijn van een lijntje te zien. Ik ben echt absoluut niet zeker en mijn vriend die ziet het zelfs niet. Het is precies alsof ik zie waar het lijntje zou moeten komen ... dat zegt hij ook wel, maar hij denkt niet dat dat positief is. Ik weet het niet. Op de verpakking staat ook dat zodra je iets ziet er toch hcg in het bloed zit ... maar ja, het is echt wel heel miniem. Ik ga dus nog niet te euforisch zijn en binnen een paar dagen gewoon een nieuw testje doen. We zien dan wel wat het wordt

Ik hoop natuurlijk wel positief, maar aan de andere kant zou het wel snel zijn hé. Dat ik drie maanden mijn regels niet krijg als we nog niet aan het proberen zijn en dan vanaf we echt beginnen eisprong en meteen raak. Bijna ongeloofwaardig vind ik ... afwachten dus wat het wordt

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:52
gina

Online Status
danku lica ;)

ja binnekort vertrek ik voor 10 dagen naar egypte, maar ja mijn lichaam moet nog ontpillen waarschijnlijk :s

er zijn er hier dat al veel langer proberen :s

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:23
Wendyke

ondertussen ben ik bijgelezen

@Brien: nog even doorbijten dan en dan ben je voor lang thuis Geniet maar met volle teugen van je zwangerschap, want voor je het weet is het voorbij hé Maar dan krijg je er natuurlijk wel iets heel anders voor in de plaats

@Heather: bij jou begint het echt te korten hé!! Heel veel succes nog, nog even en je hebt je kleine mannetje in je armen

@Lica en Fancyface: Hopelijk alles in orde met de beginnende zwangerschappen? Hebben jullie niet teveel last van kwaaltjes?

@Tanhee: Hopelijk vandaag een goed ei

Ikzelf ben echt ongeduldig. Ofwel is mijn lichaam met mij echt het zotteke aan het houden, ofwel heb ik vorige week toch echt wel een eisprong gevoeld en heb ik sindsdien allerlei kwaaltjes die ik niet echt ergens kan thuisbrengen en die ik ook nog niet eerder heb gehad. Steken in de onderbuik, echt wel duidelijk pijn soms, op andere momenten is het meer een last of druk en kan ik het niet echt pijn noemen, verder bij het heffen van zware dingen mijn buik die helemaal samentrekt, pijnlijke borsten (vooral de laatste 2 dagen héél fel), vorige week ook een paar dagen aanhoudende hoofdpijn gehad en héél moe geweest. De laatste paar dagen ook véél slijmverlies. En dan dat testje van gisteren waar ik niet echt weet wat ik ervan moet denken. Is het nu héééél licht positief of beeld ik mij dat in? Misschien zie ik gewoon wat waar het lijntje zou moeten gaan komen, maar is er geen lijn, ik weet het echt niet. Ik durf niet teveel te hopen, maar natuurlijk doe ik dat toch, ik voel vanalles en ik hoop echt dat het tekenen zijn van een zwangerschap. Maar geduld is nooit mijn sterkste kant geweest.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:53
Cindy

Wendyke : Misschien kan je morgen nog eens testen? Er bestaat een test die je 4 daqen voor je NOD kan doen. Ik weet wel niet van welk merk.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:58
lotte1211

hallo iedereen,

@mien: innige deelneming meid.

@lica: idd heel leuk hoor.

Weet je wat ik gisteren heb meegemaakt? Ik lag in bed. En ik voelde echt goeie bewegingen. ik duwde wat mn buik plat en zag en kleine beweging. vond het zo raar. je kon mijn buik zien bewegen. wel heel klein beetje. maar je zag het. en moest ook wel mn buik plat duwen. beeb zit nog wat laag. dus is dat niet moeilijk.

@zwangeren: heb je dat soms niet dat mensen die je kent in je omgeving die al kdn hebben je niet geloven als je iets verteld over je zwangerschap? ik bedoel toen ik 15 weken was had ik al mn beeb gevoeld en toen ik dat vertelde tegen een vriendin die al een beeb heeft lachte ze en zei dat het niet kon. Dat het alleen in mn hoofd zat terwijl ik bijna 100% zeker was van mn stuk. Nu ben ik er helemaal zeker van. Vind dat zo frustrerend. omdat het mn eerste is kan het niet zijn wat ik allemaal voel. Vind het zo frustrerend dat ze mij niet geloven. :s

groetjes lotte

Link naar deze reactie
Vandaag @ 12:24
Wendyke

@Cindy: ja, ik had mij voorgenomen om zondag nog eens opnieuw te testen, als het idd positief was zou het tegen dan toch duidelijker moeten zijn normaal he. Morgen gaat niet want ik heb nu de nacht op het werk en ochtendurine is beter schijnt he. en op het werk zie ik mij dat nu niet direct gaan doen

Link naar deze reactie
Vandaag @ 12:38
Cindy

Lotte : Wat leuk dat je je kindje al zo goed voelt.

Wendyke : Veel succes met het testen zondag.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 15:20
Brien

Tanhee: ik voor een mooi ei!

Wendy: Ik zou over enkele dagen nog eens testen. Je lichaam kan je goed voor de zot houden hoor! Ik had dat tijdens het ontpillen ook wel. Zeer pijnlijke borsten, raar gevoel in de buik, ...

Gina: Wanneer vertrek je naar egypte?

Lica: Hoe is het met jou? Niet te misselijk?

Lotte: Ik voelde men beebje ook al met 15 weken hoor! Het kan dus wel! Het is bij iedereen anders. Sommige voelen hun kindje voor het eerst tegen de 20weken aan... Het kan ook gewoon zijn dat ze de 'fase van vlindertjes' gewoon niet gevoeld hebben... Alé dat ze het niet doorhadden ofzo!

Nog 2dagen werken se en ik ben thuis!! Eindelijk!! Hopelijk zegt de arbeidsgeneesheer nu niet dat ik toch nog ga moeten werken e...

Link naar deze reactie
Vandaag @ 16:51
Heather

lotte: sommige kindjes zijn wat sneller dan andere hé? ik voelde mijn beebje op 16 weken maar als kriebeltjes in de buik vanaf 20 weken duideljke schopjes. dus het kan wel dat was hetzelfde dat ik heel snel bandenpijn had en mijn vriendin die in januari is bevallen geloofde me ook niet. dat kan nog niet zo vroeg was dus wel en bevestigd door gyn dus ja sommige zijn ongelovig hé? nix van aantrekken en gewoon genieten van die beeb in je buik!

wendy: test gewoon nog is clearblue is goed en kan je testen 4 dagen voor NOD maar wil niet noodzakelijk zeggen dat het dan positief kan zijn het kan ook eerst negatief zijn en derna pas positief. héél véél succes hou ons op de hoogte!

tanhee: hoe was het met je ei?

brien: geniet van dat je thuis bent!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 17:27
Brien

Heather: Gaat het al een beetje beter met jou? Paar dagen geleden zag je het ook niet meer zitten om te gaan werken. Doe zeker rustig aan en als het niet meer gaat ga dan eventueel op ziekenkas, zo ben je je verlof niet kwijt!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 18:19
Brien

heb net ook weer wat voor.... Ben soep aan het maken en ineens 'splatch' een hele hoop hete soep over mijn hand!! Tranen staan in men ogen. Gans mijn hand verbrand seg

Link naar deze reactie
Vandaag @ 18:35
Tanhee

deze morgend naar de gyn geweest, WEER slecht nieuws ! Kheb nog altijd geen eitje! Kmoet woensdag terug naar de gyn maar wss zonder resultaat!! dan moet ik terug pilletjes nemen om mn regels te krijgen en 100 mg clomid!
xxx goei weekend iedereen!!
Link naar deze reactie
Vandaag @ 19:09
Cindy

Tahnee : Wat jammer voor je. De hoeveelste dag van je cyclus is dit?

Link naar deze reactie
Vandaag @ 19:43
Heather

brien: een beetje voorzichtig hé? ik heb mijn buik ook al verbrandt hoor stom hé?

tanhee: spijtig van je eitje hopelijk woensdag beter nieuws!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 20:13
Brien

Tanhee: Wat jammer! Hopelijk woensdag toch nog een eitje!

Heather: er was ook een beetje op mijn buik maar daar is het niet zo hard verbrand.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 20:39
fancyface

hey dames!
Hier vandaag en gisteren super emotioneel geweest... Door niets begin ik ineens te huilen... echt niet leuk :(

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]