< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Doopsuiker Suikerdraakje

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » voorweeën/oefenweeën??????

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
voorweeën/oefenweeën??????
01/09/2010 @ 20:22
Lore

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ohja , ik heb nog iets gênant meegemaakt vandaag !
Deze morgend dus naar NL en naar de aldi , en ik kom deze middag thuis , en ik heb zowat stekende buikpijn...
Dus ik naar 't wc , héééél mijn broek vol bloed !!
En ik had een beige linnen broek aan !!!
Mijn regels waren er dus doorgekomen (totaal onverwachts en veel te vroeg!)
Ik heb daar dus schoon door de winkel gelopen hè

Link naar deze reactie
01/09/2010 @ 20:45
Iris

Amai ja Lore dat is genant

Ale de eerste schooldag zit er weer op. Rune heeft het wel naar zijn zin gehad, maar kwam wel thuis met een kapotte kin en een dikke lip. Was blijkbaar met een ander kindje gebotst!

Vandaag met Sita naar K&G geweest. Ze woog 9.910kg en was 78 cm, van gewicht is dat net boven de p50 en van lengte op p90. Een echte lange dus.
De dokter nam blokjes die zij in een doosje moest steken en deed dat 1 keer voor. Daarna nam Sita die en gooide die erin, daarna begon ze die in het rond te gooien bijna tegen zijn hoofd Hij zei dat het een heel hevige was, maar dat wisten we natuurlijk al wel.
Bij de spuitjes heeft ze enorm gebruld! En hij zei toen dat dat haar temperament bevestigd haha. Steven zei dat hij al schrik had voor har puberteit

En Melly alles verhuist geraakt?

[Laatst gewijzigd door Iris - 01/09/2010 @ 20:46] - Link naar deze reactie
01/09/2010 @ 20:52
Lore

Dat moest Noah de laatste keer ook doen !
Laten zien dat hij blokjes in een vorm kan steken en dat hij ringen kan stapelen.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 07:30
Melly

Iris, zo goed als haha, er staat nog een heel deel in strombeek, maar de zolder dan, dus dingen die we hier niet direct nodig hebben, wel moet alles voor de 8ste sept hier zijn pfff....
Heb normaal geen internet maar de buren hebben da nie beveiligd dus hack ik ze ma ff hé

alvast een duidelijk teken vanmorgen, ben altijd wel wat misselijk geweest, maar vanmorgen was ik nog wat aan het opruimen hier in nieuwe huis en ineens moest ik echt overgeven, pijnlijk !!!! 12 weken en nu pas moet begin ik, straks maar eens tegen de gyne zeggen.... Hopelijk niet meer van die griep begin deze week, dat zou me sterk lijken want ik had niks meer voor de rest, mss wat darmkrampjes nog....

Link naar deze reactie
Gisteren @ 07:54
Lore

Veel succes bij de gynae vandaag !

Hier begint om 9u mijne eerste schooldag. Ik ben zo zenuwachtig als een kip die moet leggen

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:03
Melly

Hier terug van de gyne, alles ok !!!! Gelukkig maar, nu wachten op het bloedonderzoek , maar hopelijk is dat ook in orde.... Nekplooi was 1.1 , en ons wormpje is ongeveer 6 cm.... dus de bevallingsdatum is zoals begin 17 maart 2011....

Nu 8 weken wachten pffff, mss dat ik op 16 weken een pretecho laat doen ivm het geslacht ofzo.... We zien wel....

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:10
Lore

Zozo , de eerste schooldag zit er alweer op !
't Is heel goed meegevallen !
Ik zit in dezelfde klas van vorig jaar (buiten de mensen die niet geslaagd waren natuurlijk.)
't Is wel jammer , ik ben dit jaar de enige met kindjes in de klas , dus op dat gebied voel ik me wel "eenzaam" , maarja !
Ik heb er zin in
4 Oktober hebben we ook al direct stage dus ik hoop dat da beter gaat meevallen als de vorige stage !

Melly ,
als ik nog is zwanger ben ga ik zone echo laten doen bij echobaby in Lommel.
Denk dat Saartje dat ook laten doen heeft ?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:26
Melly

Heb een afspraak gemaakt voor 23 september bij echobaby in Lommel... Mijn mama verjaart de 25ste en dan gaan we een verlengd weekend weg dus zou graag dan weten wat hij/zij is....

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:46
Lore

Mijn voorgevoel zegt een meisje dus ik ben benieuwd

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:05
Iris

Mijn voorgevoel zegt jongen, maarja het is al gebleken dat dat van mij niet altijd juist is

Ik heb dat nooit laten doen zo een pretecho, maar ik mocht elk maand naar de gyn en dan deed die altijd een 3D echo dus ik veronderstel dat dat dan hetzelfde is. Alleen een filmpje heb ik dus niet.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]