[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/01/2009 @ 21:40 Sophie | Hellow dames Ben van plan om met papa en zoon te gaan zwemmen... Wat moet ik allemaal hebben om een geslaagde uitstap te hebben? Hebben jullie tips of trucs uit ervaring geleerd? Moeten beebjes een badmuts aan (miss domme vraag sorry) Koop je zwemluiers gewoon in de winkel, Colruyt bvb? ... Bedankt en hopelijk kunnen jullie mij helpen om mij goed voor te bereiden want mijn organisatie is niet alles hoor ![]() Groetjes |
| 26/01/2009 @ 22:05 Angela | wat leuk he lekker gaan zwemmen.das hier ook een favoriete bezigheid.ik zet haar geen bad mutsje op.wel neem ik altijd twee extra zwemluiers mee want als ze toevallig heeft gepoept in haar zwemluiertje heb ik altijd nog een reserve.verder wat kleingeld voor een kluisje daar en om wat lekkers te eten en te drinken te halen.verder uiteraard haar gewone luier en doekjes kleertjes enz.ik koop gewoon de zwemluiers van de kruidvat en daar trek ik haar lieve badpakje van nijntje overheen zo schattig.ik heb ook zon opblaasbare band van nijntje waar ik aan de ene kant in kan en ons meisje aan de andere kant.zwembandjes huur ik altijd bij t zwembad.veel plezier |
| 27/01/2009 @ 16:55 hw | Sneakies: in geen geval een gewone luier omdoen, die zuigt zich idd vol! Ik ga sinds kort met Floor naar babyzwemmen, ze heeft dan gewoon een zwembroekje aan. Geen van de andere kindjes draagt volgens mij ook een zwemluier. |
| 27/01/2009 @ 17:41 hw | Ehm nee, maar da's met een zwemluier ook wel een beetje zo, die houdt het alleen tegen. Floor krijgt bv, tegen die poep kan geen luier of broekje op . Ze heeft nog nooit in het water gepoept (plassen doen alle kindjes, daar is de filtering in een zwembad ook op voorzien ), dus ik hoop maar dat het zo blijft. |
| 27/01/2009 @ 22:34 Angela | zoals al eerder gezegd word er echt wel gepoept in t waterhoor.ik heb t bij ons zwembad weleens meegemaakt.dreef gewoon een drol in t water.ik vind dat gewoon niet fris dus doe ik haar een zwemluier aan.kleine moeite.ik vind de zwemluiers net zo handig als een gewone luier. |
| 28/01/2009 @ 09:32 sneakiesthippo ![]() | Nou lyanne krijgt borstvoeding en als die poepen moet dan is het geen drolletje hoor :) |
| 28/01/2009 @ 12:51 hw | Floor was 9,5 week, ze had toen haar 1e prikjes al geruime tijd daarvoor gehad (was de voorwaarde van het zwembad). Enne...bij haar heb ik ook nog nooit drolletjes gezien , ze heeft van die zalvige bv-poep... |
| 11/02/2009 @ 13:39 Niempie | Hey, mijn grote tip als je de eerste keer met je kindje gaat zwemmen: verwacht er niet te veel van! Als jij je helemaal verheugt op een tijd in het zwembad en je kleine pruts is het na een kwartiertje al beu, mag je niet vertekken met een slecht gevoel. Wacht ook niet tot je kleintje lastig wordt, vertrek na een half uurtje zelf en sluit zo positief af. Mijn ervaring is dat kindjes het vanaf dat ze een maand of vier/vijf oud zijn, maar echt leuk vinden. Daarvoor zijn ze vaak te jong om goed te beseffen hoeveel lol ze kunnen hebben in het water en reageren ze vaak weinig op de spelletjes die jij met hen wil doen... Let vooral op dat het water warm genoeg is en dat je kleintje niet op de tocht zit. Een subtropisch zwembad is eigenlijk een vereiste, vind ik. Met een kindje dat nog niet kan zitten, kan je veel leukere dingen doen in een diep zwembad (waarin jij staat en je je kleintje gewoon vasthoudt) dan in een ondiep babybadje, dus vraag zeker naar de temperatuur van het grote bad (niet minder dan 32 graden, liefst 35)... Praktische tips: - Neem ook een badjasje mee of een grote handdoek om je kleintje tussendoor in op te warmen als blijkt dat het water toch net iets te fris is om langere tijd in te zitten. - Doe je kleintje en jezelf gemakkelijke kleding aan die je snel aan kan doen. Doorgaans zijn ze snel uitgekeken op een kleedhokje! - Voorzie dat je kleintje iets kan eten of drinken na het zwemmen Veel plezier, niempie |
[Reageer]

zwemvraagjes

. Ze heeft nog nooit in het water gepoept (plassen doen alle kindjes, daar is de filtering in een zwembad ook op voorzien
), dus ik hoop maar dat het zo blijft.