We zijn er even tussenuit. We zijn er terug op 11/8.×

modellenbureau voor kids

• hoi,
    waarschijnlijk ga ik weer een hoop commentaar krijgen op mijn vraagstelling, maar toch ga ik ervoor.
    van een aantal mensen hebben we al te horen gekregen dat onze dochter er zo schattig en mooi uitziet. (dat vinden wij natuurlijk ook, mijn kind schoon kind)
    ik zou haar graag willen laten inschrijven bij een modellenbureau.
    heeft er iemand adressen of telefoonnummers?
    heeft er iemand ervaring mee en wil die delen met ons.
    hebben jullie tips?
    wel doen... niet doen?....
    alvast bedankt.
    anneke
    wink.gif
  • Hallo Anneke,

Wij kregen ook altijd de commentaar dat we zo’n knap zoontje hebben. Wij hebben hem uiteindelijk ingeschreven bij een bureau. Maar echt tevreden ben ik daar niet van.
    Er kruipt ongelofelijk veel tijd in. Als je gaat gaan werken, kruipt al je verlof in castings. Als je kindje kans maakt voor een fotoreportage of reclamespotje moet je eerst naar een casting. Daar moeten ze een aantal dingen doen bv. stappen, kruipen, zitten, ... Op den duur lijken het echt hondjes die kunstjes moeten uitvoeren. Meestal moet je ook gaan op uren dat kleine kindjes nog slapen bv. in de namiddag. Wij wilden gewoon eens kijken wat het was maar het is echt niets voor ons.

Wat mij ook opviel was dat het meestal de ouders zijn die de kinderen pushen. Sommige kindjes zijn echt popjes. Ze hebben kleren aan waar ze zich helemaal niet gemakkelijk kunnen invoelen. Een paksel van een tiener. Ze moeten lachen op bevel, mooi rechtop zitten, ... Meestal krijg je ook schuine blikken als je op zo’n casting toekomt. Alsof die kinderen superconcurrenten zijn van elkaar. Komaan zeg, het blijven nog kinderen. We hebben eens meegemaakt dat ons zoontje niet mocht spelen met een ander kindje omdat het concurrenten waren!!!!

Je moet het natuurlijk zelf beslissen maar voor ons viel dat tegen.

Veerle
  • Hallo Anneke,
    heb je ondertussen al een modellenbureau gevonden?
    Ik denk er ook over om mijn dochtertje in te schrijven.
    Groetjes, Tamara
    www.users.skynet.be/sammeke
  • Mijn dochtertje is ingeschreven in een modellenbureau. 't Is inderdaad zo dat je veel verlof moet nemen, maar ook de kinderen moeten regelmatig een dagje school missen en dat vind ik veel erger. annoyed.gif De castings gaan meestal door op woensdagnamiddag, maar de eigenlijke fotoshoots vinden gewoon op doordeweekse dagen plaats en dan houden ze dus geen rekening met de schooluren. De kinderen hebben nochtans genoeg vakantie om het onder een vakantieperiode te houden. (Al?, dat vind ik toch!! wink.gif )
  • ik ben gwen en ben dol op poseeren
    als jij een aderes +nr en in de burt van oost-vlaander laat het je mij dan wete
    daaaaaaaaaagggggggggg
    en zeker doen he want wie mij iets geeft krijgt iets terug tongue.gif
  • Mijn persoonlijke mening.... laat een kind alsjeblieft kind zijn. Heb twee schone manneke's maar om er nu mee naar een modellenbureau te stappen..... nee. Ze hebben t al druk genoeg met zichzelf en de wereld ontdekken.

Uiteraard is dit niet bedoelt als aanval op mensen die het wel doen... ieder zijn eigen keus.

Groetjes Anja
  • Hallo allemaal !!
    Ik zou graag eens naar een casting gaan met mijn dochtertje (nu bijna 9 maanden).
    Kan iemand mij soms verderhelpen? (adressen, telefoonnummers,...)
    Alvast h???l erg bedankt,

Vanessa smile.gif
  • ik ben ook niet zo voor een modellenbureau, ik denk dat dit vooral seriewerk is, alles moet vlug gaan.
    maar... ik wilde mijn dochter ook eens in zo'n boekje zien.
    en, ik heb me ingeschreven bij "kleertjes" en vandaag kreeg ik een mail dat ik 3 recente foto's mocht opsturen en dat ik vlug zou weten of we erbij zaten.

ik hoop dat we erbij zijn.... het zou toch een mooie herrinnering zijn.
  • heeft er nu iemand adressen of tel.nrs van modellenbureaus???
  • hallo,
    zeg nu lees ik juist al deze berichten omdat ik ook op zoek ben naar adressen. Wat ik gewoon niet begrijp is er zijn een aantal die zeggen dat hun kindje is ingeschreven maar geen enkele die een adres door geeft!!!!!!
    Heeft er iemand een adres of telefoonnummer.
    wink.gif
  • hallo, graag zou ik mij eens zien staan op het net of in een boekje . wat moet ik doen? heeft er soms iemand een adres? mvg; zita wink.gif
  • Hallo, en al iets gevonden? Ik zoek ook een modellenbureau of ergens een plaats waar ze die castings organiseren?
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld