Vragen over de nieuwe site? Bekijk zeker deze forumtopic en onze FAQ! Vergeet ook je oude account niet te linken.×

zwanger en hoesten

• Ha

Ik ben net zwanger (ongeveer 8 weken) en ik heb al de hele week erg last van hoesten. Ik slaap nachten niet en hoest me suf. Kan dat schadelijk zijn?

Alvast bedankt... nervous.gif
  • hoi
    da kan geen kwaad hoor ik heb da elke keer lijkt wel of ik alleen verkouden word als ik zwanger ben! ben nu aan mijn 4de verkoudheid tijdens deze zwangerschap!
    veel succes en een pracht van een baby!!!

ps je mag niet zomaar iets nemen he eerst aan gyne vragen!!!!
  • Dank je wel! Het is de eerste keer en alles is nogal spannend!

Altijd fijn als je een beetje gerustgesteld wordt...

EVELIEN thumbup.gif
  • hallo mijn naam is saskia .
    ik ben nu 15 weken zwanger en ook erg aan het hoesten maar het kan gelukkig geen kwaad
    ik wens je een fijne zwangerschap

groeten saskia
    baby.gif
  • hallo
    ik ben nu 29 weken zwanger van mijn eerste
    ik heb nen verschrikkelijken slijmirige hoest het is heel vervelend want van zodanig hard te hoesten doet mijn buik daar van pijn. ik heb het nu al bijna 1 week zo hoesten kheb iets gevraagt aan gyneacoloog en ze heeft mij iets gegeven maar kan er niet tegen wordt er misselijk van.
    wat kan ik nu doen?
    en is het schadelijk voor baby van zoveel te hoesten?
    groetjes heidi
    disappointed.gif
  • als je iets in wilt nemen, moet je dit gewoon echt even overleggen met huisarts of verloskundige!! En, ondanks dat iedereen vaak huiverig is voor medicijnen....., ik vind dat je nog vrij veel voorgeschreven kan krijgen tijdens een zwangerschap

Succes
  • Hoi allemaal !!
    Ik heb ook heel erg last van mijn keel
    ik hoest em ook suf..en het doet heel erg zeer bij mn buik !! ik ben ook heel erg bang dat het schadelijk kan zijn voor mn kindje !! maar nu ik lees dat het nie schadelijk is lucht het me wel op !!
    Ik had gehoord dat je Stodal- siroop ( Homeopatisch ) kan kopen Das tegen het hoesten !
    Ik ga die vamiddag ook ff halen.. !! want van dat hoesten word je gek down.gif
    Ik ben trouwens nu 6 weken en 4 dagen zwanger wink.gif

Groetjes jessica
  • hoi,
    ik moet volgende week bevallen en ik heb ook t snot. drunk.gif .
    al heel de week om gek van te worden.
    voor mijn keel mocht ik strepsils of streptils (hoe noemt da) nemen maar wel maar ??n om de 3 uur.
    voor het snot kan je van die olie kopen die je moet druppelen ik kokend water en daar moet je dan boven gaan hangen en voor de hoest heb ik heel veel hulp gehad van vickx op mijn borstkas.

zo kan je heel wat ongemakken oplossen en moet je niet naar medicatie nemen (toch geen die je inslikt).

groetjes
  • Ik ben nu 20 weken zwanger en zit met de griep , davalgan tegen de koorts , en bisolvon ( uitstekende hoestremmer ) speciaal voor zwangere vrouwen, voor geschreven gekregen van mijn huisarts, helpt echt !!
    Mijn hoesten is flink geminderd, alsook mijn pijn in buik van het hoesten.
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld