We zijn er even tussenuit. We zijn er terug op 11/8.×

wat voel je als je net zwanger bent???

• hoi allemaal,

Ik heb een vraag: Zijn er ook bepaalde dingen die je voelt zodat je weet dat je zwanger bent? Ik bedoel dan in een vroeg stadium?

Ik ben nu 8 maanden bezig en ik heb nu al zo'n twee weken het gevoel dat ik ongest. moet worden. Laag in de buik voel ik gewoon iets.... buikpijn achtig...

Zijn er mensen die dat ook hadden en nu zwanger zijn???

groetjes BRIEN
  • Hallo Brien,

Ikzelf ben ook nog maar een week of acht ver, dus veel weet ik er ook niet van.

Het eerste waaraan ik gemerkt heb dat ik zwanger was, waren pijnlijke borsten en tepels.
    Maar ik had toen ook nog het gevoel mijn maandstonden te moeten krijgen.

Dat heb ik nu soms nog en dat blijkt heel normaal te zijn.

Dus het is allemaal mogelijk deze maand.

Alleen proberen er niet teveel mee bezig te zijn (dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan) de eerste maand dat ik niet verwachtte zwanger te zijn, was het eindelijk zover.

dus veel succes

groetjes klara thumbup.gif
  • Hoi Brien,

In het begin van mijn zwangerschap voelde ik na twee weken ongeveer de innesteling een soort ongesteldheidspijn... later kwam ik erachter dat ik dus zwanger was en de pijn was dus het begin van me babytje!

Zelf ben ik geen moment misselijk geweest dus hou je daar niet aanvast... wel kreeg ik groter en zwaardere borsten heel snel en donkere tepels en niet te vergeten veel witverlies (afscheiding uit de vagina).

Nou heel veel succes en bij mij was het na 6 maanden raak maar soms duurt het gewoon wat langer...

baby.gif
    Sherida
  • hallo ,

bij mijn ging het net zo ,
    ik zei tegen mijn zusje , ik heb buikpijn ik denk dat ik ongesteld moet worden , en mijn zusje begint te lachen en zegt ,": dat zei je twee weken geleden ook al "
    ik werkte samen met mijn zus in een cafetaria , en ze zei goh lon , ik zou toch maar eens een testje gaan doen .
    ik zeg natuurlijk niet ,ik zal morgen wel ongesteld worden .
    de volgende ochtend vraag ik aan mijn vriend , goh weet jij nog wanneer ik ongeseld ben geweest , nee zei die das volgens mijn al ff geleden .
    dus mijn vriend meteen naar de winkel tester gehaald , en ja hoor ik hoefde nog niet te wachten , meteen positief .
    dus mijn eerste zwangerschaps gevoelens , was eigenlijk het gevoel dat ik moest menstrueren , een zeurderig gevoel in mijn buik , en mijn borsten deden pijn , maar dat doen ze ook als ik ongesteld moet worden content.gif

ik wens je veel succes , en wie weet is het al zover .
    groetjes lon. thumbup.gif
  • Hi

Bij mij was het net zo, een gevoel alsof ik ongesteld moest worden en ook vrij snel grotere borsten.

Groetjes,
    Angela
  • hoi Allemaal,

Wat fijn dat er al zo snel zoveel reacties waren. Het geeft mij goede hoop. Het gevoel is er nog steeds en mijn borsten doen ook behoorlijk pijn. Dat had ik ook wel eens voordat ik ong. moest worden, maar nu doen ze echt zeer!!

Bedankt voor jullie fijne reacties, ik hou jullie op de hoogte, nog een paar dagen vol spanning wachten....

groetjes BRIEN....
  • Ik had het sterk het gevoel dat er een bolletje in mijn buik aan het groeien was. Mijn buik is al snel beginnen zwellen ook! En had een licht ongesteldheidsgevoel, misselijk en vreselijk moe
  • Hey Iedereen!

Ik ben nu reeds 12 weken zwanger, mijn eerste symptonen waren vermoeidheid en pijnlijke borsten (eigenlijk was het eerst mijn tepels die gespannen waren en dan mijn hele borsten). Daarna ben ik met vlagen misselijk geweest, voor de rest had ik heel weinig symptonen buiten mijn ongelooflijke zin naar fruit.

Grtz Poohke
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx wink.gif
  • hey

zoals jullie zien op mijn banner ben ik op mijn nod aan het wachten

gisteren heb ik bruinig verlies gehad met heel af en toe een rood sliertje in vandaag is dat dus helemaal weg. de 2 vorige dagen bleef ik ook mijn avond eten proeven en heb soms wat hoofdpijn, ook heb ik constant steekjes in mijn baarmoeder en eileiders, zijn dat ook symptomen ?
    ik probeer er in ieder geval mijn hoop niet op te zetten

groetjes marina
  • ik heb weinig zwangerschapsvoortekenen gehad, maar ik had wel gevoelige borsten en tepels ( overigens waren ze nauwelijks groter geworden), een ongesteldheidsgevoel, herinner ik me ook van de vorige keer. ik dacht toen ook dat ik ieder moment ongesteld zou worden. verder voelt mn buik gewoon aanwezig en had ik vanochtend een druppel melk uit mn tepel. heb ik tijdens mn eerste zwangerschap nooit gehad.
    succes
    groetjes,
    maria
  • hoi,

Ik had echt twee weken buikpijn, en zere borsten, ik kon niet eens rennen dan deden ze zo pijn, horror.gif en die buikpijn....allemaal nep, want ik ben mooi niet zwanger. Heb het misschien wel ingebeeld.....
    Dan maar weer een maandje klussen drunk.gif ben het zat. Misschien moet ik nu ook maar eens naar de dokter. Ben tenslotte al bijna een jaar bezig.... sad.gif
  • Hey,

ik was net aan 't rondkijken of er nog mensen zijn die verschillende keren per dag pijnlijke steken in de buik hebben. upset.gif
    Ik denk op te maken uit wat ik hier lees dat dit normaal is.
    Ik was al ongerust.
    'k Weet nog maar net dat ik zwanger ben maar 'k heb al 2 weken steken.

'k Mag dus op mijn 2 oren slapen?

Groetjes

Yummie
  • hallo

ik heb ook krampen maar geen gevoelige borsten,ook heb ik het heel warm en ben onrustig. ben wel dol als ik te vlug beweeg of opsta maar verder ben ik niet misselijk of zo.het zal wel gewoon omdat ik ongi moet worden. devil.gif hoop natuurlijk dat er niks komt maar heb er geen vertrouwen meer in duurt al zolang gewoon frusterend

groetjes petra

p.s. moet je alijd last van je borsten krijgen?
  • hallo dames,

lees veel over de gebruikelijke kwalen,
    maar hoor nooit iets over enorm honger gevoel, rara smaak in de mond, de hele dag....
    had ik bij m'n eerste zwangerschap.

gaan nu voor de 2de en heb nu weer deze verschijnselen en moest 1 sept ongi worden, maar nog niets.
    test van het weekend als het zo ver komt.

zijn er meer met deze ervaring??

groetjes

isa
  • Hoi iedereen,

Tja deze keer merk ik wel dat ik zwanger ben. Misselijk, moe en bandenpijn drunk.gif . En toch zei de test van niet. Gelukkig bracht een echo snel uitsluitsel.

De vorige keer had ik echter geen symptomen. Niks te merken alleen tegen dat ik 3 maanden ver was, was ik soms vaker moe en toch tekende de test al positief voor mijn NOD.
  • Hey

Ik ben nu ook 6weken ver en in het begin had ik last van gevoelige tepels en gezwollen borsten. Vandaag moet ik op controle bij de gynaecoloog, en ik voel me super zenuwachtig. Ik heb sinds enkele dagen last in mijn onderbuik, alsof mijn maandstonden moeten doorkomen, en ja hoor, ik begin voor het minste te huilen, voel me onrustig, zenuwachtig... Ik heb namelijk enkele maanden geleden een misval gehad en vrees nu natuurlijk voor het ergste! Ook al was de vorige test heel vaag en deze test kleurde na een minuutje al positief. Het is nu bang afwachten tot deze middag bij de dokter.
  • Hoi,
    wat voel je is je vraag:
    ehm soms dus helemaal niets! en dat was bij mij achteraf het eerste signaal dat ik zwanger ben. Normaal zere borsten voor de ongi-datum en nu niet en meer gekke dingen. wel prikkelbaar : mijn man had mijn nectarine opgegeten en ik vloog hem bijna aan horror.gif Mijn testen bleven tot dag 10 negatief, dus het bleef lang spannend!
    Nu bijna 7 weken (heel kort dus duimen dat alles goed gaat). Ook ik vindt het spannend hoor.

groetjes, Marnie
  • hey isa

ik heb ook dat gevoel ben nooit echt regelmatig geweest met mijn cyclus maar deze keer duurt hij wel heel lang
    ik heb ook bijna altijd dat honger gevoel soms kan ik er niet van slapen

zou ik nu eigenlijk zwanger zijn ik hoop van wel maar durf nie te testen upset.gif

groetjes rufio
  • Hallo dames,

nou banden pijn ja dat had ik al ruim 1 week.
    ken die pijn alleen van mijn 1ste zwangerschap.
    Ben 5 mnd geleden bevallen van een pracht dochter en gaan direct door.
    dus .... en ik was misselijk gisteren.

heb vanmorgen mijn temp gemeten en die was hoog, 37.1
    dus ongi zou ik vandaag niet worden..
    dus getest... en ZWANGER na 3 mnd al.
    we zijn er echt blij mee. bigsmile.gif
    hebben 7 mnd moeten wachten voor de eerste en nu maar 3.

en een tip: teunisbloemolie capsules van de kruidvat.
    bij de 1ste na 1 mnd slikken maar 1 pil per dag zwanger.
    nu het zelfde na 1 mnd slikken zwanger.
    ik weet niet of het door de pillen komt maaar.. ik ben zwanger.

heel veel succes dames.

groetjes Isa
  • Tja,

Was dus niet zwanger helaas, Maar even een vraagje. Ik was dus ongi geworden, maar het duurde maar twee dagen, en toen was het al over. Ik vind dat een beetje vreemd. Niet dat ik denk dat ik zwanger ben, maar ik ben nu al 8 maand bezig..... Zal dat ermee te maken hebben dat het nog niet is gelukt???

groetjes!!
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld