Hoeveel HCG waarden op 4 weken zwangerschap

• Hallo,

Ik ben een beetje ongerust. Ik heb woensdag bloed laten nemen en toen was mijn hcg26 nu vandaag (2dagen later op NOD) 50 hcg

Is dit goed of veel te weinig

Groetjes Cindy
  • Hier vandaag 3 dagen voor nod het stond op 7 hij zij dat het pril was maar toch goed
  • is perfect normaal
    mijn 3 d voor NOD 18 op dag van NOD 42 en mijn dochter ligt hier nu in haar park te slapen

succes dames
  • Hey dames,

Bedankt voor jullie reactie. Ik heb er deze nacht niet van geslapen,maar nu ben ik toch weer een beetje gerust

Cindy
  • Hier ook slechts 28 enkele dagen voor NOD en 80 twee dagen later. En mijn gezonde dochter speelt hier momenteel met haar poppen! Hoeft dus zeker niet slecht te zijn. We duimen mee!!!

thumbup.gif
  • Sijsje,

Maar uw hcg stond op de NOD 80 en de mijne op de NOD maar 50 is dit dan wel goed denk je ???

Dinsdag moet ik terug bloed laten nemen.

Cindy
  • de hoogte speelt niet echt een rol aangezien deze enorm kan verschillen van mesn tot mens , het is gewoon de steiging die uitmaakt, moet geloof ik om de 2 dagen verdubbelen (maar eens je over de 5weken bent klopt dat ook al niet meer geloof ik) Dus zou me momenteel zeker geen zorgen maken
  • De mijne stond op 210 op nod.

MAAR hoogte maakt niet uit in het begin, het is de stijging die belangrijk is! En als die goed stijgt wil dat zeggen dat alles in orde is.
    hcg verdubbeld bij de gemiddelde vrouw elke 2-3dagen. En pas op, bij sommige gaat dat veel sneller, bij andere zelfs nog trager.

Het is goed gestegen, dus ik zou me niet direct ongerust maken hoor.
  • Maak je hier niet te ongerust in.

Ik had op 4 weken en 4 dagen 470 en maakte me daar zooooooooooo druk in, want ik las hier dat sommigen echt veel meer hadden enzo.
    Heb echt bang uitgekeken naar die eerste echo toen. Maar alles was perfect, en nu nog steeds.

Het is gewoon belangrijk dat je hcg goed stijgt, maar hoeveel de waarde is maakt niet uit, zolang het maar binnen de rangen van je zwangerschapsduur zit.

In Nederland laten ze zelfs geen bloed trekken om dit te controleren.

Ik weet dat het heel moeilijk is (ik spreek totaal uit ervaring), maar pin je er niet te zeer op vast en geniet!
  • Ik ben een echte paniek trien wink.gif Ik heb voor onze zoon een miskraam gehad en ben maar bang om terug een miskraam te krijgen.

Ik mag pas 26 oktober voor de 1ste echo, da is nog zoooooooooooooolang wachten disappointed.gif

Cindy
  • Hoi iedereen,

Gisteren heb ik ontdekt dat ik terug zwanger ben.
    We waren sinds juli begonnen voor een 2de kindje.
    Mijn HCG was heel laag, maar ik testte dan ook vóór m'n NOD.
    HCG was gisteren 44. Wat overeenkomt met nog geen 2 weken sinds bevruchting. Maandag zou dat wel ongeveer 2 weken moeten zijn, en laat ik opnieuw m'n bloed testen. Gelukkig kan ik dit gemakkelijk doen (ben verpleegkundige in ziekenhuis) en weet ik de uitslag na een uurtje.. Ik kan al niet wachten. Zit hier sinds gisteren al te hopen dat de waarde zal gestegen zijn... ponder.gif
  • Hey Liesel,

Wij zijn ongeveer voor de zelfde periode uitgerekend smile.gif
    Het is echt heel spannend, dinsdag moet ik terug voor een bloed afname en hoop dat mijn HCG goed gestegen is. Woensdag 2 dagen voor NOD was hij 26 vrijdag op de NOD was hij 50.

Wanneer mag jij naar de gynecoloog ? Ik 26 oktober

Groetjes Cindy
  • Hey Cindy,

Morgen laat ik m'n HCG opnieuw bepalen op m'n werk. Eens zien hoe het ten opzichte van vrijdag (hopelijk) gestegen is...
    Ik wou bewust afwachten tot morgen (tot ik zie dat alles de juiste richting uitgaat) vooraleer ik een afspraak maak met de gynaecologe..
    Ik moet ook onmiddellijk naar de arbeidsgeneesheer omdat ik geen optimale werkomstandigheden heb (ben verpleegkundige - werk in stralen). Ofwel geven ze mij een andere job, ofwel zal ik vrij snel thuis zijn.. Pff, klinkt allemaal nog zo onwerkelijk.. awe.gif Ik kan het precies zelf nog niet geloven dat ik terug zwanger ben. <3 <3

Laat iets weten dinsdag als je de HCG uitslag hebt van je HA hé!!
    hug.gif
  • Hey

Ik ga het morgen ook vertellen op mijn werk.Ik heb van mij HA een attest van zwangerschap meegekregen.

Ik laat zeker iets weten smile.gif

Cindy
  • Juist terug van de HA hopelijk zijn mijn hcg waarden goed gestegen. Morgen mag ik bellen voor de uitslag

Cindy
  • Liesel,

Heb jij al nieuws van je HCG waarden ??? Ik morgen middag

Cindy
  • Hcg is gedaald naar 11 dus wachten tot het vruchtje afkomt cry.gif

Cindy
  • Cindy wat jammer zeg cry.gif
    Heb je geen pijn gehad?
    Ik dacht als je hcg-waarden zakken dat je dan het gevoel zou krijgen van je ms te krijgen?

Cindy
  • Hey,

Nee ik voel nix integendeel ik heb zelfs nogaltijd pijnlijke borsten en ben nog heel moe. De ha heeft nu weer bloed genomen en daar weet ik morgen de uitslag van. Stiekem hoop ik dat het babo een fout heeft gemaakt maar da zal wel ni zeker.

Cindy
  • Oei Cindy wat erg voor je!!! Ik heb zelf in juli en augustus twee maanden op rij een prille miskraam gekregen...de eerst keer had ik HCG 26 en een week later was het verdubbeld naar 700 maar het heeft toen niet mogen baten en het vruchtje is er ook afgekomen toen! Ik had toen wel al een hele week last van wat bloedingen dus... De tweede keer liep het al mis drie dagen na mijn positieve zwangerschaptest en kende ik de HCG waarde niet.

Ondertussen ben ik terug zwanger maar ook heel angstig dat het me weer zal overkomen. Vorige week maandag had ik een HCG van 112 en deze week maandag was mijn HCG verdubbeld naar 3000!! Hoop dus echt dat dit een goed teken is en verder blijft verdubbelen, volgende week laat ik daarom opnieuw bloed trekken! candle.gif Mzar gerust zal ik de eerste 12 weken niet zijn!

Ik hoop voor u dat het vruchtje er snel afkomt want toen ik voor mezelf wist dat het fout zat wou ik het ook zo snel mogenlijk uit mijn lichaam, om dat hoofstuk af te sluiten en verder te kunnen...klinkt misschien gek maar iedereen beleefd dit anders! In ieder geval heel veel sterkte ook al is het pril het blijft een verwerkingsproces hug.gif
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld