bruin verlies 9 weken en buik/rugpijn?

• hallo allemaal

ik heb sinds vrijdag last van bruine afscheiding. en heb een opgezette buik. ik heb ook af en toe steken in mn buik. en maak me toch wel een beetje zorgen. mijn verloskundige zei mij dat het waarschijnlijk oud bloed is. en er niets aan de hand is. ook heb rugpijn wat soms uitstraalt naar mijn linkerbil. wat kan dit zijn? of wie heeft dit ook mee gemaakt en bleek er niks aan de hand te zijn. ik krijg donderdag een echo als de gyneacoloog even een gaatje tussen zn drukke agenda kan maken. dus ben pas gerust als ik op de echo zie (ik ben dan 9 weken) dat het net zo groot is al 9 weken en dat het hartje klopt. want ik weet hoe een baby eruit ziet bij 9 weken. weet ik van mijn zoontje.

ik hoop dat er hier vrouwen zijn die het ook mee gemaakt hebben. en die mij een beetje gerust kunnen stellen.

gr desi
  • hallo desi

ten eerste van harte gefelciteerd met je zwangerschap .
    zoals je al verteld dat het misschien oud bloed is kan waar zijn , ik heb ook met 5,5 , 8 , 10 , 13 , 15 en 18 weken oud bloedverlies gehad (bruinverlies) en dat was een rest van bloed wat was blijven zitten van de innesteliing van de vrucht .
    ik had ook pijn aan mijn rug , buik en benen .
    en kijk eens na mijn banner , ben nu al 32,2 weken .
    het wil niet alijd zeggen dat je dan een miskraam krijgt als er bruinverlies is , ik kan me heel goed voorstellen dat je ongerust bent , heb het zelf ook mee gemaakt tot 18 weken , met 5,5 weken hebben we meteen een echo gehad en toen zagen we alleen een vruchtje en nog geen hartslag , hebben we moeten wachten tot 12 weken en toen hadden we een kloppend hartje en een goed gegroeit vruchtje dat er al compleet uit zag als een baby <3

je mag dus donderdag na de gyn ? ik wens je heel veel succes , laat je ons iets weten hoe het is gegaan ?

probeer te genieten van je zwangerschap , want de weken , wat zeg ik , maanden vliegen voorbij !!!!!

liefs ,
    sonja en baby.gif
  • hey sonja

nou als ik jou verhaal zo hoor hoef ik me waarschijnlijk niet zo veel zorgen te maken. je bent er dan zo mee bezig he als je dat heb en dan wil je toch wel weten of andere vrouwen het ook hebben gehad en waar het dan uiteindelijk goed mee is gekomen.
    daar ben jij er een van. gelukkig maar soms hoor je alleen maar nare verhalen. maar goed morgen naar de gyn als die tijd heb wat ik al zei en ik hou je zeker op de hoogte!!

nog bedankt voor je reactie he <3

gr desi
  • Hey

Proficiat aan de zwangeren!!!

Ik had op 10 weken ook bloed verlies, oud bloed en ik was natuurlijk ook in paniek, maar mijn gyn heeft me gerust gesteld, ook ik had rugklachten en bekkenklachten wat eigenlijk een beetje normaal is, alles begint wat te groeien en dat kan dus gepaard gaan met pijn. Ikzelf had ook last van pijn in de liesstreek en ik mocht niets meer heffen of verzetten en heb uiteindelijk mijn zwangerschap uitgedragen tot 38 weken. De pijn kan beteren of hetzelfde blijven, veel rusten en uitkijken wat je doet is de boodschap!

Veel succes
    Grtz
    Poohke
    xxxxxxxxxxxxx
  • hoi hoi

nou ik vind het zo fijn om te horen dat er vrouwen zijn die het zelfde hebben meegemaakt. stelt me echt gerust.

ik ben trouwens niet naar de gyn geweest ik had mijn verloskundige verkeerd begrepen. hij had gezegt als je blijft bloeden krijg je een echo. maar bij mij is het al weer opgehouden dus toen zei hij dan is het niet meer nodig en moet ik over 2 weken terug bellen voor de eerste afspraak en dan krijg is standaard een verwijzing mee voor een echo!! ooo ik kan niet wachten!! ik wil mn kindje zien <3

gr desi
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld