Vragen over de nieuwe site? Bekijk zeker deze forumtopic en onze FAQ! Vergeet ook je oude account niet te linken.×

daguitstappen

• dag mama's

de titel spreekt voor zich: we kunnen misschien een lijstje aanmaken met allemaal leuke tips voor daguistapjes met het gezin! De lente/zomer/lange weekends komen er weer aan, dus als we eventjes inspiratieloos zijn, kunnen we hier wat ideetjes opdoen wink.gif

ik zal beginnen:
    * planckendael
    * bokrijk
    * olmense zoo
    * mini europa
    * circus bruul
    * pretparken
    * halve maan Diest
    * zilvermeer/-strand

dusss, laat maar komen é wink.gif
  • - zoo antwerpen
    - dagje ardennen
    - dagje kust
    - dagje speeltuin in de buurt
    - efteling (de favoriet van onze dochter van 2,5 jaar)
    - bos

...
  • nederland: sprookjeswonderland enkhuizen tot ong 8 jaar
  • Voor een miezerige dag: binnenspeeltuin in Molenheide
  • leuk topic!

Puyenbroeck, toneel, atomium, supervlieg, blote voetenpad
  • kabouterkesberg in kasterlee
    stadspark leuke speeltuin en de diertjes in het weekend rijden er stoomtreintjes waas je kan opzitten
  • Park Spoor Noord in Antwerpen!
  • *Ark van Noë(Lichtaart)
    *Speeltuin Kinderweelde (Meerhout)
    *Speeltuin van jeugdhuis de boogaard (Geel) = zeer rustig!
    *Monde Sauvage (Remouchamps)
  • Plaswijckpark in Rotterdam
    kasteel haarzuilen inclusief rondleiding voor de kindjes
    dagje strand
    zwembad
    Kinderboerderij
  • Nog steeds op nummer 1: de Efteling!
    voor de rest (vooral in mijn buurt):
    - De Nekker in Mechelen
    - Hofstade
    - Planckendael
    - voor een regendag: Technopolis
    Naar 't schijnt is het provinciaal domein in Kessel-lo ook de moeite.
  • Ik ga heel graag naar Kessel -lo ja en dat kost maar 2 euro:-)
  • en wij rijden dan weer graag eens zomaar met de bus ! En dat is gratis zelfs; De kinderen zagen er nu al heel de vakantie om met de bus naar de Hema te gaan, terwijl dat dus 500 meter van hier is. Maar we hebben dat een keer eens gedaan, vandaar. Is toch erg leuk, maar niet voor de warme dagen nu ...
    Ook leuk: een echt kasteel in de Ardennen of zo bezoeken ...
  • *provinciaal domein waals-brabant (bois des rêves)
    *speelbos in Sint-Joris-Weert
    *wandelen (kan overal)
  • Ook wij vinden het provinciaal domein in Kessel-Lo heel leuk. Maar er is een ander provinciaal domein dat, alhoewel het kleiner is, toch nog net iets toffer is vinden we en dat is de Averegten in Heist o/d Berg.

Verder:
    Planckendael
    Boudewijnpark
    Halve maan Diest (maar dat is vooral leuk als het snikheet is zodat je er kan zwemmen)
    enz...
  • Ik vind dat van Heist niet leuker dan Kessel-lo eigenlijk, maar ook daar gaan we ook graag naartoe hoor! Vooral omdat het terras tof is. En ook de parking is daar gratis he, altijd meegenomen!
  • in Limburg:
    - Bovy in Bolderberg, gecombineerd met een wandeling langs het Albertkanaal of in de bossen
    - Kinderboerderij in Kiewit
    - en natuurlijk Bokrijk
  • Hallo,

gisteren naar Han sur Lesse geweest. Super, kan ook als het minder goed weer is. Eten zou ik wel doen in het stadje waar je sowieso steeds doorloopt en niet in één van de restaurants van het domein. Picknicken is er ook perfect mogelijk.
  • -De Schorre in Boom
  • Te Aarschot,Bekaf een gratis speeltuin,buiten allesinds,binnen moet je iets betalen,niet veel.
  • Dat vind ik dan weer niks. We wonen in Aarschot, dus we komen er wel eens (kunnen we met de fiets naartoe), maar eigenlijk vind ik dat maar een vieze, oude speeltuin. Ik zou er nooit van verder naartoe komen. Geef mij dan maar bijv. de speeltuin van het provinciaal domein in Kessel-Lo, veel toffer!
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld