We zijn er even tussenuit. We zijn er terug op 11/8.×

Valentijnsgeschenkje voor onthaalmoeder

• hallo

onze dochter gaat nog niet zo lang naar de onthaalmoeder en omdat het binnenkort valentijn is, zou ik haar iets willen meegeven. Een superklein cadeautje, eventueel zelfgemaakt om haar te bedanken.
    Heeft iemand ideetjes?

m
  • hoi, ik heb hartjes gemaakt en met stiften ingekleurd met allerlei figuurtjes. Hopla, bumba, pyo pyo, hello kitty.
    Maar ze zijn voor Daan Miles thuis. We hebben ook hartjes ballonnen aan de muur gehangen.

Misschien kan je een hartje maken met een fotootje van je kindje en hartjes snoepjes ((o;

schattig eh, ik ga da ook doen hihihi
  • Euh? Ik dacht dat valentijn iets voor geliefden/partners was? Lijkt me beetje raar om iets aan de onthaalmoeder te geven. Met nieuwjaar of pasen of haar verjaardag ofzo lijkt me dat leuk... maar valentijn??? Dat vind ik een beetje raar. Maar als ze dat bij jou in de buurt zo doen... dan kan dat natuurlijk he. Mss een roosje? Zelfgemaakt of echt? Of zelfgebakken hartenkoekjes? Leuke sleutelhanger? Ik heb eens een sleutelhanger gezien met "topbabysitter" op ... mss zoiets?

eva
  • hey,
    In oktober is het onthaalmoederdag. Misschien dat die dag gepaster is.
  • Valentijnsdag is ook de dag van de vriendschap. Wanneer is juist die onthaalmoederdag?
  • 12 oktober
  • Ongepast???
    Konijntje, ik denk dat jullie onthaalmoeder er heel erg blij mee zal zijn, wat je ook maakt.
    love.gif
  • ik vind valentijn ook niet echt de gelegenheid omiets aan de om te geven? Ik dacht eerder bij moederdag iets te geven. Tenslotte is ze toch een beetje een tweede mama voor onze kindjes.
  • Wij hebben vanmorgen iets gegeven. En we hebben gezegd dat de onthaal mama Daan Miles zijn valentijntje is dit jaar (o;
    Who cares dat het de traditie volgt of niet. Moet het een speciale gelegenheid beantwoorden om je onthaalmoeder is in de bloemetjes te zetten? Ze zorgt ten slotte voor je kindje met hart en ziel (o;
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld