We zijn er even tussenuit. We zijn er terug op 11/8.×

Baby fotomodel?

• Hoi

omdat onze kleine meid zo'n schatje is, denken wij eraan om haar eens in te schrijven als fotomodel. Wij hebben echter geen idee waar we daarvoor terecht kunnen. Kent er iemand dergelijke websites ofzo?

Alvast bedankt!
  • Toevallig zag ik op de website van prenatal.nl, dat ze baby's zochten voor een fotoshoot.
    Verder zullen er wel modellenbureau's zijn voor baby's, kijk eens in de goudengids.
    Maar denk je dat je baby het echt leuk gaat vinden, of vinden jullie het zelf voornamelijk leuk?
    Niet dat je het dan niet moet doen, maar houdt wel in de gaten dat zij het ook leuk moet vinden. Tenminste zo denk ik erover.

Miriam
  • hallo
    inderdaad zou het tof zijn om je kindje in een boekje of op reclame te zien.
    maar onthouw iedereen vindt zijn/haar kind het mooist

wendy
  • Lijkt me ook wel een leuk idee! ze is in elk geval al gek van de camera! smile.gif
  • Wij wonen in Azie, met een baby van 1 jaar met blond haar en blauwe ogen. Een schattig mannetje, net zoals alle 1-jarigen. Ik vind alle aandacht voor mijn knul vreselijk! We kunnen amper in een park gaan wandelen of iedereen begint te wijzen, iedereen draait zich naar ons en kinderen komen toegestroomd om dat wittekopje te bekijken.
    Ik zie er soms tegenop op met hem te gaan wandelen, gewoon omwille van alle aandacht. Nu is hij nog te klein om het te beseffen, maar nog een half jaar en hij weet goed dat hij hier iets bijzonders is, vrees ik...

Ik snap dan ook niet goed dat je bewust op zoek kan gaan naar camera's en aandacht en zo... Maar dat komt natuurlijk vanuit mijn eigen ervaringen hier...
  • ik denk dat dat komt zoals eerder al gezegd geweest is, iedereen vind zijn kindje mooi of wel het mooist van al.
    en zoals iedereen zijn wij bijzonder fier op onze kleintjes, waarom zou je het niet mogen proberen om hem in een boekje te laten poseren, ik zou het een mooie herinering vinden voor later. er is ook nog een verschil tussen het laten inschrijven voor een boekje (kleding, speelgoed,...) dan hem ?cht laten poseren en er zo in opgaan dat het JOUW ding wordt en niet dat van je kleintje, snap je?
    ikzelf was dat ook van plan omdat ik mijn baby d? mooiste van al vind en er zo van overtuigd was dat er geen mooier bestond, dan as ik eens gaan rondijken op internet en ik kan je zeggen er zijn h????l wat mooie kindjes hoor! minstens even mooi en misschien zelfs mooier, maar voor mij blijft de mijne het mooist bigsmile.gif
    ach ja het komt erop neer dat we gewoon trotse ouders zijn en ermee te koop lopen is echt geen zonde hoor!!!
  • ... ik heb ook foto's laten maken bij een professionele fotograaf van ons kleintje en die daarna laten inkaderen. Natuurlijk de trots van onze living en een schitterend souvenir voor later...
    Maar om er een 'fotomodel' (zoals in de titel van dit topic) van maken? Ik zou het absoluut niet willen, ook al vragen ze het me.
    (is de volgende stap een 'miss en mister baby' - 'de mooiste baby van Belgie-verkiezing'... ? Brrrr) horror.gif
  • Hoi trotse mama,

Ik werk in een fotogravure die samenwerkt met het modellenbureau joyfashion. Soms zijn daar ook baby's bij. Misschien moet je maar eens zien op [url=http://www.joyfashion.be">http://www.joyfashion.be]http://www.joyfashion.be">http://www.joyfashion.be[/url], daar vind je wel ergens een mailadres of telefoonnr.
    Ik zou het mijn Lara in ieder geval nooit aandoen, dat is constant aan -en uitkleden en ik geloof niet dat die kinderen daar ook maar iets leuk aan vinden.
    Wat ik wel heel goed vind is dat de centen die de kindjes daarmee verdienen op een rekening komen waar de ouders niet aankunnen en de kindjes pas als ze 18 zijn. Ook het feit dat modellen worden ingedeeld in A & B-klasses gebeurt niet bij kindjes, die zijn allemaal toch mooi he. content.gif

Groetjes
  • Dat wil ik ook laten doen als Janneke wat ouder is. Leuke foto's van d'r maken door een professioneel. Alleen, maar ook samen. Dat lijkt me heel leuk.
    Mijn ouders hebben dat laten doen toen ik 3 maanden was. Erg grappig, want ik vond er niets aan en nu zit er een serie in het foto album, waarbij ik steeds meer een huilgezicht trek. Toen vond ik het niets, nu vind ik het erg schattig.

Maar om haar echt als model op te geven, nee, ze vindt aankleden nu al een ramp en krijst dan de hele boel bij elkaar. disappointed.gif

groetjes,
    Miriam
  • @An,
    ik heb 2 van die blonde godjes en heb op 4 jaar tijd al in 3 landen gewoond waar blond kindje = nawijzen, fotokes nemen, willen pakken. De aziaten zijn idd wel het ergst.
    Troost u met de gedachte dat als er ooit een tweede komt het de jongste is die automatisch de aandacht krijgt. Dus als je het wil oplossen voor ze het beseffen moet je blijven kindjes kopen tot je uit azie weggaat, hihi.

Hoe dikwijls dat ik al heb horen zeggen dat mijn blonde en blauw/groenogige kids model moeten worden: veel te veel. Ik vind ze ook wel 'de mooiste', maar heb er nog veel mooiere en bijzondere gezien. Ikzelf zou dat dus ook nooit doen.

Waar in Azie woon je?
  • Heb eens gekeken op de website en vind dat er toch veel kindjes bijstaan die ik niet direct mooi vind.
    Echt objectief gezien, heb ik al mooiere baby's gezien!
    Wat vinden jullie ervan?
  • Mijn zoontje en dochtertje staan ingeschreven bij harry klooster in Amsterdam doen tv en film reclame en moet zeggen mijn zoontje vindt geweldig tis net een feestje voor hem hij krijgt alle aandacht wordt verwend met lekkers geen slabladjes zoals volwassen modelen der zit denk duidelijk verschil tussen buro's want tis hier net kinderfeestje
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld