Baby 9 maand Hoeveel flessen per dag?

• Hy Amber

Onze kleine meid weegt op 15, 5 maand 8kg820! Ik had niet meer durven hopen dan 8kg500 dus ben echt tevreden!

Ik hoop moest er hier nog 1tje bij komen toch ook op een goede eter!

Grtjs
  • Eetlust

@Jesske Hey, hoe gaat het met jullie? Hier alles redelijk goed, op 18maanden weegt Emelie nu 9,800.
    Enkel hebben we haar haartjes moeten kort doen ze trok haar haartjes uit en af die op.. voor de rest gaat het goed, haar zusje Milla is er ondertussen ook en das een totaal ander! Die eet voor 10 smile.gif ze is 4,5maand nu en weegt al bijna 8kilo 😱

Xx yi
  • Hy Amber

Super proficiat met jullie kleinste wonder!

Je oudste zit qua gewicht gelijk met ons meisje. Ze weegt nu op 21 maanden ongeveer 10kg200 ofzo. Ik maak me er niet meer druk in, zolang ze wel eet en drinkt zal ze niets te kort komen hé! We zijn ook niet allemaal hetzelfde hé! Fijn dat je kleinste goed eet en bijkomt 😀!

Oei hoe kwam het dat Emelie haar haartjes uit trok? Is niet leuk natuurlijk.

Hier gaat alles wel alleen heel veel last van haar oortjes! Veel oorontsteking en dus maandag krijgt ze buisjes en worden haar neuspoliepen verwijderd. Hopelijk is ze daarna minder ziek!

Vele grtjs
  • Haren

@Jesske Ja ik heb me er ook bij neergelegd, ze is speels ontwikkeld goed en komt niet veel bij maar wel net genoeg.
    We weten niet juist wat de oorzaak is van het uit trekken van haar haren, ze deed dit enkel in haar bedje als ze moest gaan slapen, dus denken dat het een manier was voor haar om in slaap te geraken, of een vorm van stress, ik en partner hebben een moeilijke tijd achter de rug en misschien dat ze hier wat last van heeft ondervonden.. het gaat nu terug goed dus hopelijk is de stress voor haar minder en stopt ze met naar haar haren te grijpen.
    komt wel goed hopen dat ze het nu afleert.

xx liefs!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld