We zijn er even tussenuit. We zijn er terug op 11/8.×

mijn baby huilt de hele dag

• hallo,ik ben een radeloze moeder.Ik heb een baby van 6maanden, en vanaf zijn 2de maand huilt hij de hele dag.
    Ik heb al vanalles geprobeerd maar zonder resultaat.Heb een osteopaat wel al 10keer geraadpleegt maar nog geen verbetering,ook ben ik bij een arts geweest die manuele behandelingen doet speciaal voor baby's nog geen resultaat.Ik ben echt bang dat ik er vroeg of laat aan onderdoor zal gaan.Is er mischien iemand die mij kan helpen, of teminste een goede arts weet die mijn kind en ook mij kan helpen.groeten Patricia.
  • Hoi Patricia,
    Een Osteopaat zou ik niet meer raadplegen! Wij gingen daar ??n keer heen en het werd alleen maar erger en tot gevolg dat ze moest opgenomen worden! Dus ben er radicaal tegen!!!!
    Ga gewoon eens naar een deftige kinderarts in een ziekenhuis of zo! Mijn dochtertje huilde ook veel en zeker na haar fles resultaat reflux!!! Heb me toen laten wijsmaken dat een Osteopaat wonderen verricht tja no way!!!!
    Die trut zei dat mijn kind maagproblemen had en oefende daar druk op uit, de dag nadien huilde ze nog meer , de dag nadien nog meer en diezelfde dag is ze opgenomen omdat ik hopeloos bezorgd was! Uiteindelijk had ze geen maagproblemen maar verborgen reflux en door het op en af gaan van de melk in haar slokdarm was die verbrand!!!!! Is erg pijnlijk voor een kindje vandaar het constant huilen. We hebben andere melk moeten geven nutrilon omneo 1 na vier maanden werde dat omneo2 en losec 3ml per dag( is medicatie zuurremmers) Mijn dochtertje is met losec kunnen stoppen op zes maanden , de melk heeft ze blijven drinken tot ze ??n jaar was! En maw op zes maanden was ze van haar probleem verlost!!!!!!!!!!!! Hadden we naar die Osteopaat blijven luisteren had ze het miss nog! bullshit vind ik het!
    Dus raadpleeg een deftige kinderarts en laat je kind grondig nazien! VEEL GELUK EN HET KOMT WEL GOED
    GROETJES peggy
    ps. kan pas binnen een week terug antwoorden sorry vertrek naar zee tot 19/8 maar ja mag me ook mailen peggy210275@hotmail.com
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld