We zijn er even tussenuit. We zijn er terug op 11/8.×

Gezocht: Handleiding Pericles Evolution

• Hallo allemaal,

Heeft er iemand toevallig een handleiding van de Pericles Evolution? En wie wil deze ff inscannen? Alvast hartelijk dank! xmasblink.gif
  • Hoy,

Ik heb geen handleiding, maar wel een pericles evolution, dus als je met vragen zit wil ik ze wel beantwoorden.
  • Ik heb een handleiding, maar kan momenteel niet scannen, maar als je vragen hebt, kan ze wel even opzoeken
  • @waaltje

Vraagske, zou je ze eventueel ergens kunnen kopieren en naar me opsturen? Tegen vergoeding uiteraard!

In eerste instantie vraag ik me af hoe ik het ding juist moet/kan opplooien...

Groetjes en alvast bedankt.
  • Om het onderstel op te plooien met of zonder het zitje erop?

Met zitje
    Het zitje plooi ik eerst de rugleuning naar voor, en de benen naar boven. Dan plooi ik de kap helemaal naar voor. En daarna plooi je het onderstel gewoon toe met de schuivertjes naar je toe te trekken en dan plooit ie dubbel. Je kan ook nog de wielen afhalen.

Hij blijft wel heel groot als ie opgeplooi is.
    Succes
  • handleiding Pericles Evolution

Heb eigenlijk dezelfde vraag, en vermoed dat er nog wel mensen zijn die een tweedehandse Pericles Evolution IV gekocht hebben en er geen handleiding hebben bijgekregen.

Wil iemand zo vriendelijk zijn om er eentje in te scannen en te uploaden.. ?? sadhug.gif

Alvast bedankt !

S.
  • Wij hebben ook een 2de hands pericles evolution gekocht zonder handleiding. De mensen zelf wisten niet hoe ze de draagmand en de maxi-cosi moesten bevestigen in de wagen, we hebben er wel de riempjes en witte stootkussens bijgekregen nervous.gif .

Wil iemand de handleiding inscannen please, dat zou echt super zijn bigsmile.gif
  • ik heb mijn pericles een aantal maanden geleden verkocht, en momenteel ergens nog wel de handleiding hiervan liggen, voor de mensen die geintresseerd moesten zijn

mvg,
  • Hey Debske,

Ik ben zeker geïnteresseerd wave.gif !

Kan je ze inscannen of anders opsturen (tegen vergoeding uiteraard).

Mijn mail is poezewoefke@live.com .

Supermercikes hug.gif
  • Moest ik aan de handleiding geraken zal ik hem inscannen voor de ge├»nteresseerden wink.gif .
  • Ik kan die begin augustus als ik terug op kantoor ben wel inscannen. Voor degenen met geduld kan ik helpen dus. wink.gif
  • Super hug.gif !
  • Verstopte handleiding

Kijken jullie eens in de bekleding (als je voor de draagmand staat aan de rechterkant). Bij ons zat de handleiding hier tussenin (zeer goed) verstopt. Dit blijkt de standaardplek te zijn. Dus misschien heb je wel een handleiding zonder het te weten wink.gif
  • sorry voor de late reactie, ik heb mijn pericles een paar maanden geleden verkocht. en dacht de handleiding nog te hebben.
    maar heb ze blijkbaar toch weg gegooid zonder bij stil te staan.

sorry..
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld