Ervaringen geboortelijst Dreamland Bree

• Hallo,

Ik wou eens rondvragen of er hier mama's zijn die hun geboortelijst bij Dreamland in Bree gelegd hebben? En wat je ervaring daarmee is? Positief of niet?
    Ben er al wel eens geweest voor speelgoed, maar hebben ze een aparte 'baby-corner' of kies je alles uit de cataloog? Want dan kan je het op voorhand dus niet ├ęcht zien?

Vorige keer hadden we onze lijst bij Premaman, was er eigenlijk tevreden van. Maar aangezien we niet zo heel veel meer nodig hebben en we als geboortegeschenk via CM de waardebons van Dreamland gaan nemen, dacht ik mss toch naar daar te gaan.

Alle ervaringen zijn welkom!!

Groetjes
    Tamara
  • ikzelf heb nooit een lijst gelegd voor de geboorte. een collega van mij op het werk wel en die heeft er geen klagen over moet ik zeggen. ze hebben een babycorner maar die is niet ontzettend groot, al vind je er toch wel het voornaamste hoor. misschien kan je er gewoon eens heen gaan en eens rondkijken en je wat bevragen.

veel succes met alles
    saartje
  • Hoi,

Ik heb onze geboortelijst daar gehad en heel tevreden over.
    Als je je lijst gaat aanmaken, maak je best op voorhand een afspraak en er gaat dan iemand van de winkel met je mee, en die overloopt alles met je.
    Diegene die iets wil kopen van de lijst kan dit bv ook heel gemakkelijk via internet doen tegenwoordig.
    En ik vond ze ook wel heel vriendelijk daar.
    En dan nog, op alles wat je zelf of iemand anders koopt, daar krijg je na het afsluiten van de lijst een bon ter waarde van 10% van het totale aankoopbedrag.
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld