Ervaring met Bebiesfirst kinderwagen?

• Heeft iemand ervaring met de Bebiesfirst kinderwagen die bij Leen Bakker, Blokker en Etos wordt verkocht. Het is een combi wagen.

Ik hoor graag ervaringen smile.gif
  • Dag laura !

Ervaring heb ik er nog niet mee maar ik heb de bebiesfirst ook aangeschaft voor onze kleine pruts. Ik vind het zelf een mooie en goed stevige wandel wagen. Mijn man is nogal een pietje precies en wil alleen het beste voor de kleine ( natuurlijk) dus we zijn samen wezen kijken naar deze wagen zodat hij een indruk had. Hij vondt hem heel stevig.
    Een vriendin van mij die onlangs is bevallen heeft hem echter niet gekocht omdat haar vriend juist het tegendeel beweerde.

Ik ben in de maanden na aanschaf diverse moeders tegengekomen die met dezelfde wagen rondliepen en heb er toen eentje aangesproken. Zij was heel tevreden over de wagen.

Natuurlijk moet ik mijn ervaring ermee nog opdoen als de kleine er eenmaal is maar ik voorzie geen problemen.
    Dat het goedkoper is dan de gangbare wagens wil niet perse zeggen dat het minder van kwaliteit is toch ?

Het geld dat we hebben gespaard kunnen we mooi voor andere dingen gebruiken. Baby's zijn al duur genoeg dacht ik .

Liefs

Daantje
    wink.gif
  • Ik heb ook een bebies first kinderwagen. Ik zag het niet zitten om 700 euro voor een Quinny of Mutsaert of zo neer te tellen, maar wilde toch wel liever een nieuwe ipv gebruikte.
    Het kostte zoveel minder en qua uitstraling doet hij niet onder voor een duurdere. Ik vind hem er wel oke uitzien.
    Het kind zit er 3 jaar in en daarna niet meer.

Ik moet m natuurlijk nog gebruiken, maar ik voorzie geen moeilijkheden. Gewoon een stoere goedkopere wandelwagen!!!

Groetjes van Jen
  • Welke kleur hebben jullie? Ik heb zojuist de grijs/lime wagen gekocht. Ik vind het zeker stoer uitzien en hij rijdt goed en is ook licht.

Ik ben benieuwd nog 4,5 maanden wachten wink.gif
  • ik heb ook de grijs/lime uitvoering. Zwart/rood vond ik niet mooi. Ik heb de mijne al een half jaar in de kelder staan....hahaha.
    Ik heb er bij de babydump een lime parasolletje bij gekocht. Want die zat er niet bij. Via de antwoordkaart in de doos van de wagen heb ik een dekbed en zo bijbesteld.

Groetjes van Jen
  • ik heb ook de bebbie first aangeschaft vorig jaar ik had zelf een quiny 4weels maar die was zo zwaar
    heb de beebie first denk ruim half jaar gebruikt alleen als buggy maar loopt heerlijk vind ik en stevig genoeg denk dat van bak straks ook heel veel plezier zal hebben
    ik heb ook de lime/grijse
  • Ik heb ook een Bebiesfirst kinder-combiewagen bij Leenbakker gekocht. Ik gebruik hem nu 5 maanden en gebruik hem echt heel veel van begin af aan. Ik vind dit een superwagen. dit is mijn derde kind en ik heb dus best vergelijkingsmateriaal maar dit is echt de allerbeste wagen die ik heb gehad. Ik heb alleen de antwoordkaart niet gehad die iedereen erbij had om dingen na te bestellen. ik zou graag een voetenzak bijbestellen die hierbij hoort. Misschien kan iemand mij helpen en mij een adres of wat mailen waar ik terecht kan voor bestellingen. Ik hoop van wel. Alvast bedankt en veel plezier allemaal nog met de Bebiesfirst kinder-combiewagen.
  • Ik heb kaartje niet bij me maar zal het nog wel zetten de gegevens.

Enige waar ik moeite mee heb is het in elkaar zetten van de wagen. Ik ben al aan het oefenen maar hoe doen jullie het zo snel de wieg erop plaatsten? Moet de kap eraf van de wieg?
  • Hallo meiden!

Ik heb deze combi kinderwagen ook gekocht, en had het bij blokker toen vandaan toen die in de aanbieding was met de dukaten, was nog maar net 3 maand heen.. nervous.gif

Vond wel zo mooi ding om te zien, en dat zwenkwieletje vooraan zo ideaal gewoon, heb er aan het begin gewoon even mee door de kamer gelopen, en moet je zeggen bevalt me PRIMA thumbup.gif
    Heb ook de grijze met groene randje...
    Het enige nadeel wat ik vind... ligt niet aan de kinderwagen hoor.... maar aan mijn auto.. heb een Daihatsu Cuore zo klein bakkie..... en als ik daar alles in wil hebben en straks de kleine.. hmm dan is me auto proppie vol thumbdown.gif

Dus ben al blij dat me man lkkr wel een grote auto heeft.. Opel Astra... dan kan ik teminste ook nog eventueel iets mee nemen voor het geval ik lkkr de stad in zou gaan... wink.gif

Maar het is met 1 woord een super wagen!! Voor niet duur.. en net wat de andere ook zeggen je hebt dan wel een nieuwe, daar kun je ook geen 2e hands meer voor kopen al zeg ik het zelf.

Srry vanwege lang verhaal..... Groetjes Petra
  • Hierbij adres voor bestellen van dekbedvulling en zwarte voetenzak.

OKBaby
    Aphroditestraat 21
    5047 TW Tilburg

Je moet opschrijven dat je 1 maal de dekbedvulling en voetenzak wil bestellen. Vergeet niet je eigen gegevens door te geven zoals naam, adres, tel en rekeningnr.

Je moet vooraf 34.50 euro overmaken naar hun rekening 13.65.82.311 (rabobank) t.n.v. OKBaby.

Je moet wel opletten dat naam die je opgeeft ook correspondeert met naam van rekeninghouder.
  • Hoi allemaal,

Ik heb ook deze wagen en hij voldoet prima!

Wil alleen graag de voetenzak bestellen en heb het adres ingevoerd op internet, want ik wou graag eerst met hun bellen.
    zij zeggen dat het adres niet bestaat. Heeft iemand al ervaring met deze mensen? Ze zijn op internet niet te vinden en ik ben dus de antwoordkaart helaas kwijt

ons meissie kan namelijk al in de buggy maar het is een beetje te koud zonder voetenzak.
  • 013- 5702876
    is nummer wat ik op andere site las
  • Prima wagen voor weinig geld wink.gif Persoonlijk vind ik hem niet erg stabiel, dat is tot nu toe het enige "nadeel" wat ik aan de wagen heb gemerkt... Heeft misschien iemand het adres van de site van de leverancier? (okbaby). Wij missen ook de antwoordkaart vandaar blush.gif
  • Pascal: Adres staat 3 berichten boven die van jou. wink.gif
  • Hoi,
    ik heb deze wagen ook en vindt hem hardstikke fijn. De kinderwagen gebruik ik tot nu toe, want mijn zoontje is pas 3,5 week oud. Hij is heel wendbaar en licht.
    Ik was aan het zoeken voor adaptors voor de maxicosi en heb die gevonden via een internetwinkel. Is misschien voor jullie ook wel interessant. Het internetadres is: [url=http://www.babykoop.nl">http://www.babykoop.nl]http://www.babykoop.nl">http://www.babykoop.nl[/url]
    Ze kosten 29,95 Euro en dan nog 6,20 Euro verzendkosten.
    Groetjes Veerle
  • Wij hebben deze wagen ook (grijs/lime) en hij bevalt prima. Hij moet alleen op korte termijn omgebouwd worden tot buggy, maar wij zijn de handleiding kwijt. Gisteravond hebben we zitten klungelen en kwamen er zelf niet helemaal uit. Heeft iemand de handleiding en zouden wij hier een kopie van kunnen krijgen?
    Alvast bedankt.
  • Hallo meiden,

Nu ben ik naar de site geweest die hiervoor werd aangegeven voor die adapters set om de maxi cosi er op te kunnen bevestigen. Nu is het pas eind April leverbaar bored.gif Beetje jammer aangezien ik de kleine eind maart al verwacht. Heeft iemand van jullie nog een ander adres waar het te verkrijgen is?
    Want ik zou die adapter set wel zo graag willen, lijkt me zo ideaal straks.

Meiden alvast bedankt!!

Groetjes Petra
  • ik heb de wagen ook als kinderwagen is hij goed maar als wandelwagen gevaarlijk
    het zitvlak is te klein om niet weg te schuiven ze hangen er helemaal in
    en mijn dochter is 19 m en hing laatst iets te veel naar recht en viel met wagen en al om
  • Adapters zijn eigenlijk van X-adventure wagen dus die kan je overal kopen zoals Prenatal enz.
  • Die adaptors zijn echt superhandig. Heb er wel wat schuimrubber in gedaan omdat ze iets te groot zijn. Zijn eigenlijk voor de x-adventure, maar weet niet welk type trouwens, dus of allemaal die van x-adventure er op passen?Heb trouwens ook uitgevonden hoe je de banden oppompt. Je moet er een ventiel voor een mountainbikeband op aansluiten (heet ook een adaptor) en dan met de fietspomp oppompen. Bij mij zat die mountainbikebandadaptor in een fietsenplaksetje.
    Ik dacht ik meld het maar, misschien hebben jullie hier ook nog wat aan.
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld