Namen voor mijn drieling

• Hallo allemaal,

Ik ben 20 wkn zwanger van mijn drieling! Heel spannend allemaal, ik zit me alleen helemaal gek te puzzelen op de namen. Voor meisjes vind ik dubbele namen heel erg leuk, zoals het er nu uitziet worden het:

Noa-Lieve, Ashley-Rose en Jessa-Lynn

Wat vinden jullie hiervan? Kan dit of wordt het te veel?
    Voor jongens vind ik dubbele namen minder leuk.
    Weten jullie jongensnamen die hierbij passen?

Liefs Nympha
  • Sorry,

Nu staat het er 2 keer in, ik dacht dat de eerste keer niet gelukt was omdat mijn verbinding werd verbroken.
  • Inderdaad Nympha,

je krijgt een drieling en gaat hen dan elk nog eens twee namen geven.... Ik vrees dat de mensen dit nooit gaan kunnen onthouden, want de eerste naam heeft niks met de tweede te maken. Zo gaat het volgens mij een zootje worden.

Ik zou gaan voor Roze, Jessa en Lynn.

Veel succes!

Lotte
  • Nympha,
    Het is al een 3ling,ik zou het bij eennamig houden,het gaat anders te druk worden.Als je er later moet op roepen ,wat een waslijst,trouwens worden zulke namen nadien toch afgekort,dat heb je al met gewoon lange namen,vb Boudewijn wordt Bout,...
    Ik zou het gewoon bij Lynn,Jessa en Noa houden.
    Succes!

MIMI xmasblink.gif
  • Bedankt voor jullie reacties.
    Ik denk dat ik inderdaad maar geen dubbele namen doe, ik zat er ook al over te twijfelen maar ik vind het zo moeilijk om te kiezen. Maar bedankt voor jullie suggesties.
    Voor de jongensnamen vind ik Timothy leuk, maar meer weet ik nog niet, dus als jullie nog iets weten wat hierbij past. Alle hulp is welkom. Verder gaat alles goed met mij en mn 3 schatjes.

Liefs Nympha
  • Jade, Noa en Zara
    Zita, Cato en Jill
    Silke, Yente en Jara
    Rune, Lars en Milan
    Quinten, Senne en Mathis
    Xander, Arne en Robin
  • Ik vind die dubbele namen wel heel mooi, maar inderdaad een beetje dubbelop...Misschien kun je het streepje er tussen uit laten en als roep-naam de eerste namen aanhouden en de tweede naam als extra?
  • Hallo allemaal,

Ik heb nog zitten puzzelen. Ik hoorde laatst de naam NOVA. En daar was ik helemaal weg van en het is een vervoeging van Noa-Lieve. Dus nu ben ik gaan puzzelen met de andere namen en kwam ik op: NOVA, ROSALY en JESLYNN!
    Vinden jullie het wat? Voor een jongen kom ik niet verder dan Timothy. Dus nog steeds zijn tips van harte welkom!

Groetjes Nympha
  • Ik vind het in elk geval drie mooie meisjesnamen!
    Ik vind Timothy niet zo mooi en ook niet zo goed klinken bij de meisjesnamen. Want het kunnen ook 2 meisjes en een jongen zijn bv.

Cynthia
  • Ik zou als ik jou was geen namen met meer dan 2 lettergrepen kiezen, omdat het zo’n hele mond vol is.
    Zo ook met die dubbele namen.
    Waarom geen Noa, Rose en Lynn.
    Of Tim, Rob en Niek.
    In ieder geval veel succes!

groetjes Karin.
  • Hallo!

Karin, ik hou nu eenmaal niet zo van korte namen. En ik ken ook wel andere drielingen met wat langere namen. Ik vind korte namen wel leuk bij andere maar niet voor mn eigen kids.

Maar toch bedankt hoor!

Liefs Nympha
  • Ik vind lange namen niet erg maar ik zou er ook geen dubbele namen van maken.
    Rosaly en Jesslyn vind ik mooi maar Nova niet (doet mij denken aan huishoudtoestellen.. sorry)
    andere meisjesnamen die wij nog mooi vonden: Marie, Jona, Luca...
    Voor jongens:
    Rune, Loic, Jarne, Noah...

Groetjes
    Bodilka en Noa
  • Wat ik bij Timothy vind passen...

Jamey, Matthew, Nathan, Gregory, Jeremy, Daniel,...
  • precies meer Engelse namen
    voor een meisje:
    Ashlee, Jill, Jade, Emma, Alisson, Cato & Yana

voor een jongen:
    Rune, Lars, Mylan, Seppe, Jarne, Jenne
  • De vervoegingen die je zelf hebt bedacht Nympha, vind ik echt erg mooi!
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld