Welk middel tegen krampen?

• Hallo, ik geef bv en mijn zoontje heeft de laatste week erg veel krampen...
    Ik moet vd osteo al soort probiotica geven voor zijn darmbloeding, omdat hij veel licht heeft. Maar nu dacht ik van nog iets specifieks te geven tegen echt de krampen.
    Wat zou ik best geven?
  • Oei darmbloeding moest darmflora zijn astonished.gif
  • krampjes

hey ik raad je zeker balyfen aan helpt snel en worden ze rustige
    zal zeker wel goed komen
  • infacol lost de lucht op in de darmen, werkte hier heel goed. je moet een pipetje geven voor elke maaltijd, dus niet als ze al krampen hebben, maar om te zorgen dat er geen krampjes komen.
  • haha, 'maaltijd' moet dus voeding zijn...
  • ik dronk tijdens de bv zelf venkelthee. Venkel heeft een kalmerend effect op de darmen en helpt de spijsvertering. Nadien gaf ik haar regelmatig venkel bij de groentepap.

Nuxil is ook een homeopatische siroop die dezelfde werking zou hebben, maar dat heb ik zelden gebruikt.
  • Hier heeft Infacol heel goed geholpen. Als ik me niet vergis kan je het zonder voorschrift krijgen. BalyFen hielp hier niet.
  • Hier had Infacol dan weer een averechts effect...
  • Heb infacol geprobeerd en sab simplex, zelf venkelthee en kamille drinken... Maar niks hielp dus. Ten einde raad nr de ka... Zij vermoedde allergie. Even op nutramigen en de eerste nacht was het al beter... Nu moet ik afwegen of bv doordoen, ( na 4 dagen kv en geen krampen meer, halve dag bv en weer krampen na 2 voedingen....) de ka denk aan overgevoeligheid aan lactose... Dus dat wordt moeilijk sad.gif(
    Ben er nog niet uit....
  • Hier gaf infacol een goede verlichting, is vrij te verkrijgen bij de apotheek.
  • Hier gaf de combinatie van infacol en probactiol infantis een goed resultaat
  • krampjes en moeilijke stoelgang

Hier ook al vanalles geprobeerd tegen de krampen,eerst infacol,daarna colikinddruppels,digemelsiroop allemaal geen effect bij ons klein ventje,nu protectis druppels geven voor de darmflora te versterken...afwachten dus...Eerste 7 weken borstvoeding gegeven zonder problemen,nadien begonnen met af te bouwen en nutrilon 1 bijgeven, toen is de misserie begonnen.Intussen zitten we nu aan de 4de soort melk,Nan AR1 die drinkt hij nu wel goed en mag hij, maar nu na zijn drinkbeurt hevige huilbuien, stinkende protjes laten,héél moeilijk kaka doen, en als hij gekakt heeft stinkt het verschrikkelijk!Daarvoor Novallac Allernova,die wou hij niet drinken,nadien Nutrilon Pepti had hij constant honger van,hij wou ze uiteindelijk nimmer drinken hij begon er zelfs van te wurgen.
    Nu beetje ten einde raad aant komen zit al bij de derde KA intussen ook.Misschien moet ik eens proberen met ander water?Nu Evian,nog mensen die raad hebben of gelijkaardige situaties meegemaakt hebben?
    Ik geef nu smorgens en savends nog steeds de bv en soms smiddags maar binnekort terug gaan werken...
    alvast veel groetjes
  • Erika hier was het dezelfde ellende met de fv, Thomas was uiteindelijk goed met aptamil soja en louise water van de colruyt
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld