< Publiciteit >

Zwanger-app

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » 2000 tem 2010-Club » diastasis recti

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
13/12/2005 @ 19:20

ik heb ook na mijn zwangerschap een diastatis maar mijn klachten zijn benauwdheid.zijn er vrouwen die daar ook last van hebben?graag wil ik er meer over wetenhoe julie er mee omgaan.

groetjes hanan

Link naar deze reactie
20/02/2004 @ 17:07
Elke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Thanks Sarah, ’k zal het proberen!!!

Link naar deze reactie
20/02/2004 @ 14:52
Erato

Elke, mijn kin? heeft me deze oefeningen gegeven in het ziekenhuis:
Je moet je bekkenbodemspieren opspannen (alsof je een plas inhoud) en je buik intrekken en tot 10 tellen. Als je het goed doet voel je het tot in je onderrug. Dat moet je 3 keer doen. Op je rug en je 2 zijden. Na een paar weken moet het zo goed als weg zijn.
Succes

Link naar deze reactie
20/02/2004 @ 13:37
Elke

Hey Sarah,

Ik heb ook nog een diastase van de buikspieren. Het lijkt niet meer of ik nog zwanger ben maar als ik me voorover buig, push-up doe dan kan je volledig je vingertoppen tussen m’n spieren steken. Spierversterkende oefeningen helpen niet. Als je weet wat je eraan kan doen, laat je me het dan weten?

Alvast bedankt,
Elke

Link naar deze reactie
19/02/2004 @ 20:24
Anonieme papa

Mijn vrouw had dit ook. Maar door de oefeningen van de kin? is dit opgelost.
Vraag misschien raad aan je kin??

Sterkte!

Link naar deze reactie
19/02/2004 @ 19:23
Saartje

hey

ik was tijdens mijn zwangerschap enorm veel bijgekomen en droeg alles naar van voor, nu mijn probleem is dat ik met een daistase zit, dat wil zeggen: de grote buikspieren die volledig uiteen staan zo’n 2?3cm!!! het is net of ik ben nog zwanger en mijn navel puilt ook een beetje uit!!!!!!! zijn er hier nog vrouwen met dit probleem?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]