Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/09/2008 @ 21:59 Saskia | hallo, Mercikes voor de antwoorden. Ikzelf ben niet zo vertrouwd met het H.Hart en ga morgen anders eerst eens horen in Gasthuisberg en een afspraakje proberen te maken. Maar indien ze me daar niet kunnen helpen ga ik toch is overwegen om naar de kinderarts in het H. Hart te gaan. Het is zo mijn zoontje is 3 jaar en 5 maand en sukkelt enorm met zijn stoelgang, op dit vlak is hij helemaal niet zindelijk en hij draait in een vicieuze cirkel rond waar wij en hij zeker niet uit geraken. Hij houd zich heel lang op, soms 4 dagen en dan is de stoelgang heel hard en pijnlijk en dan duurt het weer 4 dagen voor hij wil gaan, ... En bijna telkens zou ik hem een glycerinesuppo moeten geven wilt hij kunnen gaan maar ik wil dit liever niet al te vaak doen want daar krijgen ze luie darmen van. Hij houd het vooral op omdat hij niet in zijn broek mag kaka doen maar hij weigert dan ook resoluut van op het potje te gaan met als gevolg dat wanneer het toch lukt het telkens in zijn broek is. Wij zijn al met die zindelijkheidstrainig bezig sinds vorig jaar deze tijd en hebben al alle mogelijke middeltjes geprobeert maar hebben op het vlak van kaka nog geen vooruitgang geboekt.Ik geef hem ook nu al dagelijks 2x per dag dufalac maar ook dat helpt niets heb ik de indruk. En daarmee willen wij, ook op aanraden van de juf, eens een deskundige vragen hoe wij dit probleem kunnen aanpakken want wij weten het echt niet meer. We zijn zelf nooit met de kinderen bij een kinderarts geweest en altijd bij onze huisdokter maar we weten ook dat hij Jarno met dit probleem niet gaat kunnen helpen, vandaar dus de vraag. Ik hoop dat zij mij kunnen helpen. groetjes, Saskia |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's gezocht omgeving Leuven!

.
) : Gauke heeft vanmorgen voor de 1ste maal niet geweend toen ze naar 't school moest. Ik had dus een beetje gelijk : ze weent omdat mijn man haar gaat afzetten terwijl ze enorm aan hem hangt. Vanmorgen heeft oma haar gedaan en er was geen enkel probleem. Enkel toen oma haar gisterenavond ging halen heeft ze geweend tot ze thuis was omdat haar papa haar niet kwam halen.
Die groeit, ni te doen.
)

t'worden hier spannende dagen
want die heeft haar gewichtje goed op peil gebracht! 

heb een zware nacht achter de rug zeg.