< Publiciteit >

Zwanger-app

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwangerschap » suikerbonen

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
03/10/2005 @ 09:51
Annelies

Online Status Bekijk profiel
Hey,

Vieke en Vlinder, suikerbonen blijven echt heeeel lang goed. Ik had nog suikerbonen van ons Lore over en heb nu (2 jaar later) nog eens geproefd en je smaakt geen verschil. Je kunt dus gerust een aantal weken op voorhand beginnen vullen hoor.

Bij ons Lore heb ik baby-sokjes gebreid en die gevuld. Heb ik heel veel positieve commentaar op gekregen en was ook leuk om te doen (maar wel goed op voorhand beginnen). Nu heb ik doosjes in AVA gekocht en soort poppetjes gemaakt om er aan te hangen (ideetje gezien in Banier), voor de kindjes heb ik gewoon een zakje gevuld met snoep waar ik dan een sleutelhanger aandoe (zelf gemaakt, macram?).
Ook als je niet echt handig bent kun je heel leuke zelf gemaakte doopsuiker doen hoor!

Groetjes!

Link naar deze reactie
03/10/2005 @ 09:31
saram

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Ik ben net alles gaan kopen. Heb voor 45 euro voor 70 stuks en moet nog voor 18 euro 2 kg boontjes gaan kopen.

Ga eens kijken in AVA, je kan daar wel iets moois samenstellen voor 1 a 1.5 euro per pakje

groetjes

Link naar deze reactie
03/10/2005 @ 07:53
vlinder

Online Status Stuur bericht
Goede vraag Vieke, kzou da ook wel eens willen weten.
Ik zou graag mijn doopsuiker zelf maken. Wie heeft er ideetjes. Kzal zeker es zien bij AVA...

Link naar deze reactie
02/10/2005 @ 14:59
vieke

Hey,

We zijn ook van plan die doopsuikertjes zelf te maken. Hoe lang op voorhand kan je de suikertjes zelf verpakken. Zou niet willen dat ze slecht worden .. bedankt voor de tip

Link naar deze reactie
02/10/2005 @ 12:47
dieke 9Maand Moderator

Online Status Stuur bericht
Hey amber

Ik durf het echt niet meer zeggen hoeveel het ons gekost heeft, maar het was aanzienlijk goedkoper dan de "ready-made" suikerbonen.

De bonen zelf kochten wij bij Berghmans in Mol. Dit is een groothandelaar die ook aan particulieren verkoopt en daardoor goedkoper is dan oa Makro, Ava en Colruyt (hadden we vergeleken).

De verpakkingen: bij Ikea haalden we hiervoor glaasjes waarin je theelichtjes kan zetten. We vulden die met bonen, staken er een kaartje in met de naam van ons kindje (hadden we laten maken bij dezelfde ontwerpster als diegene die het geboortekaartje ontworpen had) en deden dan er cellofaan rond (Ava) dat we dichtknoopten met kleurige raffia (ook Ava).

Voor de kindjes kochten we goedkope speeltjes (ook weer bij een groothandelaar) die we dan vulden met smartietjes en ook weer met dat cellofaan sloten.

Vind eigengemaakte doopsuiker veel leuker dan die geprefabriceerde dingen, goedkoper, en leuk om te doen!

Groetjes!

Link naar deze reactie
01/10/2005 @ 22:30
Eva

Hoi Amber,
ik heb m'n suikerbonen zelf gemaakt, waren glazen potjes met een kurkenstop, daarin hadden we van die gordijnstof-achtige doekjes gedaan en daarin de suikerbonen, rond het potje nog een lintje en de naam en geboortedatum op de stop geschreven. Ze zagen er (al zeg ik het zelf) ?cht mooi uit!
We hadden (voor de mannen) ook nog een aantal kleine (al gevulde) jeneverflesjes waar we het etiket van hadden afgeweekt en zelf een nieuwe hadden opgeplakt.
Denk dat het in totaal iets van een 80 euro gekost heeft en een dagje werk.
Behalve de flesjes hebben we alles bij Ava gekocht.
Groetjes,
Eva

Link naar deze reactie
01/10/2005 @ 14:03
Patricia

ik had voor 70 stuks suikerbonen kant en klaar + kado meter en peter en 25 euro waarborg voor de kist waar de bonen in stonde 199 euro moeten betalen dat van de kids heb ik zelf gemaakt sleutelhngers met wat mini smarties aan ..

denk dat de prijzen ver afhangen waar en wat je wil ..

Link naar deze reactie
01/10/2005 @ 12:02
jeske

Hey,

Ik heb mijn suikerbonen niet zelf gemaakt.
Maar ik heb gehoord van mensen, dat je veel spulletjes voor suikerbonen kunt krijgen in de Winkel AVA.
En dat dat goed mee valt van prijs.
Ik ben zelf mijn suikerbonen ga bestellen 60 stuks volwassen en 25 kinderen was 265 eur. + 100 eur. waarborg voor het stuk voor de suikerbonen in tedoen.

Groetjes

Link naar deze reactie
01/10/2005 @ 09:53
ambertje

Online Status
Wij zijn gaan kijken voor suikerbonen.

Kant en klaar komt je toch wel op zo een 2,65 Euro per stuk.

Wie heeft z'n suikerboontjes zelf gemaakt en hoeveel koste dat ongeveer.

Wie kan me raad geven.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]