Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: geboorte en doop (kaartjes)
Geboortegedichten/Doopgedichten gezocht
Geboortegedichten/Doopgedichten gezocht| 07/09/2003 @ 00:44 Sandra | dat moeke moe is neem ik aan maar ik heb ook men best gedaan en zover ik weet geeft vake voor ons 3 gezweet ![]() ![]() |
| 26/08/2003 @ 13:22 liesbet | zoek doopteksten |
| 13/08/2003 @ 10:42 | Dit gedichtje stond in het geboortekaartje van ons dochtertje en heeft mijn vriend zelf geschreven. Zomer, herfst en winter heb jij warm en veilig doorgebracht Zomer, herst en winter hebben wij op jou gewacht Het veilige donker wordt licht, De lekkere warmte wordt koud Wij zullen jou warmte zijn. |
| 05/08/2003 @ 16:59 Carolien Spitteler | Doopgedichten gezocht Ik ben op zoek naar een mooi doopgedicht. Daar ik gevraagd ben als peet-tante, wil ik tijdens de doopviering ook iets voordragen. Graag z.s.m. reactie in iedergeval voor 15-08-03. ![]() |
| 05/08/2003 @ 13:45 ann | Wij hebben uit verschillende gedichtjes zelf eentje samengesteld: Na 9 maanden met z’n drieën in bed werd het mij een beetje krap mijn mama en papa kreeg ik er niet uit gezet dus nam ik maar de grote stap Jana is mijn naam en ik slaap in mijn eigen bedje voortaan ik ben geboren op 8 oktober 2002 op mijn verjaardag, zit dat even mee! |
| 25/07/2003 @ 18:20 marie therese | laats zei ik tegen meneer beer "weegt ons mama nu niet een beetje meer?" plots begon papa mij een (broertje, zusje)te beloven maar ik kon dat helemaal niet geloven zo een kleine lieve spruit in zo een grote dikke buik vandaag wordt alles zeer helder en klaar en ja ja ja het is echt waar ik ben zo gelukkig en zo blij want vanaf vandaag heb ik onze... aan mijn zij. |
| 25/07/2003 @ 14:56 De Clerck Leen | Vermits wij wel 14 kleinkinderen in de familie hebben, die allen wel iets willen doen in de doopviering van ons zoontje op 7 september, zoek ik doopteksten voor in de mis. Of leuke ideetjes voor in de mis zijn zeker ook welkom. Graag voor 10 augustus. DANK DANK DANK ![]() |
| 03/07/2003 @ 12:06 Heidi | Dit gedichtje maakte ik zelf naar aanleiding van de geboorte van ons dochtertje Lisa (15/05/02) : Ooit was je een wolkje aan de hemel ooit was je een wolkje in onze dromen ooit was je een wolkje in onze gedachten ooit was je een wolkje in ons leven ooit was je een wolkje in wording nu word je een wolkje van een mensje vanaf nu zal je altijd het wolkje van onze liefde zijn. |
| 03/07/2003 @ 11:50 wen | ’t is amper twee handen vol, en ’t weegt maar een paar pond, Maar ’t blijft het grootste wonder, zo’n mensje, klein en gezond! Dankbaar en blij zij wij met de geboorte van ....... Er waren zoveel namen waaruit we konden kiezen wel honderdduizend namen op een rij en deze is voor jou, je kunt hem niet verliezen want dit ben jij. Deze twee vind ik erg mooi...! Groetjes Wen ![]() |
| 02/07/2003 @ 19:44 margietta | wie kan mij helepen aan bijzondere doopgedichten voor op een doopkaartje liefs voor 15juli ![]() |
21/06/2003 @ 23:49 ![]() | Je hebt twéé kleine handjes geef ons er allebei één dan leiden wij je rond totdat je zegt "Ik kan het wel alléén" ******* Mieke & Malientje |
| 21/06/2003 @ 23:24 marie therese | op een kaartje van 1955 vond ik dit gedichtje Wij zagen vaak de ooievaar, op zoek alhier, aldaar. Alsof hij nooit ons wiege vond, dat wachtend bij de schoorsteen stond. Na lang verbeiden streek ’t geruis door de stille kamers van ons huis. Kwaak-kwaak, zo zei de ooievaar, ga zien, er ligt een meisje voor u klaar! Tot weerziens ooievaar, lieve lepelaar, goei reis nu, en tot volgend jaar! Vergeet het niet, en breng voor mij weldra een broertje bij |
| 30/05/2003 @ 14:00 boopje | http://www.gedachten-gedichten.nl/gedichtenindex.htm groetjes van boopje ![]() |
| 30/05/2003 @ 10:24 Griet | ’k Leef en stel geen vraag daarrond maar eens zal ik weten dat aan de dageraad van mijn bestaan liefde is voorafgegaan ... Ooievaar? Nikste ooievaar !!! Papa heeft met mama gestoeid , en uit hun liefde ben ik gegroeid !!! |
29/05/2003 @ 01:10 ![]() | Leven uit ons leven klein en heel bijzonder We gaven je een naam, maar eigelijk heet je wonder! --- |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >