< Publiciteit >

Zwanger-app

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Baby's en slapen » buikslapen

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
22/09/2009 @ 11:17
L

Online Status Stuur bericht
Dames, ik had eens een vraagje !
Noah ligt als het ware echt gekneld met zijn schoudertjes tussen de twee kanten van de maxicosi , is dat normaal ?? En nu heeft hij nog geen jasje aan , dus volgens mij als hij een winterjasje aan heeft kan hij er gewoon niet meer tussen !
Ik denk echt dat wij eens moeten gaan kijken achter een degelijke autostoel ! Heb juist eens gekeken in de boek van dreambaby en ik denk dat ik mij zo ene van bébécomfort ga kopen , die is van 0 - 4 jaar. Dan ben ik zeker dat hij erin blijft passen ! De andere categorie autostoelen begint vanaf 9 maanden en zolang past hij echt niet meer in zijn maxi cosi.

Link naar deze reactie
21/09/2009 @ 22:24

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Oei, arm dutske . Het klinkt eigenlijk een beetje naar luierallergie. Probeer eens andere pampers. Ik kon toen ik klein was geen pampers verdragen, ik was daar allergisch van. Ik moest van die katoenen hebben en mijn mama maar wassen. Ben eens benieuwd wat de KA zegt.
Laat morgen iets weten.
Ik moet morgen met Isaac voor zijn spuit, moest normaal gezien vandaag maar de verpleegster was nog maar eens ziek, dus moet morgen gaan om 11:30 een heel slecht uur, want dan slaapt hij normaal gezien, maar ja.. zal hem maar proberen wakker te houden, want ze hadden geen andere uren meer vrij.
Isaac doet iets supper schattig, hij doet nl een indiaantje na, ik doe zo met mijn hand op zijne mond en hij zegt dan aaaaaaaaaah en ik ga dan met mijn hand op en weer, net gelijk een indiaantje. Zo schattig.
Groetjes

Link naar deze reactie
21/09/2009 @ 19:29
L

Hier gaat ook alles zijn gangetje.
Morgen moeten we met Noah naar de kinderarts omdat hij al ongeveer 2 weken uitslag tussen zijn beentjes en op zijn piemeltje heeft.
Bij K&G hadden ze dit voor het eerst gezien en toen dachten ze dat het verder kwam van de spruw , die hij in zijn mondje had. Daktarin zalf en gel gekregen , en de spruw in zijn mondje is ondertussen weg , maar tussen zijn beentjes gaat het van kwaad naar erger , mijn arm ventje
Dus morgen eens kijken wat de KA zegt !

Link naar deze reactie
21/09/2009 @ 12:00
L

@ Kim:
Bleek als ze slapen ? Nog niet op gelet eigenlijk...
Maar Noah ziet vrij bruin , dus ik denk niet dat hij bleek ziet..

@ Cinnekeinlove:
oei oei , tandjes zijn inderdaad pijnlijk , Noah heeft er hier ook last van ! Ik ben naar de apotheek speciale gel gaan halen om aan zijn doorkomende tandjes te smeren en dat doet hem wel goed precies. Ook de bijtring doet hier wonderen.

Link naar deze reactie
21/09/2009 @ 09:32

@ Kim, bedankt voor het complimentje.
Bleek als ze slapen¿¿?? Daar heb ik nog niet opgelet, maar is me ook nog niet opgevallen, ik zal eens opletten. Misschien heeft het gewoon met de lichtinval ofzo te maken.

Het zijn hier de dorpsfeesten en we zijn er dus de vrijdag en de zaterdag naartoe geweest, ik maak Isaac dan al klaar gewassen enzo en geef hem eten waar we zijn dan leg ik hem in zijne buggy en dan valt hij in slaap, hij slaapt door alles heen: muziek, vuurwerk enzo eenmaal thuis doe ik hem zijn kleren uit en zijne pyjama aan en hij slaapt lekker verder.
Normaal had ik een afspraak vandaag voor zijn inenting, maar de verpleegster is er vandaag niet, ik moet morgen gaan.
Ik denk dat hij een tandje begint te krijgen ofzo, hij is constant aant wrijven aan zijn tandvlees met zijn handjes en bijtringen enzo en is met tijden ferm lastig, dan begint hij gewoon te huilen zomaar ineens. Ocharm ventje.

Groetjes

Link naar deze reactie
20/09/2009 @ 20:52
kim

@lore, nee idd dan kan je die uitvlucht niet gebruiken

seg, zien jullie kleintjes ook zo bleek als ze slapen?

Link naar deze reactie
19/09/2009 @ 13:18
L

Hier een rustige zaterdag ! Mijn vriend is met Noah naar de overgrootbompa. Ik kan die man absoluuuuut niet luchten , dus ik ben maar lekker thuis gebleven ! Lang geleden dat ik het rijk hier nog eens voor mij alleen heb gehad

Straks komt mijn moeder babysitten en hebben mijn vriend en ik een gezellig avondje onder ons twee. We gaan eerst naar Hasselt kermis en daarna zien we wel. Ik kijk er in ieder geval naar uit want 't is lang geleden !

@ Kim:
ik ben vorig jaar in mei geflitst , dus toen was ik nog niet zwanger , anders had ik de weeën wel als uitvlucht kunnen gebruiken

Link naar deze reactie
18/09/2009 @ 17:53
kim

foei Lore, en dat voor een zwangere vrouw. Kon ge niet vertellen dat ge weeën had?

Het is niet leuk om je rijbewijs te moeten afgeven. Pf ik zou niet zonder kunnen denk ik.

@Cinnekelove, een leuke foto van kleine Isaac onder je naam

Link naar deze reactie
17/09/2009 @ 11:56
L

Het was zondagmiddag , geen verkeer , en ik had me een beetje laten gaan
Nee nee , het was echt té hard , dat geef ik wel toe , maar ik had niet eens het besef dat ik zó hard reed , en ja , juist op die moment flitsen ze u dan hè

Link naar deze reactie
17/09/2009 @ 11:46

182??? Ja dan zou ik ook u rijbewijs intrekken. Ge moest u schamen! Hihi. Neenee! Maar dat is wel heel erg hard eh? Moest ge dringend pissen ofzo haha.
Bwa valt goed mee hoor de bus op met ene baby, Isaac heeft er altijd plezier in. Dus af en toe ga ik ergens met de bus naartoe ipv met de auto.

Link naar deze reactie
17/09/2009 @ 11:44
L

Ik reed 182 op de autosnelweg
Hier rijden inderdaad veel bussen , maar het openbaar vervoer met een baby zie ik absoluut niet zitten.
Ik vrees dat mijn ventje een maand lang taxi kan spelen

Link naar deze reactie
17/09/2009 @ 11:41

Amaai seg Lore, dat is echt dikke sh*t. Rijbewijs ingetrokken? Hoe hard reed ge dan wel niet? Maar ja, tis maar voor een maandje eh! Mij hebben ze ook eens ene keer mijn rijbewijs ingetrokken voor ene maand en dat is niet fijn zeker niet als ge ene auto gewend zijt. Nog maar goed dat er in België veel bussen rijden.
Groetjes

Link naar deze reactie
17/09/2009 @ 11:13
L

Pff hier is mijn dag echt rot begonnen !!
Ik ben in februari moeten voor de rechtbank verschijnen omdat ik geflitst was op het autostrade , en toen was beslist dat ze in april mijn rijbewijs gingen inhouden. Tot op vandaag had ik daar nog niks van gehoord , dus ik was stiekem al aan't hopen dat ze dat "vergeten" waren!
Maar niks ook niet , deze morgend zijn er 2 politiemensen langs geweest om te zeggen dat ik mijn rijbewijs voor dinsdag in Hasselt op de rechtbank moet gaan inleveren
Nu ben ik dus tot 22 oktober mijn rijbewijs kwijt

Link naar deze reactie
16/09/2009 @ 12:39
L

Sommige nachten moet ik opstaan en andere niet. Zolang ik nog niet terug naar school moet vind ik dat niet erg , maar tegen februari wil ik echt dat hij zonder tut kan slapen ! Of hem zelf kan pakken
Over dat kindje van mijn vriendin , ze zijn de ouders nu volop aan't testen of een van hen eventueel een stukje lever kunnen afstaan.
Ik hoop het in ieder geval !

Link naar deze reactie
16/09/2009 @ 11:23
kim

hallo,

mijn werkdagen zitten er op.
Nu heb ik wat tijd om hier terug te komen hangen.

@Lore, hoe gaat het met het kindje van je vriendin?
Nog moeten opstaan om de tut te geven. Onze Mats duimt,... dus dat is in dat opzicht wel gemakkelijk.

Link naar deze reactie
14/09/2009 @ 10:39
L

Ahjaaa , die ken ik hier van hier op het forum
Ik ga vandaag eens bellen naar men vriendin denk ik. Ik durf niet zo goed , maar anders denkt ze misschien dat ik geen interesse heb , dat is totaaal niet zo !

Noah heeft vannacht trouwens geen enkele keer om zijn tut gevraagd Ik heb zijn fles gisterenavond wel een uurtje later gemaakt (om 22u), dus misschien ligt het daar aan? Hij heeft ook in één trek doorgeslapen tot half 10 ! En nu ligt hij er weer in.

Link naar deze reactie
14/09/2009 @ 10:05

Leen Jame, ik zie dat ge haar op facebook bij je vrienden hebt staan. Leen heeft nog bij mij in de klas gezeten.
Weet ge iets meer over het zoontje van u vriendin?
Groetjes

Link naar deze reactie
13/09/2009 @ 14:19
L

@ Cinnekeinlove:
overdag zuigt Noah op zijn handje en heeft hij zijn tut niet nodig. Omdat hij op zijn buikje ligt kan hij 's nachts niet bij zijn handje , en vandaar de tut...
Welke Leen?

Link naar deze reactie
13/09/2009 @ 13:11

Lore, Isaac heeft dat ook een tijdje gehad dat ik iedere keer moest opstaan voor zijn tut, dat heeft zo een maandje ofzo geduurd en nu is het gelukkig voorbij, wat ik deed was iets kort bij hem leggen waar hij op kon zuigen, bijv een doekske ofzo.
Ah Lore vanwaar kent gij Leen ergens?
Maar ja stukje van de lever afgeven, is niet zo eenvoudig denk ik, moet ook nog overeen stemmen eh. Wat erg.

Link naar deze reactie
13/09/2009 @ 10:03
L

Pff hier heb ik even jullie raad nodig ! Noah slaapt goed door (van 22u - half 9) , maar 's nachts moet ik zo'n 5-tal keer opstaan om meneertje zijn tutje te geven.
Iemand een idee hoe ik dit kan afleren , of hoe hij zonder tut de nacht kan doorkomen?

@ cinnekeinlove:
de enige optie lijkt mij dat de ouders een stukje van hun lever afgeven , maar daar hebben ze nog niks over gezegd. Ik hoop dat ik toch snel nog iets van hun hoor. Durf zelf niet goed bellen , ze zullen het al wel moeilijk genoeg hebben!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >