[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/07/2007 @ 11:33 elke ![]() | ok bedankt ga morgen bellen voor afspraak |
| 12/08/2007 @ 23:00 | elke Beste Elke (en andere lezers) Ook mijn zoontje heeft een ernstige vorm van reflux. Hij is nu ruim 7 maanden, toen hij 2 dagen oud was dacht ik dat hij het niet zou halen toen ik hem aantrof in zijn wiegje, hij was zowat aan het stikken. Meteen met de ambulance naar het ziekenhuis. Toen konden ze niets vinden maar nu denk ik dat het toen al aan de hand was. In ieder geval is hij afgelopen week opgenomen geweest en heeft hij een ph-metrie gehad. Dat was duidelijk dus. Verder heeft hij het in de nacht nog steeds erg benauwd en hoest hij heel veel. Ook veel rochelen en hij heeft nu ook een puf. Verder krijgt hij losec. Ik las dat jou kind ook suf werd van de medicijnen, kreeg hij/zij toevallig ook losec? Ik merk het nu ook namelijk, hij is heel moe en hangt wat tegen me aan. Ik ben nu op een punt gekomen na al die maanden dat ik een beetje moedeloos wordt en me ook heel erg zorgen maak. Jullie weten hoe het voelt, iedere dag opnieuw. Ik geef nog steeds borstvoeding in combinatie nu met flesvoeding (comfort) Verder heeft hij ook wat eczeem en last met zijn darmen, diarree. Morgen ga ik voor de 1e keer naar een osteopaat. Ik ben benieuwd. Heb ondertussen al zoveel geprobeerd. Hoop op een reactie, met name over mijn vraag over de medicijnen. groetjes Karin |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

ostheopaat reflux in buurt van hasselt?