< Publiciteit >

Zwanger-app

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwangerschap » Moedervlekken?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwangerschap
Moedervlekken?
20/06/2007 @ 19:55
Astrid

Online Status Stuur bericht
Ik schrok me net een hoedje.Ik heb helemaal geen moedervlekken bijna. 1 dikkere in mijn rechterzij.Nu was ik me aan het afdrogen zie ik links op mijn borst,buik, zij ineens allemaal kleine moedervlekjes. Zou dit met de zwangerschap te maken kunnen hebben?

Link naar deze reactie
20/06/2007 @ 20:36
Miertje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

jazeker dat komt door de zwangerschap. Moedervlekken ontstaan onder invloed van hormonen. vandara dat baby's bijna geen moedervlekken hebben en gaandeweg met name in de pubertijd de moedervlekken ontstaan. hoeveel dat verschilt van peersoon tot persoon. Ik had al vele moedervlekken, maar na de geboorte van Sanne viel het me ineens op dat ik er wel heel erg vele had bijgekregen. Ik dacht gelijk foute boel natuurlijk. Dus de dokter gebeld en die vertelde mij dat dit dus komt door de zwangerschap. tenzij de moedervlekken verandreen van vorm, gana bloeden, pijn gana doen is er niets om je zorgen over te maken.

wel ff schrikken he? Ga er maar vanuit dat er nog meer moedervlekken bij komrn. wellicht is deze naam niet voor niets gegeven aan deze vlekjes toch?

geniet van je zwangerschap,

greetz Miertje

p.s zie ook deze link http://www.vinkeveld.nl/moedervlekken.htm

[Laatst gewijzigd door Miertje - 20/06/2007 @ 20:38] - Link naar deze reactie
20/06/2007 @ 20:55
Kaatjex

Hoi,

Ik heb altijd al veel moedervlekken gehad, maar nu tijdens de zwangerschap heb ik er nog erg veel bijgekregen! Moedervlekken krijg je heel je leven bij, maar nu blijkbaar extra!

Liefs,
Kaatjex

Link naar deze reactie
20/06/2007 @ 22:35
Astrid

Gedver, nou ja niks aan te doen, maar ik mooier wordthet er niet op.

Link naar deze reactie
21/06/2007 @ 23:38
titia

Wel in de gaten houden!
Ook de moedervlekken die je al hebt. Toevallig zat ik net zelf te kijken naar moedervlekken (heb ooit een aantal weg moeten laten halen voor de zekerheid). Ze zijn bij mij namelijk dikker geworden en verkleurd. Waarschijnelijk onder invloed van hormonen, maar het zint met toch niet helemaal. Huidkanker heb je zomaar, en kan zich razendsnel verspreiden. Je ziet het niet altijd dat het kanker is....

Link naar deze reactie
24/06/2007 @ 12:26
Astrid

Ik heb maar 1 verdikte moedervlek, verder eigenlijk helemaal niet. Dus ik denk dat het wel los zal lopen.

Link naar deze reactie
24/06/2007 @ 17:21
titia

Niet om je bang te praten, want als je er vroeg bij bent kan het weinig kwaad. Maar veel mensen denken zo...ach 1 moedervlek die verdikt is...Ik ken iemand die dus ook tijdens de zwangerschap een verdikte moedervlek kreeg, het was wel mooi mis! Ze was er vroeg bij, dus is snel genezen.

Link naar deze reactie
24/06/2007 @ 18:49
Astrid

Ja dat is een ander verhaal,maar die moedervlek is niet nu ineens verdikt. Ik heb gewoon altijd die ene moedervlek gehad al vanaf heel klein,dat bedoelde ik eigenlijk.

Link naar deze reactie
24/06/2007 @ 23:33
titia

Oh oke! Ja, ik reageer misschien wat overdreven, maar ja als het zo dicht bij komt dan zit het je nog vers in het geheugen!
Ik hou die van mij ook goed in de gaten.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]